Grooo Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Nå som kursen er god er det sikkert fler enn meg som lufter mastercardet?!? Hva bestiller dere fra USA?
Mrs. K Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 (endret) Håndarbeidsmaterialer, bøker og frø. Jeg handler forresten også fra UK og Canada. Endret 4. mai 2008 av Trille
Gjest tuttuttu Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Man må jo betale etter vekt på det man kjøper som regel. Jeg kjøper mye klær derifra jeg. Spesielt kjoler, siden USA er et kjole-land spør du meg. Det er jo så dårlig utvalg i f.eks sommerkjoler i norske butikker. =) Heller ikke dumt å kjøpe merkeklokker og visse elektroniske apparater (kamera o.l.)
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Håndarbeidsmaterialer, bøker og frø. Jeg handler forresten også fra UK og Canada. Det er vel ikke lov å innføre plantefrø fra utlandet???
Grooo Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #5 Skrevet 4. mai 2008 Øh, ser nå at jeg formulerte meg litt rart... Jeg tenkte på baby og barneutstyr, derfor jeg la den på Gravid og spedbarn.
Leo Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Det er vel ikke lov å innføre plantefrø fra utlandet??? Jo, iht. til forskrift om såvarer, er privat import tillatt med inntil 50 porsjonspakninger. For øvrig har jeg handlet en god del klær fra USA. F.eks. Levi's, Ralph Lauren og Timberland er superbillig i forhold til her hjemme!
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Hei Har dere noen gode web. adr. dere shopper fra?
Gjest Skrevet 5. mai 2008 #8 Skrevet 5. mai 2008 Ebay handler jeg hvertfall mye hos, ellers er amazon.com en god side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå