Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Teri
Skrevet

Kjæresten min er endel ute å fester, han drar ut de helgene han vet jeg jobber, når jeg ikke jobber er han med meg.Og det er greit det, men han spør aldri om vi skal finne på noe med vennene hans og hans familie, mens han tar det som en selvfølge å møte mine venner, min familie osv. Det føles som jeg blir brukt, litt merkelig siden vi er kjærester. Han er veldig snill, men kanskje en smule selvsentrert.

Hvorfor vil han ikke vise meg for sin verden liksom?

har begynt mer og mer å føle meg som mindre viktig i livet hans, er glad i han. Men orker ikke bruke flere år på en som kanskje ikke er verdt det. I det siste har vi snakket om å flytte sammen, han problematiserer flyttingen, at det er så mye som må ordnes og ditt og datt. Og jeg har faktisk en skummel følelse av at han er forelsket, men ikke i meg. Han er veldig lukket følelses messig så det er vanskelig å prate med han.

Jeg vet ikke hvorfor jeg skriver her egentlig, jeg trengte vel bare å få ut litt guff kanskje.

Videoannonse
Annonse
Gjest Jente37
Skrevet
Hvorfor vil han ikke vise meg for sin verden liksom?

Dette er et faretegn du absolutt må ta på rammealvor. Ikke lag unskyldning for fyren.

At han ikke vil vise deg for sin verden kan være han er usikker på deg/forholdet så han vil ikke ta bryderiet å introdusere deg til sin familie/venner/kollega. Eller kan være han er flau over deg (f.eks utseendet, personligheten...whatever...), eller at han har lenge tenkt i det stille å avslutte forholdet til deg. I sistnevnte tilfelle, vil han selvsagt unngå mye pes og mas fra folk i hans verden om hvorfor dere slo opp, fordi ingen viste om deg.

Jeg sier selvsagt ikke at dette er grunnen til at han ikke inkluderer deg i sin verden, men det kan være en bakenforliggende årsak som han ikke tørr fortelle deg.

Jeg skriver innlegget basert på mine egne erfaringer. Jeg var kjæreste i flere år med verdens snilleste fyr. Men han intoduserte meg aldri til sin verden/venner/familie...og han var heller ikke særlig interessert i å bli kjent med mine venner/familie. I ettertid forstod jeg at årsaken til nettopp dette, var han hadde 2 barn fra tidligere forhold og hadde ennå sterke følelser for eksen sin.

Dette er sårt og bittert, fordi jeg var verdensmester i å lage mange unskyldningert ovenfor mine venner/familie hvorfor de aldri fikk treffe ham. Men selv ante jeg ikke grunnen -før i ettertid- til at han nektet å engasjere seg i min verden eller slippe meg inn i hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...