Gjest Gjest_Anne_* Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Noen som vet om en nettside som har billig i.d mineral sminke ?
En som vet Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Den nye nettsiden blivakker.no! Ny norsk nettside med masse superbillig sminke, hud og hårpleie. Mistenkelig lik lookfantastic.com.... Men i det minste så slipper man å betale toll og mva om det koster over 200! På denne siden koster id foundation 249,-
laperla Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Hei:) Prøv www.bettermakeupforless.com og www.limebeauty.com ID fundationen ligger på rundt 130 kr begge steder. Begge sidene har godt utvalg, og det er rimelig.
En som vet Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Hei:) Prøv www.bettermakeupforless.com og www.limebeauty.com ID fundationen ligger på rundt 130 kr begge steder. Begge sidene har godt utvalg, og det er rimelig. Blir alltid så glad når jeg finner nye steder å handle sminke! Lurer bare på hvor mye frakten ligger på? Skjønner at dette varierer etter vekt, men om du kunne gitt et ca beløp for hver side? Hadde vært supert!
Gjest Britt Banditt Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Strawberrynet har jo innimellom (men relativt dårlig utvalg tror jeg), men der er det jo hvertfall ikke frakt, og da jeg handlet kostet det under 200,- (men husker ikke hvor mye).
laperla Skrevet 5. mai 2008 #7 Skrevet 5. mai 2008 Blir alltid så glad når jeg finner nye steder å handle sminke! Lurer bare på hvor mye frakten ligger på? Skjønner at dette varierer etter vekt, men om du kunne gitt et ca beløp for hver side? Hadde vært supert! Hei:) Åh jaa, er det ikke nyydelig? Har akkurat bestilt 3 negllakker fra OPI (38 kr stykk) og en ID øyeskygge (63 kr), og det hele pluss frakt kom på 239 kr. Frakta kom vel på ca. 60 kr da. Men uansett, dette ble jo veldig billig;) Noen som vet hvor lang tid det tar før en har varene?
Essie_ Skrevet 5. mai 2008 #9 Skrevet 5. mai 2008 (endret) Blir alltid så glad når jeg finner nye steder å handle sminke! Lurer bare på hvor mye frakten ligger på? Skjønner at dette varierer etter vekt, men om du kunne gitt et ca beløp for hver side? Hadde vært supert! Bestiller du en foundation fra limebeauty kommer frakten på rundt 20 kr. Edit: skrivefeil Endret 5. mai 2008 av Anemsi
Gjest Gjest Skrevet 27. mai 2008 #10 Skrevet 27. mai 2008 Prøvde å legge inn telefonnummer for registrering på Ebay,men fikk beskjed om at det var ugyldig.Noen som hvet hva slags nr en må skrive foran sitt eget?
Gjest Gjest_hudpleie_* Skrevet 28. november 2009 #12 Skrevet 28. november 2009 (endret) Innlegget er endret iht KGs regler. For annonsemuligheter kontakt salgsavdelingen. Phaedra, mod Endret 28. november 2009 av Phaedra
Gjest Heidie Skrevet 28. november 2009 #13 Skrevet 28. november 2009 Noen som vet om en nettside som har billig i.d mineral sminke ? På prettyskin4less.com får du en 9gramsboks til 20 dollar. Jeg har ikke funnet det billigere enn det noe sted!
Gjest Heidie Skrevet 29. november 2009 #14 Skrevet 29. november 2009 Huff.. Så ikke at denne personen spurte om dette i 2008
Gjest farge Skrevet 29. november 2009 #15 Skrevet 29. november 2009 Jeg vet ikke hvor ID er billig, men everyday minerals er kjempebillig og like bra som ID, Jeg har brukt ID, men synes everyday minerals nesten er bedre, så jeg kjøper bare det, og da får man masse sminke til under 200 kr fra www.everydayminerals.com.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå