Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2003 #21 Del Skrevet 15. mai 2003 Jeg hadde det lenge på samme måte som deg. Var singel og ensom og lengtet etter en god armkrok å krype inn i. Kompisene mine kunne overhodet ikke skjønne hva som var problemet,jeg burde jo være i mer enn god nok stand til å få sjans på noen. Jeg har riktignok bare normal størrelse på puppene,og er sikkert bare middels intelligent,men jeg er søt og pen og morsom og snill. 8) Fin rumpe kan jeg kanskje skryte på meg. Hvis man liker sprett-varianten. Nok om det! Til slutt så ramlet jeg på en herlig gutt og jammen ble det ikke meg og han! Langt uti nettverket mitt var han. Rett etter at jeg møtte han ble jeg selvsagt nedrent av menn,men det er visst sånn det er; er man opptatt så kommer alle,er man singel så kommer ingen. Moralen i historien er: det er en der ute,smør deg med tålmodighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 16. mai 2003 #22 Del Skrevet 16. mai 2003 AArrgghh, misforstått! :evil: Jeg har nettverk, ingen der, jeg har prøvd stort sett alt dere nevner, utenom BB, og ble dessuten minna om at jeg må bestille tannlege time :-? TAKK!!! Problemet mitt er vel heller hvordan komme i kontakt med, mer enn å se og flørte, det gjør jeg selvfølgelig. Jeg er jo ikke helt amøbe heller. Snakka litt med en kompis av meg om dette, og han mente at jeg var litt skummel Fordi jeg er smart, selvsikker, høy, pen og har store pupper. Kan det stemme gutter, er det noen jenter det er skumlere å ta kontakt med, fordi de virker, ja skumle rett og slett?! Aldri blitt skremt av ei jente... med ett unntak... Ei jente som fikk bulgarske kulestøtere til å se ut som søte, små, skolefrøkner, fikk meg inn i et hjørne på fest en gang og ville se på godsakene.... jeg fant'n ikke på en uke etterpå... Selvsikre jenter som vet hva de vil, er sexy det. Har ingenting i mot glansbilder som i tillegg er smarte, og pågående.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alive Skrevet 16. mai 2003 #23 Del Skrevet 16. mai 2003 Hva med å bruke nettet? Hørt om flere av jentene her på KG som har funnet sin kjære gjennom internett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 16. mai 2003 #24 Del Skrevet 16. mai 2003 jeg fant'n ikke på en uke etterpå... Hva? Tok hun den med seg? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 16. mai 2003 #25 Del Skrevet 16. mai 2003 Han krøp inn igjen og ville ikke være utendørs lenger..... Har aldri vært så liten hverken før eller senere, og dermed ble nok et rykte skapt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
moonmood Skrevet 16. mai 2003 #26 Del Skrevet 16. mai 2003 Første regel er vel å tørre å ta kontakt selv Uansett hvor du er. Utfordringen ligger vel ennå i å tørre å overskride situasjoner hvor det er mindre vanlig at folk tar kontakt. Det er alltid enklere å ta kontakt i kontekster hvor det er "vanlig" at ukjente tar kontakt - utesteder, kafeer, utendørs, på standa osv. Faktisk, så kan folk bli ganske overrasket, om ikke sjokket, av at folk tar direkte kontakt utenom "etablert" sammenhenger. Vi er visstnok ekstremt vanepreget. Et tips kan jo være følgende: Hvis du finner en du liker, så gjør deg selv sett av han. Hvis du først er blitt lagt merke til, så vil han huske deg til neste gang. Mer enn dette skal du ikke gjøre første gang, eller de første gangene. Et smil behøver jo absolutt ikke skade. Så, kan du jo ta kontakt. Finn en "etablert" setting som en kafe, forelesning(siden jeg er student... ), datastua, pub'en e.l. og ta kontakt. Dvs. si Hei, men ikke bare Hei! da kan han tro det bare er en tilfeldig hilsen der og da. følg opp med f.eks. et spørsmål. "Hei! Jeg så deg på kafeen her om dagen. Har du lyst til å ta en kaffe?" Uansett frase, så vil de fleste synes det er hyggelig å bli oppsøkt, så sant vedkommende er vennlig. Det er i alle fall en mulighet. hehe Og angående hvor man finner kjekke, intelligente, morsomme, ikke-røykende og sporty personer som meg, så er det bare å titte innom på universitetet. 8) Selvsikkerhet er en dyd, og blir noen skremt av det, så er de sarte sjeler. Angående noe jeg leste litt nedenfor, uten at jeg har sett igjennom hele tråden, så er det nok slik at noen reagerer på høyde. Selv liker jeg bedre jenter som er en del lavere enn meg, og jenter som er høyere eksisterer ikke som potensielle partnere. Det har rett og slett nok noe med hva man foretrekker. Men, hvem vet, kom det en høy dame og hun var helt topp, så skal jeg aldri si aldri Og hvis du er selvsikker, så pass på å ikke være brautende eller egosikker, ta deg tid til å la humoren leke seg og prøv å kom deg inn på vedkommendes interesser. (og så kan man jo alltids prøve nettet? hva med spraydate? Selv om det er rimelig STOR trafikk av "vil du suge ..... min..." folk der. P.S Jeg er singel og tar gjerne en date med rette vedkommende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 16. mai 2003 #27 Del Skrevet 16. mai 2003 De som husker øyenfargen og ikke BH størrelsen når du har prata med dem en stund :D Du har nok et problem hvis du søker en mann som ikke legger merke til at du har store pupper. Kanskje det er akseptabelt med en som husker øyenfarge i tillegg til puppestørrelse? Ellers gjelder det samme for deg som for menn på leting - ta kontakt. De mennene du leter etter finnes, hvis du da ikke ser etter noen som er så ekstremt perfekte at de, ja, ikke finnes. Legger til dette, selv om det ikke går direkte på ditt innlegg: Jeg tror at mange overser potensielt gode partnere fordi de bevisst eller ubevisst er for opptatt av stor selvtillit. Selvtilliten bør stå i forhold til de egenskapene en person har, og det er det ikke alltid den gjør (dette kan gå begge veier, men tenker her på de tilfellene hvor den er for stor). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2003 #28 Del Skrevet 19. mai 2003 Se så! Der fikk jeg jammen meg mange svar på mitt lille hjertesukk, tuden takk :D Må presisere noen ting, når jeg sier selvsikker, betyr det ikke brautende, selvopptatt eller selvsentrert, det betyr trygg! Når det gjelder å begynne å henge på ulike fakulteter osv så er jeg nesten 30:oops: Jeg har vært gift, så kanskje det å sjekke er litt i nyeste laget for meg, og dermed litt skummelt, vet ikke helt jeg. Og, ja, jeg er selvfølgelig klar over at når jeg har store pupper så blir de lagt merke til! Men jeg liker å ha øyenkontakt med de jeg snakker med, og det mener jeg å ha krav på selv om puppene er store! Uansett, takk for tips og svar, dere er gode! Og sånn, helt helt til slutt, jeg hadde ikke skremt lille Kev på flukt, det skal jeg love Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hErleg kOs Skrevet 21. mai 2003 #29 Del Skrevet 21. mai 2003 Hold deg LANGT unna helsestudio, det er der neandertalane vankar for å få stor gorillakropp. Etterpå går dei på café. Enig med nettverket, gjerne langt uti. Eller prøv Kvinneguiden, der er det eitt og anna oppegåande mannfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adrenaline Skrevet 5. juni 2003 #30 Del Skrevet 5. juni 2003 Det samme lurer jeg på også - og jeg er gutt! Hvorfor er det komplett umulig å treffe single jenter/få seg dame?? Jeg ser ikke ille ut, og får komplimenter på en del ting. Det budre da være en eller annen jente som kunne tenke seg å ihvertfall prøve en dag eller to? Statistisk bor det ca. 250 000 damer i Oslo... Det er helt totalt umulig. Samme hva jeg gjør, funker det ikke. Blir helt frustrert til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #31 Del Skrevet 5. juni 2003 Det samme lurer jeg på også - og jeg er gutt! Hvorfor er det komplett umulig å treffe single jenter/få seg dame?? Jeg ser ikke ille ut, og får komplimenter på en del ting. Det budre da være en eller annen jente som kunne tenke seg å ihvertfall prøve en dag eller to? Statistisk bor det ca. 250 000 damer i Oslo... Det er helt totalt umulig. Samme hva jeg gjør, funker det ikke. Blir helt frustrert til slutt! Hva er det du gjør? Forsøker du å gjøre deg attraktiv slik at de skal spørre deg? Eller spør du selv og får nei til svar? Eller er du sammen med de noen få ganger før de trekker seg? Eller trekker du deg? Finn et sted hvor det motsatte (aktuelle) kjønn går regelmessig. Si "Hei" første gangen, andre gangen og kanskje også tredje gangen. Spør så om noe som er relevant i forhold til det dere holder på med (Dansekurs: Har du danset mye før?, Datakurs: "Jeg forestiller meg at du er en hacker som programmer mye utenom kurset. Er det riktig?" Utested: "Jeg har lagt merke til at du ofte går her: Jeg synes også det er er bra sted. Er du en del av den faste gjengen her?" o.s.v.). Spør så om hjelp: "Jeg trenger hjelp med noen trinn og kunne tenke meg å øve litt ekstra men trenger en parner", "Jeg får ikke innstallert "explorer" på maskinen hjemme og kunne trenge litt hjelp", "Jeg trenger nye gardiner og skulle så gjerne hatt litt hjelp for å finne noen som passer". Noe av poenget med å gå gradvis frem er at den andre får tid til å tenke og til å opparbeide seg noen positive følelser og forventninger i forhold til deg. Hvis du planlegger hus, hytte og barn første kvelden så er det sannsynlig at vedkommende løper sin veg. Og en lunch på byen passer bra som det første møte. Da har man andre mennesker rundt seg. Og hvis man trives kan man sitte lenger mens hvis det blir trist så må man bare på et møte etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2003 #32 Del Skrevet 5. juni 2003 Gutter! ... Jeg vet dette ikke er et sjekke forum (!!! )... Finnes det ingen eksempler på at noen har funnet seg en partner via KG? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adrenaline Skrevet 11. juni 2003 #33 Del Skrevet 11. juni 2003 Hva er det du gjør? Forsøker du å gjøre deg attraktiv slik at de skal spørre deg? Eller spør du selv og får nei til svar? Eller er du sammen med de noen få ganger før de trekker seg? Eller trekker du deg? Nå sporer det litt av fra den originale tråden, her, men jeg synes det er riktig å svare når noe tar seg bryet med å svare på mitt innlegg. Hva jeg gjør? Aner ikke hva jeg gjør feil. Jeg kommer borti damer her og der, men samtlige tilfeller ender "i dass". F.eks. fikk jeg øyekontakt (ikke tvilstilfelle) på et utested med ei som nesten var midt i blinken. Vel, så går jeg bort og sier "Hei". "Hva vil du?", svarer hun da. Jeg tar et hint, jeg også.... En annen gang kan jeg være på date med ei rype, og hun takker for en super date og gir meg helt umoitvert en stoor klem, og synes hun har hatt det kjempehyggelig. Men blir det noe ut av det? Neida. Det koker også bort. Ei tredje får seg type idet jeg legger opp til date nr. 2. Huff, orker ikke ramse opp alt, men det går i samme duren. Så her sitter jeg, da, og leser KG og ser hvor fint andre har det sammen, og skjønner ingenting. Og, ja - jeg er antakelig attraktiv, for damene til mange av kompisene mine driver og skal fikse meg opp med deres single venninner. Men, se - hva blir det av det? Null og niks. Roter bort det også. Vel, dere får fortsette og poste innlegg, så har jeg ihvertfall litt å lese på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. juni 2003 #34 Del Skrevet 11. juni 2003 Finnes det ingen eksempler på at noen har funnet seg en partner via KG? Jo, det finnes eksempler på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2003 #35 Del Skrevet 13. juni 2003 Jo' date=' det finnes eksempler på det [/quote'] Gjør det, hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå