Gå til innhold

Jeg trenger hjelp fra gutta!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Gutter!

Hvor ser dere etter, og kommer i kontakt med single damer? Jeg vet dette ikke er et sjekke forum (!!! )og spørsmålet er heller ikke ment slik. Men jeg trenger seriøst noen tips!

Jeg har vært singel lenge nå, og jeg ser ikke noen grunn til at akkurat jeg burde være det.

Men jeg aner ikke hvor de flotte, morsomme, oppegående gutta befinner seg!? De som husker øyenfargen og ikke BH størrelsen når du har prata med dem en stund :D

Begynner nesten å betvile at de finnes...

Tips mottas med STOR takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om jeg ikke er gutt - så vil jeg tro at du finner disse ute.....Meld deg på noe idrettsgreier eller ta en tur på kafe....bli student eller ta bussen....... :sjarmor:

Skrevet

Begynn med en eller annen spennende mannsdominert hobby/sport, som fjellklatring, fallskjermhopping e.l. Da kommer man i kontakt med folk på en annen måte enn ute på byen. Et annen alternativ er å begynne på helsestudio f.eks. Sikker mange kjekke karer der?!

Gjest Anonymous
Skrevet

Takk!

Men deres gode forslag er allerede utprøvd! Det er jo ikke bare å stå å henge på et helsestudio eller på bussen heller, for pokker :-? Man kan vel ikke bare gå bort til noen å si "hei, er du singel, vil du ha en kaffe?!"

Gjest gjest1
Skrevet

Bruk nettverket ditt.

Du kjenner vel noen, som kjenner noen.

Jeg kjenner flere slike menn du etterlyser. Så de er der ute, men de er vansklige å få øye på.

De snille gutta er ikke de som stikker seg mest ut. Desverre.

Skrevet

matematisk-naturvitenskapelig fakultet ved universitetet i oslo. 62 % gutter.

Skrevet

Jo da - på bussholdeplassen skjer det ting - Det er der det skjer! :ler:

Nå tuller jeg.

Hva med å sette inn en kontaktannonse da? Har ikke gjort det selv, men tror det kan være mange seriøse menn der ute, som tar sjansen på å svare. Men møt ham ikke hjemme, la det skje på et nøytralt sted, der du har muligheten til å trekke deg tilbake.

Har du ingen stampub? Etterhvert blir man jo kjent med folk - og kanskje forelsket også...

Skrevet

Bestill tannlegetime. Venteværelset er verdens beste sjekkested.

Gjest Anonymous
Skrevet
Venteværelset er verdens beste sjekkested.

"Har du lyst til å være med hjem og sjekke amalgamen min?"

Skrevet

Jeg ser ingen konflikt i det å huske både øyenfargen...og puppestørrelsen :sjarmor:

Det bekrefter bare at det er en intelligent mann, som klarer å forholde seg til to ting på en gang...

Andre sjekkesteder som er verdt å prøve, er blodbanken, det forutsetter at du er blodgiver, da... eller Claes Ohlson, der får du ha alle gutta for deg sjøl... :blunke:

Skrevet

as propos:

jeg traff en av kjærestene mine på trikkeholdeplassen.

og en venn av meg giftet seg med tannlegen sin.

alt er mulig.

Gjest Anonymous
Skrevet

bli med på en lagsport! blir vel et jentelag, men i samme organisasjon finnes det nok guttelag også, og det blir fort samlinger og fester for alle.. :)

Skrevet

-Jeg er også singel og har prøvd ALT - føles det som.

Uten å virke hverken despo eller overlegen så har jeg prøvd både Claes Ohlsson, tannlegen og diverse kontaktannnonser........men neida,ingenting har klaffet så langt hvertfall.

Ingen på C.O. har så mye som invitert meg på en kaffe, hehe, og alle disse mennene på internett har som regel en "konemor" i bakhånd!!

Jeg har skikkelig draget på gifte menn.......sukk.

Enten det, eller så er de så "omfangsrike" (les: smellfeit) at jeg får bakoversveis når jeg møter dem........de skreiv jo i mailen at de var "helt normale".

Jeg gir opp - kanskje DET hjelper!!! :blunke:

Gjest sexysadie
Skrevet

dere bør ikke bli desperate nei...' :hoho:

Skrevet

Et godt tips - hvis du sier at du overhodet ikke er interessert i å binde deg. Da kommer de løpende!

:D

Gjest Tristessa
Skrevet

BB har jo også vist seg å være treffsikkert. Kanskje litt for drastisk?

Gjest Anonymous
Skrevet

AArrgghh, misforstått! :evil:

Jeg har nettverk, ingen der, jeg har prøvd stort sett alt dere nevner, utenom BB, og ble dessuten minna om at jeg må bestille tannlege time :-? TAKK!!!

Problemet mitt er vel heller hvordan komme i kontakt med, mer enn å se og flørte, det gjør jeg selvfølgelig. Jeg er jo ikke helt amøbe heller. Snakka litt med en kompis av meg om dette, og han mente at jeg var litt skummel :( Fordi jeg er smart, selvsikker, høy, pen og har store pupper. Kan det stemme gutter, er det noen jenter det er skumlere å ta kontakt med, fordi de virker, ja skumle rett og slett?!

Gjest dorian
Skrevet

Nei, ikke egentlig. Det kommer litt an på om hun er veldig bevisst på at hun er høy, smart m/store pupper osv.

Samme gjelder for jenter som for gutter der: er man for åpenbart ..erm.. selvopptatt blir det fort lite tiltrekkende.

Det at hun er smart er i seg selv en turn-on, synes jeg :briller:

Når det gjelder hvor du møter gutter: hakke peiling! :ler:

Ser at matematisk fakultet har vært nevnt, men også innen data er det (dessverre) en overvekt av hankjønn.

Kanskje du skulle stikke på TG?

dorian :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...