Gå til innhold

Rolf Hansen`s kryssord

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det flere der ute som bruker lørdagen på kryssordet i Dagbladet? Vel, jeg er en av de, men trenger hjelp...

Vet noen hva løsningen på "løgnere" er i dagens utgave? Har begynnelsen, men slutten blir bare rot...

Har endel denne gangen, men mye gjenstår... Ikke alltid lett!

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet
Er det flere der ute som bruker lørdagen på kryssordet i Dagbladet? Vel, jeg er en av de, men trenger hjelp...

Vet noen hva løsningen på "løgnere" er i dagens utgave? Har begynnelsen, men slutten blir bare rot...

Heisann! Jeg er en svoren tilhenger av Rolf Hansen, men dette kryssordet har jeg ikke begynt på ennå. Gå inn på www.kryssordleksikon.no. Der finner du det du trenger, tenker jeg. Lykke til!

Gjest Gjest
Skrevet
Heisann! Jeg er en svoren tilhenger av Rolf Hansen, men dette kryssordet har jeg ikke begynt på ennå. Gå inn på www.kryssordleksikon.no. Der finner du det du trenger, tenker jeg. Lykke til!

Takk, det skal jeg jammen gjøre :jepp:

• 2 måneder senere...
Gjest Gjest_lizzi_*
Skrevet

skrønene

• 9 måneder senere...
Skrevet

Bruk www.kryssordleksikon.no :)

Noen som vet om onlinesider med kryssord eller sudoku, med pengepremier? :)

Lurer på om det finnes proffesjonelle kryssord-løsere i verden? Som rett og slett reiser rundt i verden og løser kryssord? :P

Skrevet
Lurer på om det finnes proffesjonelle kryssord-løsere i verden? Som rett og slett reiser rundt i verden og løser kryssord? :P

Er det mye penger i kryssord???

Skrevet

Men synes dere ikke at det blir for mye "tulleord"? Laaaange ord over hele siden.

Eks. bakeri på 25 bokstaver eller noe sånt..

bolledeigsutsalgsforretning

• 1 måned senere...
Skrevet
Er det mye penger i kryssord???

Akkurat det lurer jeg på også. Det finnes vel tusenvis av magasiner som tjener grovt på å lage kryssord med 3 premier på totalt 1500,- , men jeg har aldri sett live- konkurranser eller lignende. Ser for meg at det blir som en bingo-sal, bare med kryssord- bongen teipet på bordet istedet for bingo. Førstemann som roper løsningsordet vinner 1 000 000 000,- :P

Men noen må da vite svaret på om det finnes proffesjonelle kryssord løsere???

• 4 måneder senere...
Skrevet
Kryssordene til Rolf Hansen er noen av mine folkekrav!! Her er et mylder av korte og lange løsningsord. Den godeste Rolf fortjener med rette denne tittelen; "Hodebryforvoldelsesfagutøver". Eller hva??

Forresten, din henvendelse om "løgnere" synes jeg å huske ble "uetterrettelighetsforkynnere". Tror det var det jeg fikk til svar. Hei, igjen:) Jacob H.

• 3 måneder senere...
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet iht KGs regler.

Bond, mod

Endret av Bond

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...