Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Bestilte en eau de toilette over nett på et norsk nettsted (tror det var norsk) ved januartider, betalte med kort (ca kr 400,-+) og fikk varen hjem i posten. Flakongen så riktig ut, flasken og designen også. Men når jeg luktet på den virker den annerledes enn den jeg hadde før denne (som ble kjøpt i parfymeri). Dessuten forsvinner lukten med en gang og virker nesten ikke! Kan det være falskt produkt, selv over norsk netthandel..?
royaltrux Skrevet 4. mai 2008 #2 Skrevet 4. mai 2008 Tviler på det. Er det mulig at de har forandret parfymen siden siste gang du kjøpte den? Hva for en nettside var det du brukte?
Eve Luna Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Kan ikek du ringe nettstedet og klage? Det høres veldig ut som om du har fått falsk vare. Hør om du kan heve kjøpet
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #4 Skrevet 4. mai 2008 Kan ikek du ringe nettstedet og klage? Det høres veldig ut som om du har fått falsk vare. Hør om du kan heve kjøpet Husker ikke navnet på nettstedet og i kontoutskrifter ser jeg ikke transaksjonen...kanskje fordi jeg har slettet mottakere som jeg ikke lengre "bruker"...men det var et norsk sted. Tør de virkelig å gjøre slikt?
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 Bestilte en eau de toilette over nett på et norsk nettsted (tror det var norsk) ved januartider, betalte med kort (ca kr 400,-+) og fikk varen hjem i posten. Flakongen så riktig ut, flasken og designen også. Men når jeg luktet på den virker den annerledes enn den jeg hadde før denne (som ble kjøpt i parfymeri). Dessuten forsvinner lukten med en gang og virker nesten ikke! Kan det være falskt produkt, selv over norsk netthandel..? jeg vet ikke,men ikke alle som aerterer på nett er ok. stoler vi blindt? Søkte opp et firma som averterer på Kg sine sider. De er ikke reg i brønnøysund som jeg kan se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå