Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hmm... Kanskje ikke så morsomt, men en merkelig ting skjedde her for et par netter siden. Jeg våkner midt på natta av at vi har sex, uten at jeg kan huske hvordan det kom i gang. Regner med at han begynt mens jeg var jeg var i drømmeland, men blir selvfølgelig med på leken (har tidligere sagt til han at jeg godt kunne tenke meg å våkne av at han har sex med meg når jeg sover). Dagen etter er vi smørblide begge to, og han kommenterer med et flir at "det var da fælt så ivrig jeg var forrige natt", og det viser seg at ingen av oss har peiling på hvordan vi begynte å ha sex, for begge våknet etter hvert midt i akten. Haha, vi må jo ha drømt noe vannvittig begge to :)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste må være da jeg ble vekt av samboeren min en gang...

Han: "slå på lyset!!"

Jeg: slår på lyset.... "hva er det??"

Han: "det er noe i senga!!"

Jeg: "hææ?"

Han: Løfter på dyna si og ser på tissen sin..."Jeg tror det er en musefelle er noe.."

Trodde jeg skulle døøø av latter!! :D

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grevling ja

Ei venninde av min mor har en livlig samboer om natta.

Ene natta jeg sov der etter å ha sitti barnevakt, og de kommer hjem så hører jeg et latterutbrudd fra han. Jeg tenkte bare "jaja, nå ligger dem vel å snakker". Også kommer hu ut og henter meg, også sitter vi på gulvet ved siden av han mens han ligger der i søvne og humrer og ler. Også spør hun "Hva ler du av?" "hihihihi (skikkelig fjortissknising), de gir meg gress!" "Hvem gir deg gress?" "hihihi, grevlingene".

:hoho:

Det her hørtes kjent ut:P her om dagen hadde jeg klart å sette meg opp i senga og si til samboeren: hysj vær stille! Skru på lyset, det løper en grevling på gulvet:P jeg husker selv jeg sa det, men vet ikke hvorfor jeg sa det. Vi lo så vi grein begge to:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre min hatt, for noen kreative drømmer :D

Jeg drømmer som regel bare kjedelige greier, ingen morsomme dialoger eller bisarre situasjoner med grevlinger o.a. ...

Har dere det bra sånn ellers? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Herre min hatt, for noen kreative drømmer :D

Jeg drømmer som regel bare kjedelige greier, ingen morsomme dialoger eller bisarre situasjoner med grevlinger o.a. ...

Har dere det bra sånn ellers? :D

Her suger det atm. Der da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye sånn "jukking" på meg og stønning til... Så tror han neste morgen at vi har hatt sex. Hahhaha.

Har våknet av at han lå å runket og sa "you like?? you like??" hahahahhaha trodde jeg skulle dø.

Også lå jeg meg, hostet veldig OG hikket, så bare plutselig kjenner jeg fingeren hans på kinnet og så hører jeg "sssssss" ikke som i hysj bare "sssss" liksom. Utrolig morsomt der og da. Så snakker han ofte til "kollegaene" sine om meg.. "Ey tore, no må eg gå, skal hem å pule xxx (navnet mitt) så hade!" og sånt. Lol. Så av og til forteller han laaaaange historier om de rareste ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Å denne er så artig, men mannen min gjør dessverre ikke stort i søvne :klaske: , så trekker den heller opp litt å håper på at andre har noe morsomt å bidra med :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg ler og ler av denne tråden! :skratte:

Kjæresten min snakker ikke i søvne, så denne historien handler om meg;

Jeg pleier ofte å sovne før kjæresten min og denne gangen var intet unntak.

Plutselig hadde jeg begynt å snakke på norsk (kjæresten min snakket kun spansk på den tiden), så han hadde spurt: Hva?? Men jeg hadde bare gjentatt meg selv på norsk, så jeg vet ikke hva jeg hadde sagt. Men etter dette så hadde jeg sett ut som denne hunden mens jeg hadde lagd mmm-lyder og sagt "SJOKOLADE..."

Etter det våknet jeg av at han lo og lo, for dette skjønte han jo, mens jeg skjønte ingenting. :fnise:

Endret av mariposaa
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sikkert ikke så morsomt for andre enn meg, men for noen dager siden da jeg våknet tidlig og snudde meg rundt for å sove videre, hører jeg plutselig kjæresten min ler ordentlig søtt og hjertelig i søvne. Sånn ordentlig "heheh, hihi :fnise:"

Holdt på å le meg ihjel, var så søtt og uventa :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min snakker i søvne hver eneste natt, og etter fire år sammen har det blitt noen historier. Skal se hvilke jeg klarer å huske. Her er noen:

Han: Herregud, det er så varmt her!

Jeg: Ta av deg dyna da.

Han: Jeg sitter jo i bilen.

Jeg: Javel?

Han: Jeg skulle hatt et dusjpanser! Hvorfor har jeg ikke dusjpanser?

Jeg: *sukk*

Han: Jeg fikk en idé! Jeg tar med meg to bøtter ned til vannet og fyller dem med forskjellige ting som f. eks. fisk, vann og elg. Så setter jeg én bøtte ved siden av bilen! Genialt!

Jeg: Javel?

Han: (nå blir han sur) Og så tømmer jeg den andre bøtta over deg! Vet du hva du blir da? En fluesnapper!

Jeg: Fluesnapper?

Han: Hæ? Sa jeg fluesnapper? Jeg mente selvfølgelig fiskesnapper. Det skjønte du vel.

En annen gang jeg kom og la meg, begynte han å stryke meg over kneet.

Han: Kneet ditt er så rart... Det er akkurat som et babyhode.

En annen natt:

Han: Heeei! Hvordan går det med deg?

Jeg: Øh, jeg har det bra?

Han: Hysj, jeg snakker ikke til deg. Jeg snakker til Ida.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble vekt titt og ofte en natt hvor han bare ristet i meg og ropte navnet mitt, som om det var noe skikkelig galt! Når jeg prøvde å svare sovnet han igjen! Gjentok seg en fem seks ganger, da gikk jeg å la meg på gjesterommet! Hehehehe!

Glemmer heller ikke lillesøsteren min sine kommentarer. "Mamma, mamma, hønene kommer å tar meg" eller når vi delte rom, og hun en natt snek seg ut av senga, dro med seg dyna og begynte å stappe den inn i klesskapet! Når hun var ferdig snudde hun seg mot meg, så stygt på meg og gikk å la seg uten dyne... Lenge siden jeg har ledd så mye, for å si det sånn! :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan vel si det sånn at jeg er på god veg til å bli kjæreste med ei nydelig jente.. I natt sov hun med meg og det ble noe greier i søvne som jeg husker vagt og som hun sa jeg hadde sagt i dagtidlig.

Jeg: Hæ? var ikke jakka fin?

Hun: Hva snakker du om nå?

Jeg: Den jakka vell. Er jo parkas

Hun: Var det en parkas som var fin?

Jeg: Jaaa! Var jo ekte pels i hetta og greier. Canada goose tror jeg

Hun: Øem ja..

Kan vel si det sånn at jeg leter etter en vinterparkas om dagen, men at det gikk så i hue på meg - det trodde jeg ikke :sukk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min tidligere kjæreste begynte en natt å stange meg i magen. Jeg spurte han naturlig nok hva han drev med: "Jeg spiser bambus", svarte han....

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest frøken am

For noen uker siden sov jeg så dårlig pga svangerskapet og sambo var ikke særlig til hjelp - han snorker...

Jeg er oppgitt og beklager meg til han.

"Herregud da, gå og legg deg i sengen til xxx, vel".

Xxx er 3 år og ligger i reiseseng...

Ellers hender det han skriker ut: "A!! Jeg har det! Vi bygger et fantomfort!"

"What?"

"Ja, også stenger vi romerne ute. Ingen kan finne oss. Henter trucken fra jobb!"

Som regel pleier jeg å be han snu seg inn mot veggen når han snorker.

Jeg: "Kjære, snu deg på siden".

Han: "Hø, hvor hen?"

Jeg: "På siden. Legg deg på SIDEN!!".

Han, blir stille litt og tenker: "På siden ja, hmm..."

Stille.

Så roper han: "Siiiiden!! Vi kjører på siden! Vi kjører på ååååssiiiiden. Naaanaananana".

Mens han ligger og vrir litt på seg om om han danser :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...