lykkeknotten Skrevet 3. april 2011 #541 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Samboer greide å ta opp et par ganger jeg snakket i søvne. Veldig moro å høre på i etterkant! Jeg er så sinna når jeg sover Samtalen gikk som dette: Meg: Så slåss de.. Samboer: Når slåss de da? Meg: ÅÅÅH, de vinner, fordi det er krig! Samboer: Hvor er det krig? Meg: *Slår seg hardt i panna* F**N da! Norge, de slåss mot Tyskland, mot Hitler under andre verdenskrig. Hvorfor slåss vi? Jo, fordi det var krig! Samboer: Har jeg slåss, er det det du mener? Meg: Hva er det vi snakker om, egentlig? Samboer: Jeg har ikke peiling Meg: Jeg vet ikke hvorfor vi begynte å snakke om slåssing jeg.. Samboer: Skal du sove videre? Meg: Ja Samboer: God natt pus! Meg: Jeg er tørst! Her var jeg halvveis våken, og halvveis i drømmeland. Husket bruddstykker av det dagen etter, og at alt jeg sa var kjempelogisk, men at jeg ikke var helt sikker på hvordan samtalen startet. Endret 2. mai 2011 av lykkeknotten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penelopen Skrevet 3. april 2011 #542 Del Skrevet 3. april 2011 Kjempemoro tråd! Kjæresten min snakker mye i søvne. En kveld mens jeg enda lå våken hørte jeg plutselig fra kjæresten: runk, runk, runk, runk, runk! Jeg: hva drømmer du om? Kjæresten: jeg heier på en mann som runker! Hihihi! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Applecore Skrevet 3. april 2011 #543 Del Skrevet 3. april 2011 Kjempemoro tråd! Kjæresten min snakker mye i søvne. En kveld mens jeg enda lå våken hørte jeg plutselig fra kjæresten: runk, runk, runk, runk, runk! Jeg: hva drømmer du om? Kjæresten: jeg heier på en mann som runker! Hihihi! LOL! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2011 #544 Del Skrevet 3. april 2011 Kjempemoro tråd! Kjæresten min snakker mye i søvne. En kveld mens jeg enda lå våken hørte jeg plutselig fra kjæresten: runk, runk, runk, runk, runk! Jeg: hva drømmer du om? Kjæresten: jeg heier på en mann som runker! Hihihi! :skratte: :skratte: Mer mer mer!!!!! :popcorn: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2011 #545 Del Skrevet 11. april 2011 Typen min er verdens stolteste mann, veldig tøff og sånn..en natt lå han ved siden av meg og fniste som en fjortisjente, og jeg måtte jo spørre. "Hi,hi..du ligger samnmenrullet som en skjøteledning." Jeg glemmer heller ikke den gangen stesøstera mi lagde noen heftige lyder, og jeg stod opp for å se til henne. Plutselig reiste hun seg stivt opp, kikket tomt ut i rommet med svarte øyer og lagde noen freaky lyder hvor hele kjeven hennes vibrerte. Håra på ryggen min reiste seg, jeg fikk vondt i magen. Så la hun seg ned igjen, sov videre. Det klarte ikke jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Personlig12 Skrevet 11. april 2011 #546 Del Skrevet 11. april 2011 Romvennina mi hadde fått seg kjæreste, han skulle sove der for første gang. Midt på natta kom hun inn til meg, hva er gale sa jeg? Jeg så jo at hun gikk i søvne. Han er så tykk sa hun å la seg i min seng. Dagen etterpå husket hun ikke at hun hadde kommet inn til meg, og den nye flammen hennes forlagte såklart en forklaring på hvorfor hun sov hos meg og ikke hos han... Hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wombat Skrevet 11. april 2011 #547 Del Skrevet 11. april 2011 Typen min er verdens stolteste mann, veldig tøff og sånn..en natt lå han ved siden av meg og fniste som en fjortisjente, og jeg måtte jo spørre. "Hi,hi..du ligger samnmenrullet som en skjøteledning." Jeg glemmer heller ikke den gangen stesøstera mi lagde noen heftige lyder, og jeg stod opp for å se til henne. Plutselig reiste hun seg stivt opp, kikket tomt ut i rommet med svarte øyer og lagde noen freaky lyder hvor hele kjeven hennes vibrerte. Håra på ryggen min reiste seg, jeg fikk vondt i magen. Så la hun seg ned igjen, sov videre. Det klarte ikke jeg. Tror jeg hadde hentet noe vievann jeg, bare for å være på den sikre siden ^^ 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penelopen Skrevet 22. april 2011 #548 Del Skrevet 22. april 2011 Dytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
louise1 Skrevet 22. april 2011 #549 Del Skrevet 22. april 2011 Kjæresten min mumler bare i søvne, og det skjer VELDIG ofte. Men jeg hører aldri hva han sier. Men en tid tilbake så hadde jeg visst begynne å banne og kjefte i søvne. "Faen heller, dra til helvette" ropte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
watermeloon Skrevet 23. april 2011 #550 Del Skrevet 23. april 2011 Kjæresten min sier aldri noe i søvne, men det hender han stønner da :gjeiper: Også sover han i de merkeligste sovestillingene som finnes :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 23. april 2011 #551 Del Skrevet 23. april 2011 Jeg hadde mareritt her om dagen om at meg og kjæresten var på en båt, også kom det en tsunami. Han holdt på å falle utfor båten, så i refleks, tok jeg tak i ham (han på ordentlig som lå og sov fredelig, ikke versjonen på båten) og røsket han mot meg. Da fikk jeg kjeft haha, "DU TRENGER IKKE VRENGE MEG I TO!" våknet jeg til! :-D Han synes det var veldig snilt i ettertid da, at jeg tenkte på å redde han 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest humla Skrevet 23. april 2011 #552 Del Skrevet 23. april 2011 Den er nok ikke SÅ morsom, men morsom nok... Vi har nyfødt baby i hus, og mannen hadde vært oppe og gitt babyen mat på natta.. På morgenkvisten havnet babyen i armkroken min i senga.. Etter en stund kommer fireåringen luskende inn på rommet.. Sønn: "Pappa! Jeg er sulten!" Far: *vifter med fingeren som en tryllestav* "Vær så god, her er maten din!" zzZZzzzZZz Sønn: "Nei pappa, jeg er sulten. Jeg vil ha brød med nugatti!" Far: *Ser forundret på pekefingeren sin, og rister den litt, før han igjen vifter på den* "Sånn da?" Småen gav tydeligvis opp å få mat, men fortsatte å mase.. Sønn: "Pappa, jeg vil se på barne-TV" Far: *Trykker med pekefingeren ut i lufta* "Ja, nå er den på.." Mannen hadde tydeligvis høye tanker om egen magiske evne.. Jeg vekket opp mannen, så poden fikk både frokost og barne-TV.. og mannen husket selvsagt ingenting 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2011 #553 Del Skrevet 25. april 2011 *dytt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Penelopen Skrevet 26. april 2011 #554 Del Skrevet 26. april 2011 Dytter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 26. april 2011 #555 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Kjæresten min gjør så mye merkelige ting i søvne, kommer ikke på alt nå. Men det var den gangen da jeg fikk et blåøye. Kjæresten snuser og han bruker å ha en snusboks liggende på nattbordet. Denne kvelden hadde vi lagt oss, begge hadde sovnet, men jeg våknet av at han lå og sparka i meg og bevegde utrolig mye på seg. Så setter jeg meg opp, ser på han, og ser at han drømmer. Så jeg legger meg ned igjen, og i det øyeblikket hodet treffer puta så får jeg en snusboks i ansiktet!! Den kom fort og den traff hardt. Jeg tenkte bare "hva faen?!". Neste morgen våknet jeg opp med en blå flekk under øyet. Kjæresten min bare: "Wow hva har skjedd med deg?! Går det bra med deg?!". Jeg spurte han hva han hadde drømt den natten, og det viste seg at han hadde drømt at alt av tobakk og nikotin og snus var oppbrukt og at det bare fans èn boks igjen, og den boksen måtte han redde for alt i verden!! Ja, så var det den gangen vi var på festival og lå i telt. Så gikk det noen forbi teltet, og setter kjæresten min seg opp å roper ut "hesten, stopp hesten!! ikke gå hesten!" i søvne. Endret 26. april 2011 av Tears.of.the.Sun 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 27. april 2011 #556 Del Skrevet 27. april 2011 Jeg skalla ned samboeren min i søvne en gang. Huska ikke noe av det selv, men tror han fikk ganske vondt. Hehe, oooops Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
felgen Skrevet 27. april 2011 #557 Del Skrevet 27. april 2011 For noen dager siden kikket min kjære alvorlig opp på meg og sa: Hvis man skal samle på greiner, da må man av og til bare ta noen sjanser. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vibi Skrevet 27. april 2011 #558 Del Skrevet 27. april 2011 Det rareste mannen min har gjort i søvne var siste natta vår på bryllupsreise. Jeg våknet klokka fire av at jeg fikk en knyttneve rett i kjeften. Beit meg i leppa så blodet spruta, ble dritredd og skjønte igrunn fint lite. Mannen var selvsagt kjempefortvila. Han er tidligere keeper, og hadde visstnok drømt at han slengte seg etter en ball. I ettertid er det igrunn ganske morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillekanin Skrevet 27. april 2011 #559 Del Skrevet 27. april 2011 Det må ha vært en av de første gangene jeg sov over hos kjæresten. Jeg våkna før han lå ved siden av han. Plutselig sier han i søvne: " TA DEG GOD TID TIL ALLAH" (?! Vi har ingenting med islam å gjøre i det hele tatt hahaha). Og jeg sa: HÆ?! Da svarte han tilbake : TA DEG GOD TID TIL ALLAAAAAAAAAAAAAAHHHHH! (Arabisk aksent på ALLAH). Jeg lo så jeg skreik! En annen gang var det JEG som prata i søvne og kjæresten rakk faktisk å ta det opp på mobilen: " Han derre.....inkompetente gamle surpaddekjerringa" hvesa jeg...herreguuuuud 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillekanin Skrevet 27. april 2011 #560 Del Skrevet 27. april 2011 LOL! :skratte: :skratte: Seriøst jeg lo så mye nå at jeg hylskreik!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå