Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Nå er ikke dette noe kjæresten har gjort, men han har fortalt meg noe jeg hadde gjort. Jeg er svært aktiv på å gjøre ting i søvne, både prating, romstering og å gå i søvne. Denne gangen satt kjæresten å så på tv i senga, da jeg hadde satt meg opp, tatt tak i kinnene hans på en bestemoraktig måte og sakt "kosi kosi" og lagt meg med igjen. Dagen etter fortalte jeg at jeg hadde drømt at jeg var på jobb i barnehagen og lekt med en av ungene og gjort sånn på han. :sjenert:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Inne på soverommet da samboeren kommer å legger seg etter meg:

Jeg: Lukk igjen døra!

Han: Døra er lukket

Jeg: Jammen lukk igjen døra!!

Han: Ja, hvilke dør??

Jeg: På teltet..

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Instamatic

Jeg og exen var det perfekte paret når det kom til nattlige aktiviteter, han gikk i søvne og jeg prater i søvne. En natt hadde han stått opp, gått ut på verandaen og tisset på verandamøblene mine, og så gått og lagt seg igjen, han tisset også på dørmatta mi en gang.

Jeg hadde vekket ham en natt ved at jeg visstnok lå og råflirte i sengen,

Han: Hva ler du av?

Jeg: Vet du hva manglemenn er?

Han: Nei

Hvor på jeg skriker det høyeste jeg kan og sovner igjen.

En annen natt hadde jeg beordret ham til å åpne alle vinduene i kjellerleiligheten vår, midt på vinteren, 20 spek ute.

meg: åpn opp vinduene, ÅPN OPP VINDUENE

han: nei det er jo kaldt

meg: faen åpn opp vinduene

Og sånn holdt jeg på helt til han åpnet alle vinduene, da hadde jeg våkner og skjelt ham ut etter noter fordi jeg holdt på å fryste ihjel. Stakkars mann:D

Åh jo, og en annen natt hadde jeg begynt å ta svømmetak med hendene mens jeg gråt. Han spurte hva det var fornoe og da hadde jeg bedt ham redde alle klærne.

Nå er jeg singel og har ingen til å fortelle meg hva jeg driver med i søvne, men jeg våkner ofte av at jeg gråter eller ler, så noe skjer:D

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Gjest Pernille

jeg var på jentekveld med litt drikke hos ei venninde og sambo var hjemme og sov. etter litt ringte jeg han for han skulle hente meg.

jeg: hva gjør du

han: jeg er ut og sykler

jeg: sykler du??

han:ja jeg sykler på veien.

så blei det stiole og vi begynnte jo og le etter litt

han: FAAAAAAEN

jeg: hva er det

han: jeg punga

jeg: hæ hva punga du

han: syklen vel

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære prater mye i søvne, alt er ikke like morsomt men :P

"Jeg er norsk jeg", etterfølgt av en litt halv skummel latter.

"Jeg skulle hatt litt sparkel"

"Hva sier du? HHÆÆÆÆÆÆÆÆ?"

En natt våknet jeg igjen av at han pratet i søvne,

han: "er du treig eller?"

meg: "ehh, hvorfor skulle jeg være treig?"

han: "veit ikke jeg vel!"

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg våknet en natt av at exen tafset på meg. Jeg ble med på notene, og hadde det helt herlig, egentlig, og rett før han skal inn i meg våkner han og skjønner ingenting. Han insisterete på at det var jeg som forførte han, og ikke omvendt. Så vi småkrangla om det, for han hadde jo våknet av at vi klina og var i gang. Vi ble ikke enige, men vi hadde sex likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Blubberella

Min kjære pleier å snakke i søvne av og til, og spesielt når han har drukket og sover litt ekstra tungt. Dessverre mumler han mest så det er sjeldent jeg hører hva han sier.

En gang mumlet han noe om at han måtte "få levert drikkevarene" og var veldig opptatt av at han tross alt hadde ansvaret for drikkevarene. Til slutt tok han opp mobilen sin og sa at han måtte sende ei melding, og begynte å trykke på tastene på telefonen. Da fant jeg ut at jeg kanskje burde ta telefonen fra ham... :fnise:

En annen gang mumlet han veldig og når jeg spurte hva han sa, svarte han halvsurt: "men når du nå skal ha det så flott så...*mumle mumle*"

"Flott" er forøvrig et ord han svært sjeldent bruker i våken tilstand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Månestøv

Min mann utbrøt: "REDBULL" i søvne her om dagen. Skal sies at vi hadde drukket litt for mye av det den siste tiden :sjenert:

Ellers i morges når jeg prøvde å vekke ham, mumlet han et eller annet og smilte med øynene åpne. Jeg smilte tilbake, og da utbrøt han: "Var det morsomt det liksom?!?" Jeg trodde først han var våken og skjønte ingenting :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne av meg satt barnevakt for et par hun kjenner som skulle på fest. Da hun gikk for å vekke dem neste morgen snakket de i søvne med hverandre:

Hun: Neeeiii! Ikke skyt indianerne!

Han: Hehe, pang! Pang! Pang!

Søsteren min og jeg har også snakket en del i søvne med hverandre. Hun overnattet hos meg da jeg var student og sov på gulvet nedenfor sengen min. En stund etter vi har lagt oss begynner hun å mumle. Jeg lener meg over sengekanten og sier: "Hææ?". Hun fortsetter å mumle, og jeg lener meg helt ned til ansiktet hennes og brøler: "Jeg hører ikke hva du sier!". Hun svarer: "Årh, bare glem det!" og så sover vi videre begge to...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tussiiiii

Kjæresten min hadde vært på WoW-LAN i 3 dager, og var dødtrøtt når han kom til meg. Jeg lot han sove i to timer, før jeg vekket han fordi vi hadde en avtale da. Da han sier:

- Er du ferdig med det du skulle gjøre?"

Jeg: Ja det er jeg.

- Så portalen er ferdig?

Jeg: hæ, portal?

- Ja, jeg så jo at du sto der borte,(peker), og fikset deg en portal.

Jeg: hva er det du snakker om? hvilken portal?

- Den du sto å ordnet med! Jeg så det jo! (begynner å bli sint)

Jeg: hmm.. Hva er en portal?

-DET ER JO EN SÅNN SOM DU TELEPORTERER DEG SELV MED!!!!!

Jeg: haha, kødder du nå?

- NEI. (legger seg å sover igjen)

Han hadde nok spilt for mye WoW......

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Madammen var i halvsøvne, og jeg tenkte jeg skulle vekke henne litt med "kos". Så mens jeg holder på der nede spør hun:

Hun: "Hva gjør du?"

Meg: "Koser."

Hun: "Men hvorfor er den lilla?"

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg DÆVVER!!! :skratte:

Herregud, om jeg kunne nevt allt min kjære har gjort.. Han har nemlig siden liten slitt med insomnia av svak grad og havner derfor lett i paranoid drømme land... Innimellom er det bare rabling, andre ganger vandrer han huset rundt og andre ganger hyler han og ser forskrekket på meg. Mest herlig er de gangene han i søvne plutselig holder rundt meg og susser meg, jeg spør hva gjør du (klokka er forresten 3-4 om morran) han: bare koser litt på jenta mi før ho sovner vel... :rodmer:

Han har også engang "reddet" meg. Jeg våknet av at han satt i senga. Jeg spurte han hva det var.

han: Piratene kommer.

Han nistirret ut av vinduet og jeg ser at han har lukket igjen vinduet (det vinduet klarte fader ingen å lukke!)

jeg: det er ingen pirater vennen

han; jo, de kommer å tar deg

Han blir nesten litt trist og legger seg ikke før jeg gir han en klem og sier at de ikke kommer å tar meg :rodmer:

Han har også gjort endel komiske ting som da han helt uten videre sto opp, hentet ett glass vann, helte det på gulvet og la seg igjen. Dagen etterpå var han rimelig grinete over at gulvet var vått...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige helg var det visst nok jeg som "snakket" i søvne.... og jeg ble skikkelig flau dagen etterpå da jeg fikk det.

Jeg var helt skutt, så jeg gikk å la meg før han. Han satt oppe og spillte ps3.

Så etter noen timer begynte jeg visst nok å stønne rimelig høyt..veldig høyt :flau: .. høyere og mer intens stønning enn når vi har sex...

Jeg kan ikke huske at jeg drømte noe annet enn om en rosa mobil jeg ville ha... :overrasket:

Han syntes dette var skikkelig festlig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sov egentlig inne hos søsteren til kjæresten min en natt, men så snek jeg meg inn til han for å få litt privattid med ham. Vi avtalte å ha på alarm sånn at jeg kunne snike meg inn igjen til henne lenge før hun våknet, så vi tok på vekkerklokken på 0600. Akkurat i det alarmen ringte sa han ''Du må gå'' mens han så ut i veggen. Så da sa jeg okei og ga han et kyss mens han bare låg der, men han kysset ikke tilbake, og da jeg sa at jeg bare skulle på do før jeg stakk inn til søsteren hans igjen (sånn at han ikke skulle begynne å lure på hvorfor jeg bråkte osv) sa han bare ''mm..''. Da jeg snakket med han dagen etterpå husket han ikke en drit, og hadde fått med seg at jeg gikk engang.

Hahaha, og jeg som hadde trodd at han bare plutselig ble skikkelig frekk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Venninna mi og jeg passet et hus en gang, og visste at det skulle komme en til dit, men ante ikke når. Sånn rundt kl 4 på morningen var det noen som prøvde å komme seg inn i huset, og som til slutt klarte å rive opp døra og gikk inn. Selvfølgelig var det det ventede besøket, men det hadde visst noen av oss glemt.. Venninna mi: "Du, du! Det er en innbruddstyv her!" Meg: "Hmm..?" Venninna mi: "Hva i he****** skal vi gjøre nå? Jeg tror jeg tisser på meg!" Meg: "Samma det. Vi sender bare bikkja opp først i morgen..

Jeg får fortsatt høre den der :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, nå har jeg lest HELE denne tråden, som starta i 2008!!

Jeg har ikke så mange jeg kommer på nå, men for et par netter siden fikk ikke kjæresten min sove, og jeg lå egentlig og var litt mellom søvn og våken tilstand, og sove-meg var veldig irritert fordi hun kasta seg sånn rundt når hun ikke fikk sove, for da ble mitt søvnmønster helt snodig.

Så begynte jeg å tenke at hvis vi hadde hatt hus eller større leilighet, kunne vi sovet i hvert vårt rom enkelte netter. Da hadde jo begge fått sove. Derfor sa jeg:

"Åååh, vi burde hatt større leilighet!! For da kunne du gått og lagt deg i en annenn LEILIGHET!! Argh..!" Og så sov jeg.

Elsker henne så høyt at jeg helst vil hun skal flytte, tydeligvis, haha! Huska at jeg hadde tenkt på det neste dag, men ikke at jeg sa noe om det høyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...