Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her alene i stuen og føler meg egentlig ganske dum, fordi jeg ler så masse av

disse historiene dere har at jeg griner som bare juling! :skratte:

Mere mere mere! :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stachtari83

Herregud jeg tror jeg dauer!!!! *ler-saa-jeg-faar-krampe-i-magemusklene* :skratte:

Min forlovede pleier ikke aa gjöre noe annet enn aa snorke, derfor ble jeg godt skremt av denne episoden: Han skulla ta seg en middagslur, og ba meg vekke ham en time senere. Da jeg vet at han er lettskremt, satt jeg meg forsiktig paa sofakanten og la haanden paa skulderen hans mens jeg hvisket at det var paa tide aa vaakne. Han spretter opp, tar tak i skuldrene mine og rister meg av full kraft mens han roper "IKKE SE PAA DET GRÖNNE LYSET! DU MAA IKKE SE PAA DET GRÖNNE LYSET! DU BLIR BLIND!!!DET ER EN DEMON SOM *exens navn* HAR SENDT FOR AA DREPE OSS!!!!!" Jeg pröver saa godt jeg kan aa roe ham ned, men han nekter aa aapne öynene og fortsetter aa tviholde paa meg. Etter noen minutter slipper han taket, ser paa meg med et alvorlig uttrykk og sier: "Men du, hvor mye ER egentlig et litermaal? Vi MAA faa munnkurv paa den hamsteren for jeg blir gal av den bankinga paa döra!"

:ler:

Endret av *EPS*
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Sleep talking man er en fantastisk side med sitater og lydklipp fra en mann som sier utrolig mye rart i søvne. Mine favoritter inkluderer:

"Keep close to me. My love is infectious, and there's no cure."

"Oh, tremors! Quick, under the table! Leave the goldfish though. Little shit. Let him suffer. Thinks he's all high and mighty 'cause he's got a castle."

"Your blue sky thinking is blighted with dark clouds of piss-poor ideas."

"What the fuck's wrong with your face?! Christ on a bike, next time you're smiling, warn me."

og dere må bare høre på den fantastisk snuskete måten han sier dette på:

"Well that certainly was an interesting use for a banana. Now go wash your hands. And burn the banana."

:skratte:

Endret av Momseguri
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hahaha, så mange morsomme historier. :ler:

Jeg har da også noen!

Jeg og ei venninne lå på en dobbelmadrass, og venninna mi hadde ei urolig natt hvor hun snorket og vridde seg konstant. Hun mumlet også masse, og snakket blant annet om hvor sulten hun var (i søvne). Så, helt plutselig, reiser hun seg opp, roper "PAPPAA!!!!!" og gir meg en skikkelig kjerringklask over trynet. Etterpå la hun seg og snorket som aldri før. :legrine:

En annen har jeg hørt fra mamma. Tidligere, på den tiden hun og pappa nettop hadde flyttet sammen, en venn fra jobben å kjøre henne til busstasjonen. La oss kalle ham Torgeir.

I en drøm mamma hadde, var mamma blitt sen, og hun var redd hun ikke ville rekke bussen. Plutselig så hun Torgeir komme kjørende, og hun begynner å rope "Åh, Torgeir! TORGEIR! TORGEIR!" ...

Mamma ble vekt av en temmelig forvirret pappa som lurte på hvem i huleste denne Torgeir var for en!!! Hahahaha. :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er om ei venninne av meg.

Vi bodde sammen i ett år da vi gikk på skole.

Jeg var veldig ond som gikk å skremte henne med ting før vi skulle legge oss. en kveld endte det med at hun måtte sove sammen med meg. Den natten fikk ihvertfall hun tatt hevn. (men i søvne)

første episode

Hun setter seg opp i senga med øynene oppe. peker på kleskapet som står i andre enden av rommet mitt.

hun: se, se, se

jeg: (i ørska) hæ? hva er det du ser?

hun: du forstår ikke

jeg: nei, jeg gjør vel ikke det?, hva er det du ser?

hun: Blomsten vel (veldig oppgitt)

Andre episode:

Hun setter seg opp i senga IGJEN

Hun: Mamma, mamma, ta den bort

Jeg: ta bort hva?

Hun: edderkoppen.

Jeg skjønte jo at hun drømte da også, men måtte for sikkerhetskyld sjekke at det ikke var noen edderkopper der fordi jeg har forbi for de krypene

Tredje episode

Vi hadde hver vår dyne.

Hun napper i dyna mi gjentatt ganger og sier så rolig og forsiktig:

dyne, dyne.

jeg gir henne noe av dyna mi og hun klapper meg på hodet.

Fjerde og siste episode

Hun har astma og får ofte kløe i halsen så hun lager så nifse harkelyder.

hun lå med rygge mot meg, men i det hun skal til å harke snur hun seg rundt og setter ansiktet rett mot øret mitt. jeg våkner selvfølgelig og sier NN slutt, det gjør vondt,

Hun sier tilbake: Å SLANK DEG KJERRING

Da måtte jeg le kraftig.

Gjett om hun fikk seg en god latter da hun våknet neste dag.

En kamerat av meg fortalte at han hadde snakket så i søvne.

Han: mamma, mamma, mamma

Moren kommer inn og spør: hva er det?

Han: Jeg er forvandlet til en hest.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

HAHA! Mange morsomme innlegg her :D

Jeg har nå bare en historie siden ingen av oss er noe særlig pratsomme i søvne..

Kjæresten min lå på sofaen og tok seg en middagslur mens jeg satt bed siden av i sofaen og så på tv.

Plutselig snur han seg og ser på meg.

- Han: Hvorfor stjal du den?

- Jeg: Hæ? Hva da?

- Han: (litt irritert) Hvorfor stjal du den?

- Jeg: Hva snakker du om?

- Han: Genseren

- Jeg: Jeg har ikke stjålet noen genser..

- Han: (Blitt irritert nå) Nyhetene!

- Jeg: Skal jeg sette på ni-nyhetene?

- Han: (Nå veldig irritert) NEI!

- Jeg: Hva mener du? Jeg kan sette på nyhetene hvis du vil det?

- Han: ÅHhhh...

Så snur han seg surt rundt og fortsetter å sove... Må si jeg fikk meg en god latter!!!

Kan legge til at han jobbet som vekter og var kanskje litt inn i jobben når han sov også:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helene_Mari

Så mange søte kjærester :fnise: Har dessverre ingen historier selv, men håper det er flere som vil dele noen :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ida_a

Her hos oss er det for det meste jeg som prater og gjør teite ting når jeg sover.

Jeg er en døsig sjel, og pleier å sovne i hytt og pine for så å nekte plent for det når jeg våkner.

En gang da jeg og kjæresten hadde lagt oss, lå han og pratet. Så så han plutselig at jeg hadde sovnet, og spør meg "Sover du?"

Jeg: Nei, jeg bare hvilte øynene.

Han: Åja, ok. Kan du fortelle meg hva vi har gjort på da, siden du ikke har sovet?

Jeg: Ja, vi lå naken i den hvite hytten

Han: Hvilken hvite hytte?

Jeg: Den hvite hytten vel!

Han: Jeg skjønner ikke hvilken hvite hytte det er du snakker om.

Jeg: (tydelig irritert mens jeg peker iherdig på det hvite skapet på andre siden av rommet) DEN HVITE HYTTEN VEL!

Han: Det der er ingen hvit hytte

Jeg: Jeg gidder faktisk ikke å snakke til deg om du skal være sånn...

Så snudde jeg meg rundt og la meg til rette.

En annen gang våknet jeg av at jeg holdt på å falle ut av sengen, mens kjæresten kaster seg etter meg og haler meg inn igjen. Så holder han godt rundt meg og sier; Det går så bra så, jeg passer på deg jeg!

Natten etter våkner jeg av at jeg får en albue i siden, og jeg blir slengt ut av sengen (det skal sies at vi deler en 90 seng, så det er litt trangt om plassen). Jeg slår hodet i bosskorgen og banner. Så ser jeg på kjæresten som ligger og flirer en hånlig latter mens han snur seg rundt for å sove igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hahaha! Så utrolig mye bra! :skratte:

Kjæresten min pleier ikke å snakke ikke eller gjøre ting i søvne, forutenom to ting jeg kan komme på.

1. Han lager alltid koselyder (mmmmm) når jeg ligger meg inntil han eller kysser på han mens han sover.

2. Han er helt gal etter å bli klødd og strøket på rygg og armer, og en natt begynner han å stryke på seg selv i søvne, hehe.

Ellers er det nok jeg som står for den nattlige underholdningen.

Når jeg gikk på ungdomsskolen pleide mamma å vekke meg om morningen. Har svart mamma mye rart gjennom tidene, men her kommer de jeg husker og har blitt gjenfortalt:

Jeg hadde visst drømt at jeg var med en jente som het det samme som meg, så når mamma ropte "XXXXX, nå må du våkne!" hadde jeg visst skreket tilbake, ikke til mamma men til denne venninnen min: "Ja, XXXXX! Nå må du til helvete se å våkne!"

En annen gang skulle jeg visst vaske ferdig kineserne før jeg kunne stå opp, haha.

En kveld når søsteren min var på overnatting hos oss (hun hadde flyttet ut), skulle hun sove på samme rom som meg. Før jeg hadde sovnet hadde jeg hørt på musikk på MP3'en, og jeg hørte Mr. Big -Be with you om og om igjen. Dagen etter spør søsteren min hvorfor jeg har sunget Be with you halve natten. Åjadda, hun fikk seg et show den natten ja...

Når jeg var yngre sov jeg en del hos min bestemor, på samme rom. Jeg har flere ganger fått høre at jeg maste fælt om Donald når jeg sov, haha.

Så kommer det en jeg husker godt selv. Jeg drømte at søsteren min hadde stjelt skinken og osten min. Jeg våknet helt panisk og gråtende imens jeg skrek etter skinken min, hehe.

Det er tydeligvis noe med meg og skinker, for en annen natt drømte jeg at jeg strevde med å klatre opp på en gigantisk skinke. I sånn halvvåken tilstand lå jeg å kavet i sengen i et iherdig forsøk på å bestige den jævla skinken.

Jeg hadde overnatting av to venninner, og fikk høre neste dag hva jeg hadde sagt/gjort i søvne. Jeg hadde sovnet før venninnene mine, og hadde visst skreket ut "(etternavnet mitt), er best!" imens jeg veivde med en knyttenevne i luften.

Så var det noe som skjedde for tre-fire netter siden. Kjæresten min ble brått vekket da jeg hadde reist meg opp i sengen og skreket etter edderkopper i taket. Han ble visst veldig skremt, stakkars. Haha. Lo litt når han gjenfortalte dette dagen etterpå.

SÅNN! Sliten i fingrene nå, men dette var ihvertfall det jeg kom på. Håper det går greit selvom det handlet om meg istedenfor kjæresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helene_Mari

Hahaha! Så utrolig mye bra! :skratte:

Kjæresten min pleier ikke å snakke ikke eller gjøre ting i søvne, forutenom to ting jeg kan komme på.

1. Han lager alltid koselyder (mmmmm) når jeg ligger meg inntil han eller kysser på han mens han sover.

2. Han er helt gal etter å bli klødd og strøket på rygg og armer, og en natt begynner han å stryke på seg selv i søvne, hehe.

Ellers er det nok jeg som står for den nattlige underholdningen.

Når jeg gikk på ungdomsskolen pleide mamma å vekke meg om morningen. Har svart mamma mye rart gjennom tidene, men her kommer de jeg husker og har blitt gjenfortalt:

Jeg hadde visst drømt at jeg var med en jente som het det samme som meg, så når mamma ropte "XXXXX, nå må du våkne!" hadde jeg visst skreket tilbake, ikke til mamma men til denne venninnen min: "Ja, XXXXX! Nå må du til helvete se å våkne!"

En annen gang skulle jeg visst vaske ferdig kineserne før jeg kunne stå opp, haha.

En kveld når søsteren min var på overnatting hos oss (hun hadde flyttet ut), skulle hun sove på samme rom som meg. Før jeg hadde sovnet hadde jeg hørt på musikk på MP3'en, og jeg hørte Mr. Big -Be with you om og om igjen. Dagen etter spør søsteren min hvorfor jeg har sunget Be with you halve natten. Åjadda, hun fikk seg et show den natten ja...

Når jeg var yngre sov jeg en del hos min bestemor, på samme rom. Jeg har flere ganger fått høre at jeg maste fælt om Donald når jeg sov, haha.

Så kommer det en jeg husker godt selv. Jeg drømte at søsteren min hadde stjelt skinken og osten min. Jeg våknet helt panisk og gråtende imens jeg skrek etter skinken min, hehe.

Det er tydeligvis noe med meg og skinker, for en annen natt drømte jeg at jeg strevde med å klatre opp på en gigantisk skinke. I sånn halvvåken tilstand lå jeg å kavet i sengen i et iherdig forsøk på å bestige den jævla skinken.

Jeg hadde overnatting av to venninner, og fikk høre neste dag hva jeg hadde sagt/gjort i søvne. Jeg hadde sovnet før venninnene mine, og hadde visst skreket ut "(etternavnet mitt), er best!" imens jeg veivde med en knyttenevne i luften.

Så var det noe som skjedde for tre-fire netter siden. Kjæresten min ble brått vekket da jeg hadde reist meg opp i sengen og skreket etter edderkopper i taket. Han ble visst veldig skremt, stakkars. Haha. Lo litt når han gjenfortalte dette dagen etterpå.

SÅNN! Sliten i fingrene nå, men dette var ihvertfall det jeg kom på. Håper det går greit selvom det handlet om meg istedenfor kjæresten :)

:skratte::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våknet en morning av at samboeren min tørket seg på brystet. Jeg spurte han hva i alle dager han holdt på med. Da hadde han våknet av at han spyttet en skikkelig klyse på seg selv. Han hadde drømt at han hadde en tjener som skulle holde ett lite te-fat under han, slik at han skulle spytte ut snusen sin :skratte:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Milka

Våknet en morning av at samboeren min tørket seg på brystet. Jeg spurte han hva i alle dager han holdt på med. Da hadde han våknet av at han spyttet en skikkelig klyse på seg selv. Han hadde drømt at han hadde en tjener som skulle holde ett lite te-fat under han, slik at han skulle spytte ut snusen sin :skratte:

:Hehe: Hææææææææ! :erter:

:omg: F¤r E" t&/L) :fise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Min kjære hadde en periode der han gikk i kjøleskapet og spiste.

Om morgningen så jeg feks 2 yogurter i bosset, og gjerne en tom gele og vaniljesaus pakke liggende i vasken(spiste hele pakken!)... Han kunne spise masse masse uten å legge merke til det, men på morgningen var han kjempe dårlig og satt på do i evig tid, haha... og jeg måtte på kveldene legge vekk "usunne" matvarer som var i kjøleskapet for at han ikke skulle spise det.

Heldigvis gikk det over vis ikke måtte vi hatt lås på kjøleskapet... haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*latterkrampe* :legrine:

Hvis samboeren min sovner før meg (han ligger ytterst, så må alltid over ham) pleier han å sette seg opp i senga.

Snakker rimelig høyt

- Skru av lyset!

-Hæ? (meg)

- Skru av det jævla lyset!

- Eeeeh, lyset er av

- Herregud, du er så dum!

- Du drømmer vennen (med fnising)

- Kan du ikke bare ta lampene og pærene da?

- Nei, vi skal sove nå

-Ja, greit da, men du er så dum... Også ruller han over på siden og snorker videre, selvfølgelig husker han ingenting dagen etterpå ;)

Hihi, dette hørs akkurat ut som kjæresten min! Jeg bare ler av han, men guri han blir så sint på meg. Hahah, han er rett og slett veldig søt når han gjør det synes jeg. Det tullpratet han sier svarer jeg på, men får stort sett et surt tryne tilbake, rart det der. Han sover jo, men allikevel blir han sur fordi jeg svarer. "Er du sur på meg nå?" kan jeg spørre og får et klart svar tilbake "JA". Haha, moro:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

dette er om ei venninne av meg.

Vi bodde sammen i ett år da vi gikk på skole.

Jeg var veldig ond som gikk å skremte henne med ting før vi skulle legge oss. en kveld endte det med at hun måtte sove sammen med meg. Den natten fikk ihvertfall hun tatt hevn. (men i søvne)

første episode

Hun setter seg opp i senga med øynene oppe. peker på kleskapet som står i andre enden av rommet mitt.

hun: se, se, se

jeg: (i ørska) hæ? hva er det du ser?

hun: du forstår ikke

jeg: nei, jeg gjør vel ikke det?, hva er det du ser?

hun: Blomsten vel (veldig oppgitt)

Andre episode:

Hun setter seg opp i senga IGJEN

Hun: Mamma, mamma, ta den bort

Jeg: ta bort hva?

Hun: edderkoppen.

Jeg skjønte jo at hun drømte da også, men måtte for sikkerhetskyld sjekke at det ikke var noen edderkopper der fordi jeg har forbi for de krypene

Tredje episode

Vi hadde hver vår dyne.

Hun napper i dyna mi gjentatt ganger og sier så rolig og forsiktig:

dyne, dyne.

jeg gir henne noe av dyna mi og hun klapper meg på hodet.

Fjerde og siste episode

Hun har astma og får ofte kløe i halsen så hun lager så nifse harkelyder.

hun lå med rygge mot meg, men i det hun skal til å harke snur hun seg rundt og setter ansiktet rett mot øret mitt. jeg våkner selvfølgelig og sier NN slutt, det gjør vondt,

Hun sier tilbake: Å SLANK DEG KJERRING

Da måtte jeg le kraftig.

Gjett om hun fikk seg en god latter da hun våknet neste dag.

En kamerat av meg fortalte at han hadde snakket så i søvne.

Han: mamma, mamma, mamma

Moren kommer inn og spør: hva er det?

Han: Jeg er forvandlet til en hest.

HAHAHAHA eg holdt på å dø av latter nå.og jeg sitter her alene, kan tru det var hysterisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Våknet brått en natt av min bedre halvdel som gaulet ut:

Puttet du FINGEREN I RUMPA MIM NÅ!? (veldig irritert)

jeg: (en smule forvirret) nei jeg gjorde jo ikke det

han: Det GJORDE du!

jeg: Hvorfor i alle dager skulle jeg gjøre det da?

han: Du trenger ikke si noe annet, jeg kjente jo fingeren! (tydelig oppgitt)

Plutselig snur han seg mot meg, sperrer opp øynene og sier:

Kjære, jeg hadde den rareste drømmen!

Før han ligger seg til å snorke videre...haha :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helene_Mari

Våknet brått en natt av min bedre halvdel som gaulet ut:

Puttet du FINGEREN I RUMPA MIM NÅ!? (veldig irritert)

jeg: (en smule forvirret) nei jeg gjorde jo ikke det

han: Det GJORDE du!

jeg: Hvorfor i alle dager skulle jeg gjøre det da?

han: Du trenger ikke si noe annet, jeg kjente jo fingeren! (tydelig oppgitt)

Plutselig snur han seg mot meg, sperrer opp øynene og sier:

Kjære, jeg hadde den rareste drømmen!

Før han ligger seg til å snorke videre...haha :fnise:

:skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte::skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både meg og samboeren min snakker og gjør masse rart i søvne, av og til har vi samtaler sammen som vi bare vagt husker noe av dagen etter. En periode hadde vi dobbel-dyne, og jeg var alltid irritert og skjellte han ut fordi han hadde tatt dyna mi som jeg trodde. En natt våknet han av at jeg dro og dro i dyna og ropte til han før jeg spente han i rista.

Han gikk lenge rundt og pingset og jeg sa han burde dra til legen, men det skulle han ikke for det kom til å gå over. Noen måneder senere fortalte han meg at han hadde vært hos legen og at mange småben var knekt, men ville ikke si det for å gi meg dårlig samvittighet. Gjett om jeg fikk det da. Stakkar! Etter dette ble det slutt på dobbel-dyne for å si det slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...