Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg bråvåknet en natt av at typen spretter ut av sengen, kaster seg mot døra mens han hyler Graaaaaaah! For å så bråbremse, snu seg rolig rundt og legge seg ned igjen. Når jeg spør småskremt hva som skjer får jeg bare svaret "ikkeno, bare sov du" og et stort smil tilbake. Tok en stund før jeg fikk ham til å fortelle at han hadde drømt at han hadde sett noen farlige personer i døra og han skulle bare beskytte meg. :skratte:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahahahaha, jeg dauer :skratte:

Har noen historier fra virkeligheten selv:

Eksen min har den klart beste. Han pleide ofte å småmumle eller fnise i søvne, men en natt våknet jeg av at han virkelig storflirte.

X: Hihihihihihi

Meg: Hva er det?

X: Det blir så artig!!

Meg: Hva da?

X: Det blir så kult når du blir student, for da kan vi sette opp en sånn sensor i bakgården her som måler hvor fort bilen min går!!

Han igjen hadde våknet av at jeg lå og småbet ham i arma, smattet skikkelig høyt og mumlet: "mmmmmmmmmmmmh, makrell!"

Min nåværende prater ikke fullt så mye, men husker en natt han sovnet før meg (jeg lå og leste) og plutselig satte han i gang med å mjaue skikkelig høyt (sånn kattungevræling)

Meg: Hva er det, vennen?

Han: Du skjønner jo ingenting du!

Meg: Hva er det jeg ikke skjønner?

Han: Du tror ikke noe på at jeg er glad i deg du! Du tror at jeg hater deg og sånn! Men jeg gjør ikke det, for jeg er gladest i deg i hele verden jeg!

Meg: Ja, men det er jo godt å høre...

Han: Jah, mjaaaaaaaaaaaau

En dag mens jeg bodde i kollektiv med to venninner ble jeg skikkelig sjuk, og hadde ganske høy feber. Lå og sov på rommet mitt, og ene venninna mi kom inn for å sjekke hvordan det gikk med meg

Hun: Går det bedre med deg?

Jeg: JEG HAR VÆRT SNILL!!

Hun: Klart du er snill. Men er du dårlig?

Jeg: Helvete! Julenissen, altså! Du finner meg uansett du!

Hun: Hva snakker du om?

Jeg: Se å lukk igjen skapdøra etter deg, alle grevlingene kommer ut! Det kryyyyyyyyyyyyr av dem!

Hun: Vil du sove litt mer kanskje?

Jeg: Ja, ta med deg rudolf og kom tilbake neste påske! Takk til deg!!

Broren min hadde en ganske fin historie fra da kona hans hjalp til i et geitefjøs en periode på kveldstid.

Hun: Hørte du det?????

Han: Hørte hva da?

Hun: Den lyden! (med skikkelig radioteaterkrim-stemme) Det kommer fra...fra melkespannet!!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

har en liten selv :P da jeg var 13 år var jeg på ferie sammen med mor og far og vi alle sov på samme rom, og når vi først hadde lagt oss var det såklart jeg som sovnet først, så etter en times tid med soving så plutselig hadde jeg reist meg skikkelig brått opp, og tatt med meg dyna, laken og puta, så hadde jeg slepet det med meg bort til inngangs døra i søvne, så låste jeg opp døra gikk ut i gangen, midt på natta og hadde lagt meg i et blomste bedd :O. og pappa var våken og fikk med seg alt dette, og skjønte straks at jeg gikk i søvne. og den døra låser seg automatisk, såda hadde jeg i sammeslenge låst meg ute, utenfor hotelrommet.

så kom pappa ut og så meg liggende i blomste bedde, og han spurte "hvorfor i all verden har du lagt deg i blomste bedde" sa jeg bare " jeg bare lukter på blomstene " også begynte far og små le litt og sa at jeg skulle legge meg i sengen igjen. så gikk jeg og la meg i sengen og sov videre :P. og dette husket jeg abselutt ikke dagen etterpå, til pappa fortalte meg hva jeg hadde gjort :P. og da ble det mye latter for og si det sånn !. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Jeg og klassen var på telttur, og jeg og 3 andre venninner lå i et telt, mens de andre lå på hytte. Den ene venninna mi J var sovna veldig tidlig, og vi andre lå våkne og snakka lavt. Plutselig går en av de andre klassekameratene våre forbi teltet, ikke inn, bare forbi. Så plutselig reiser J seg opp og roper "har duuuu sett en PONNI gå forbi?!!??".

Vi DØDE av latterkrampe :ler:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tanja

Samboeren min "bjeffet" som en sel en gang, skikkelig høyt og autentisk. Forigårs utbrøt han: "Jesus Christ! Har vi lagt oss???" Mye annet vittig han kommer med og. Burde nesten ha penn og papir liggende på nattbordet så jeg ikke glemmer hva han sier. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Kjæresten min våknet av at jeg lagde kalkunlyder typ: "glob glob glob" veldig fort. Dummeste var at tårene rant når jeg våknet, hun har ertet meg med det i ettertid da jeg ikke akkurat er typen til å grine.

Jeg husker faktisk det jeg drømte i detalj, det er den klareste drømmen jeg noensinne har hatt: jeg skulle sabotere en ny fotoboks de hadde satt opp når de gjorde 3-felts motorveien til jobb til 30-sone. Da jeg kom frem var det 5 trivelige middelaldrende damer som "jobbet" der og jeg latet som ingenting og drakk kaffe med dem inne i brakka(?). Så dro jeg hjem, men skulle komme tilbake når de var gått hjem for dagen. Når jeg kommer tilbake og skal utføre ugjerningen kommer det en politibetjent som så min mistenkelige aktivitet tidligere på dagen. Han skal nå drepe meg og slipper politihanen sin på meg (???). Jeg prøver å få opp kameraet mitt så folk skal vite hvem som drepte meg, men jeg husker ikke hvordan det slåes på og hanen jager meg ned en bakke og utover en lang brygge(tror det var her kalkunlydene kom inn). På enden av bryggen ligger det en liten motellhusbåt som er selvbetjent og når hanen har dyttet meg inn på båten så sier politibetjenten at "ingen kan høre deg her". Da våknet jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min våknet av at jeg lagde kalkunlyder typ: "glob glob glob" veldig fort. Dummeste var at tårene rant når jeg våknet, hun har ertet meg med det i ettertid da jeg ikke akkurat er typen til å grine.

Jeg husker faktisk det jeg drømte i detalj, det er den klareste drømmen jeg noensinne har hatt: jeg skulle sabotere en ny fotoboks de hadde satt opp når de gjorde 3-felts motorveien til jobb til 30-sone. Da jeg kom frem var det 5 trivelige middelaldrende damer som "jobbet" der og jeg latet som ingenting og drakk kaffe med dem inne i brakka(?). Så dro jeg hjem, men skulle komme tilbake når de var gått hjem for dagen. Når jeg kommer tilbake og skal utføre ugjerningen kommer det en politibetjent som så min mistenkelige aktivitet tidligere på dagen. Han skal nå drepe meg og slipper politihanen sin på meg (???). Jeg prøver å få opp kameraet mitt så folk skal vite hvem som drepte meg, men jeg husker ikke hvordan det slåes på og hanen jager meg ned en bakke og utover en lang brygge(tror det var her kalkunlydene kom inn). På enden av bryggen ligger det en liten motellhusbåt som er selvbetjent og når hanen har dyttet meg inn på båten så sier politibetjenten at "ingen kan høre deg her". Da våknet jeg.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok den mest aktive av oss... Han bare smatter søtt i søvne :)

Ganske tidlig i forholdt våknet han en natt av at jeg satt meg brått opp og ristet hardt i han mens jeg sa "LISE KOMMER! LISE KOMMER! HUN KOMMER NÅ!" Jeg husker ingenting, og var kjempeflau etterpå. (Vi skulle på fest til Lise dagen etterpå, var lenge siden vi hadde truffet hverandre.)

Men det kanskje verste jeg har gjort var da jeg våknet fullt påkledd, halveis utenfor min egen hybel med dyne og pute under armen... Min kjære og jeg bodde i samme studentby og jeg skulle sove over hos han. Men en times tid etter at vi hadde lagt oss hadde jeg sagt at nei jeg fikk ikke sove her i denne trange senga, kledd på meg, tatt med meg dyna og puta mi og låst meg ut. Jeg var ganske så flau da jeg ringte typen morgenen etter, han bare lo :skratte:

Første natta i ny leilighet klarte jeg å gå meg vill på soverommet. Jeg måtte tisse, men kunne ikke finne døra ut fra soverommet. Våknet samboer og ba han slå på lyset for jeg kunne jo ikke finne døra! Selv husker jeg bare at jeg drømte jeg kunne se lyset fra stua gjennom dørsprekken, men ikke kunne finne dørvrieren. Ikke så rart med tanke på at jeg stod i feil ende av rommet og leita på en bar vegg :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen år tilbake så jeg en interessant dokumentar om menn som tafset i søvne. Noen hadde til og med tafset på fremmede og voldtatt i søvne. Og de ble ikke trodd på at dette ble gjort i søvne, siden dette var så kontrollert.

Imidlertidig har man gjennom forskning funnet ut av at det finnes en diagnose på slikt. Derfor er mange fortvilte menn blitt frikjent for forsøk på voldtekt osv. Ville bare nevne dette, siden du nevnte at tafsingen var så kontrollert.

ja det er riktig at det fatisk er vurdert som en sykdom å være istand til å ha sex i søvne. jeg har tydeligvis denne for jeg har begynnt å ha sex med min nåværende og mine ekser flere ganger. ene eksen min visste at jeg ofte ville ha sex i søvne så en gang vi hadde kranglet begynnte hen simpelten å ha sex med meg i søvne. ble litt irritert når jeg våknet.

Dette er en vi i familien har ledd oss ihjel av:

vi var en gjeng som sov hos tanta mi etter å ha vært ute. på byen hadde søskenbarnet mitt møtt en kamerat som ble med på nach hos tanta mi og ble tilbudt å sove over.

hun gikk å la seg mens han ble sittende opp å snakke med oss.da han endelig la seg kom han på rommet, rev av seg klærne og la seg godt inntid "henne" og kysset henne god natt på kinnet.

på morgenen våknet tanta mi og kikket inn på rommet til det yngre søskenbarnet mitt på 14. der lå han og kameraten å holdt rundt hverandre, og kameraten med det hun beskrev som "verdens værste morgenbrød".

søskenbarnet mitt hadde vist glemt å informere om at hun hadde skiftet rom siden forrige gang han sov over. og det andre søskenbarnet mitt har like langt hår som søstra si.

etter dette ble kameraten kun tiltalt som morrabrød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bidra med litt fler jeg.

tantungen min våknet en natt fullstendig panisk, hun skrek så høyt at jeg våknet og gikk inn på rommet til søstra mi der hun sov for å se hva hun drev med. faren hennes hadde også våkent å satt og holdt rundt hennne og prøvde å roe henne ned, men hun prøvde å løpe ut av rommet og skrek at edderkoppen tok henne. vi skjønte etterhvert at det var mobilen som hadde blinket som hun trodde var edderkoppen.

"typen" min sier en del rart i søvne.

han er russisk og pc-teknikker, en gang sa han " jeg elsker deg vistja" hvilket høres ut som er russisk navn, når jeg spurte han senere hvem faen vistja var sier han at han aldri har hørt navnet før eller kjennet noen som heter det. så han svarer med

" sikker på det ikke var vista? menjeg hater jo vista"

vi har vært med hverandre over et år og jeg har ennå ikke møtt noen vistja.

vanligvis når jeg prøver å vekke han svarer han "jeg elsker deg" og "du er besting" uten et eneste tegn til å våkne,

men en morgen ville han virkelig ikke våkne og kom med

"du er en OST".

en natt jeg prøvde vekke han fordi jeg hadde marerit svare han med:

"mmm marereitt" i et tonefall som om mareritt var en dessert, hvilket var veeldig hjelpsomt.

når jeg var liten hadde jeg stått opp naken, tatt på meg gummi-støvler og gått ut. mamma så meg plutserlig stående å spionere på henne gjennom garinene på hverandaen. hun fikk meg inn og regnet med at jeg måtte tisse siden jeg hadde stått opp, men da hun ga meg papir når jeg var ferdig tørket jeg meg kun i ansiktet med deg til hun fortalte at det var feil sted.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Hadde en affære med ei aldeles skjønn jente under russetiden. Forholdet til meg og dama var på kanten og vi begge regnet egentlig med å gå fra hverdandre. I stedet var jeg hos hun hele sommeren og det ordnet seg.

Men i løpet av en av de første nettene presterte jeg å si "jeg elsker deg sånn *elskerinnens navn*". Dama som var lys våken og overhørte det hele, svarte "ååh jeg elsker deg også..! Husker du første gangen vi møttes?" - og fikk siden svar på det ene og det andre hun spurte om.

Dagen etter sa hun "jeg vet hvem **** er, og at dere møttes på den russefeiringa osvosv". Var sikker på at elskerinnen hadde kontaktet dama og fortalt alt, så jeg la alle kortene på bordet. Skal si jeg ble paff når jeg fant ut at jeg hadde bablet om alt sammen selv. Kunne rodd meg i land på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

dytter opp i håp om flere bidrag :popcorn:

har forsåvidt ingen selv, men ler feil på meg hver gang jeg leser her :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han er russisk og pc-teknikker, en gang sa han " jeg elsker deg vistja" hvilket høres ut som er russisk navn, når jeg spurte han senere hvem faen vistja var sier han at han aldri har hørt navnet før eller kjennet noen som heter det. så han svarer med

" sikker på det ikke var vista? menjeg hater jo vista"

vi har vært med hverandre over et år og jeg har ennå ikke møtt noen vistja.

Hahaaha! Snakk om å være involvert i jobben ;)

vanligvis når jeg prøver å vekke han svarer han "jeg elsker deg" og "du er besting" uten et eneste tegn til å våkne,

men en morgen ville han virkelig ikke våkne og kom med

"du er en OST".

Jeg bruker visst å kalle kjæresten min en pinne når han prøver å vekke meg...andre ting også, f.eks. ''alt er en pinne'' Pinne er tydeligvis en fornærmelse for sovemeg.

Og så bruker jeg å bli dritforbanna når han ikke forstår hva jeg snakker om når jeg sier helt absurde ting i søvne. Det verste er at jeg husker det også, at det er så lett å forstå og at jeg tror han bare later som han ikke forstår for å være ekkel mot meg.... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brodern pleide å kommentere fotballkamper i søvne. Han ville kommentere hele kampen i full lengde - hadde veldig ofte til og med 'Vi går til pause med stillingen **-**'. Brodern er helt ekstrem, han snakker MYE og tydelig i søvne, også ofte detaljert (jeg & mamma snakker også i søvne, men utydelig og mye mindre). Fotballkommenteringa hans var ofte underholdenede å bare høre på - hjelper på at jeg er over middels fotball interesert selv.

Når han sov og det var mørkt i rommet og du åpnet døra så det kom lys på han ville han site opp, snu seg rundt og legge seg ned (slik at føttene var på puta og hodet i enden) - hvis du så lukket døra, ventet et minutt eller no og åpnet den igjen ville han snu seg tilbake.

Vet ikke om han enda gjør det :P

Typen snakker i søvne også. Nå er jeg Norsk og selv om engelsken min er over gjennomsittet god nå så sliter jeg med å forstå han når han mumler på Engelsk med litt Walisisk aksang i søvne - men det er alltid på en måte kos når han mumler et eller annet og drar meg nærmere eller klemmer meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør mye rart i søvne, her en dagen fortalte mannen min at jeg hadde kastet av meg dyna, tatt meg på låret og stønnet høyt. Aner ikke hva jeg drømte om.

Har også blitt vekket flere ganger av at jeg ler hysterisk. Drømmene mine er svært livaktige, av og til er de som filmer, men rulletekst, musikk og det hele. Noen ganger har eg blitt så redd av drømmene mine at jeg er redd i flere dager og tør ikke være alene.

Min alle verste søvnhistorie er fra et hotell i Drammen. Jeg husker alt, men var ikke våken. Jeg "våknet" fordi jeg måtte noe infernalsk på do. Alt var helt svart, jeg jeg løp panisk rundt i rommet for å prøve å finne toalettet. Kastet meg mot veggene for å "bryte gjennom dem", rev ut alt fra kofferten i desperasjon da jeg snublet over den, kastet alt på bordet på gulvet og var helt krakilsk. Til slutt finner jeg ut at den eneste løsninger er å sette seg på senga og tisse der.

Da mannen min vekker meg fordi han bli våt (æsj), viser deg seg at alt var svart fordi jeg ikke hadde åpnet øynene....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...