Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Eksen bestilte hamburgere i søvne en gang.

Han: "Ja, og ekstra ost selvfølgelig"

Jeg: "What?"

Han: "Ekstra ost, sa jeg jo"

Jeg: Ler

Han, lettere oppgitt: "Er det vanskelig å forstå?"

*Snur seg for å sove igjen.

"Ja, også vil jeg ha ekstra mye dressing"

En annen gang begynte han å snakke om ei oppgave han skulle skrive om tropepalmer (?), som han aldri i verden kom til å få godkjent. Det var midt i eksamensperioden, og fyren var superstressa. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette var meg da..

Kjæresten lå og hørte på meg mumle i søvne. Jeg kan ligge i evigheter å bare prate tull, mens han jatter med. Somregel er jeg veldig enig og føyelig når jeg sover, sikkert derfor han ikke kunne dy seg..

Han: Eg ska pule deg i ræven! (bergenser)

Jeg: NEI! *sette seg opp, se sint på han og snu seg å sove videre*

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Jeg våknet en gang av at kjæresten min lå å stønnet i søvne mens han hompet opp og ned.

Lurer på hva han drømte om :fnise:

Jeg måtte selfølgelig spør han i søvne hva han drømte og da svarte han "jeg har sex med deg".. ett eller annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Jeg merker jeg er voldsomt lei av de som siterer i hytt og pine, uten å skrive et eneste ord selv. om du ikke har noe å bidra med, hvorfor skal du absolutt kommentere?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker jeg er voldsomt lei av de som siterer i hytt og pine, uten å skrive et eneste ord selv. om du ikke har noe å bidra med, hvorfor skal du absolutt kommentere?

Fordi dem syns det som dem leser er morsomt?

Jeg pleier å spise peanøtter og drikke cola i søvne. Og noen ganger våkner jeg av at dama dunker meg i ryggen fordi jeg har satt peanøttene i halsen...

Hun følger bare etter meg når jeg står opp i søvne. For hun vil lukke kjøleskapet- for det gjør jeg aldri sjøl...Jeg går alltid rett og legger meg igjen. Jeg tror jeg kanskje er sulten? Men det er rart for jeg spiser aldi noe aent...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hærlige historier! :)

Har dessverre ikke så mye å bidra med selv. Var en gang kjæresten min våknet av at jeg skjelte ham ut etter noter. Jeg hadde bannet og kjeftet om hvorfor han holdt på slik. Han stakkeren lurte på hva galt han hadde gjort :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest typish

DYTTER OPP!!

hærregud, jeg flirer så jeg griner! alene.. fortsett å skrive, det er så morsomt å lese :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære vekker meg på natten og sier indignert til meg:

Han: "Du prøvde å drepe meg!"

Jeg: "Hæh?"

Han: "I fjor"

Jeg: "Jaha"

Han: "Ja, du var bakfull!"

Jeg: "Hvordan prøvde jeg å drepe deg?"

Han: irritert"Det husker jeg ikke"

Jeg: "Ok?"

Han snur seg irritert og sover videre.

Han har også sagt at jeg er tankbilen hans og at han er en perfekt binders, hva nå det enn skal bety ;-)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Han har også sagt at jeg er tankbilen hans og at han er en perfekt binders, hva nå det enn skal bety ;-)

:hoho:

Heldige deg, som er tankbilen til en perfekt binders! Håper jeg også får oppleve et sånt forhold en gang i tiden... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

vel typen min promper aldri! vel i hvertfall ikke slik at jeg merker det. men det har hendt et par ganger at han promper imens han sover. dette er jo helt normalt. men det morsomste er utrykket han viser meg etter deler av bevisstheten ikke sover lenger, pga jeg ler hver gang, slikt at han våkner litt. utrykket hans er som verdens nydligste lille bambi som er kjempe flau og skammet med de store triste øynene. uansett hvor mye jeg ler ser han bare på meg musestille og sovner etter 10 sekunder. jeg syns det er litt rart, de fleste menn jeg har erfart promper som bare det uten flauhet. han husker ingenting dagen etter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt kastet jeg mannen ut på sofaen fordi han er litt forkjølet og snorker. I morges kom jeg med babyen ut på stua og la han ned på matta si. Så ser jeg at det står et sammenslått tørkestativ på gulvet, og vil flytte det slik at han ikke skal få det over seg. Mens jeg gjør det småsnakker jeg litt med han, sier "denne må vi nok flytte, ja, vi flytter denne vi." Så setter mannen seg opp med et rykk og sier: "Hææææ! Skal dere flytte?!" Og jeg sier: "Eh, nei, jeg skal flytte tørkestativet." Da legger han seg ned igjen, "Å ja, snork, snork..." og sover videre.

Vanligvis er det håpløst å vekke ham, men han får jo tydeligvis med seg noe likevel. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Ojoj, her har jeg mange gode, både jeg og kjæresten min prater mye i søvne.

Jeg og kjæresten lå og sov, plutselig setter han seg opp og tar tak i meg og sier: "Skal du mase så jævli kan du gå å legge deg på sofan og se hvor kosli det er der!", før han la seg ned og sov vidre.

En annen gang hadde jeg vist nok ropt: slutt å spis makrell i tomat i stua mi!

Men den beste er uansett da jeg og bestekompisen min var i tunisa på et hotel:

Han:Du må våkne!

jeg: Hvorfor det?

H: Vi må ut i gangen

Jeg: hva skal vi der?

H: Vifte med pengene våre

j: Hvorfor skal vi det?

H: Fordi det er gøy vel, vi har jo mange penger her!

han var litt flau neste morgen ja:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ivrigfrøken

Hehehe. Er det noe jeg virkelig ler av, så er det folk som prater i søvne. Ekskjæresten min og meg hadde en lang samtale etter en kveld der han hadde vært veldig hard på flaska.

Han: Hvor mange er det?

Jeg: Hvor mange hva?

Han: Hvor mange er det, spør jeg! 12?

Jeg: 12 hva?

Han: Bananer som går, vel! (lettere irritert)

Jeg: Snakker om?!

Han: Ååh! De går jo bare!

Jeg: Hehehe, går bananene?

Han: Hvilke bananer? Snakker om?

Jeg: De du akkurat pratet om?

Han: De er så mange. Skjønner ikke hvorfor de går mot sykehuset.

Jeg: Hææ?

Han: De går alene mot sykehuset. Stopp de! Vi må stoppe bananene!!

Jeg begynner selvsagt å le høyt, mens han snur seg om og snorker igjen. Har fortalt han dette gjentatte ganger, men av en eller annen grunn er han helt fast bestemt på at jeg har funnet opp dette selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle egentlig ikke skrive det inn her, men jeg må bare :fnise:

For noen uker siden snur samboer seg mot meg i sengen og spør:

Han: har du kvitteringen?

Jeg: På hva?

Han: Kvitteringen på babyen vel..

Og i natt våkner vi av at babyen snakker med seg selv og griner.. Jeg dulter i han for at han skal gå og lage mat til hun.. Og jada, det skulle han.. Det tok en liten stund før jeg dulter i han en gang til.. Og får noe svar ang en måler.. Får vekket han skikkelig og han kunne da forklare at han ventet på en ny modell av babyen, med måler og noe greier.. Han holdt på å vise frem til noen kunder :fnise:

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min sier og gjør mye rart og gøyalt i søvne.Han er veldig "seksuell" av seg også. De tingene jeg husker best er:

Ene gangen lå jeg på magen å leste bok. Han skvatt plutselig opp, gnidde godt på ræven min mens han lagde "mmmm" lyder også sovnet han igjen. :skratte:

Nå på søndag våknet jeg av at han dro ned boxeren (jeg sov naken) og begynte å tørrpule på meg bakfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...