Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Dreit meg litt ut for 3 netter siden, drømte alarmklokka mi ringte hjemme å hev ut hånden for å skru den av slik jeg ellers pleier gjøre. men saken var den jeg var på besøk hos dama å lå inne langs veggen, så endte opp med jeg poka dama i øye i søvne :blink: :blink: dama klikka å skreik *hva driver du med* mens hu gnei seg i øyet tihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempeartig tråd!

Jeg vet ikke om det kan kalles direkte i søvne, men i det siste har jeg drømt litt rare ting, og har dermed sagt noe i søvne, men jeg våkner alltid når jeg sier det, så når kjæresten sier "hæ??", så sier jeg alltid glem det.

En gang drømte jeg om at jeg hadde laget smørbrød, og da han spurte om han også kunne få, sa jeg høyt i et rart tonefall "selvfølgelig skal jeg lage smørbrød til deg!". Litt rart da, for jeg sier aldri smørbrød, jeg sier ostesmørbrød.

For et par dager siden drømte jeg at jeg hadde tenkt å kjøpe gitar til kjæresten, som forøvrig aldri har pleid å spille gitar. Så da spør jeg han "skal jeg kjøpe gitar til deg?".

Men ellers skjer det ikke så mye. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg våkna her om dagen av at kjæresten dreiv å vrei meg på brystet. Han klemte skikkelig godt og vridde i tillegg, det gjorde vondt. så jeg måtte vekke han å spørre hva i all verden han drev med.

Kjæresten: oj, sorry.. jeg drømte om at jeg skulle åpne et syltetøyglass.

:fnise:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på byen i går, og kjæresten min drakk veeeldig mye og fikk skikkelig "fyllemage".

Våknet ved nitiden i dag tidlig av at han slapp noen helt enorme og meget illeluktende fjerter... Han lå med ryggen mot meg, jeg lå på rygg med katten sovende på brystet/magen min.

Plutselig snur han seg helt vill og veiver etter og skriker til katta før han sier noe i retning av "få den helvetes stinkekatten vekk!" (katten var allerede ute av rommet på det tidspunktet, livredd). Deretter snudde han seg og sov videre.

Ikke husket han noe da han endelig våknet 5 timer senere heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nesten-kjæresten" min er vanvittig morsom i søvne.

En kveld:

Jeg: sover du?

Han: neida. DU!, når vi har vært sammen i et år...

*stille en stund*

Jeg: hva da?

Han: Det er den forbanna serveren.

Jeg: server?

*han reiser seg opp i senga og stirrer på meg*

Han: VET DU IKKE HVA EN SERVER ER?????`

Jeg: hæ?

*han legger seg ned igjen.

Han: men, herregud! FAREN min!

Jeg: hæ? hva snakker du om?

Han: åh, du sjønner jo ingenting, som ikke engang vet hva er server er.

Denne samtalen forstatte slik en stund, for jeg prøvde å fiske ut av ham hva han mente med "når vi har vært sammen i et år". Jeg spurte han dagen etter og da sa han at han sikkert tenkte på at vi skulle gifta oss. hehe, så søtt! :) (vi er enda ikke blitt sammen da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min kjære sier av og til cherio som i hadet, dette skjedde i natt:

Kjære: Cheriooo! I et veldig rart, og glad tonefall

Jeg: Hæ? Hva sier du?

Jeg: Kjæære?

- Så momler han noe jeg ikke klarer å få med meg, dette gjentar han etter at jeg spør hva, men hører fortsatt ikke

- Prøver å få ut av han hva han mener, men han begynner å bli irritert, han lager sure stønnelyder

Så sier han: Var det planlagt, eller..??? I et veldig rart tonefall

Fikk helt latterkrampe i dag da jeg prøvde å fortelle dette til søsteren min. Bare jeg hører for meg måten han sa "cherio" på, får meg til å le inni meg :fnise:

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære hadde en periode han spilte "Gudfaren"-spillet på Playstation. Plutselig midt på natten (02-tiden, jeg skulle til å legge meg, han hadde sovet 2-3 timer), setter han seg opp i sengen og nærmest skjeller meg ut fordi jeg er en altfor dårlig løpegutt som ikke greier å drive butikk i det hele tatt! :ler: Han var skikkelig sur, og det var umulig å "trenge gjennom" til han, han holdt sikkert på i 2 minutter før han la seg ned igjen og sov, jeg ble nesten lei meg, haha... Snakk om å leve seg inn i spillet ;)

Er flere episoder også, men kommer ikke på flere akkurat nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv har jeg drømt at komfyren var på mens vi begge sov og at det holdt på å begynne å brenne, og har nærmest panisk beordret kjære til å gå ut på kjøkkenet å se... I søvne! :ler: Tror faktisk jeg våknet til slutt for jeg ble så oppkavet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her var det jeg som gjorde, men kjæresten var sjokkert vitne..

Det var fra den tiden jeg jobba på kiwi. Jeg drømte at jeg var på jobb og satt i kassa. En gammel mann betalte og jeg spurte om han skulle ha pose. Men dette hørte han ikke, så jeg måtte gjenta det. Han hørte det fremdeles ikke så jeg måtte gjenta det igjen og igjen, høyere og høyere. Til slutt ble jeg sint og frustrert, og brølte det til ham.

Kjæresten min hadde våkna av at jeg hadde sagt "skal du ha pose?" gjentatte ganger for så å sette meg opp i senga og brøle det. Haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han skulle flippe puta si så den ble kald, så jeg fikk albuen hans i skallen. Jeg lå litt for nære gitt... ææææv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, mange morsomme historier her! :ler:

Har ett par morsomme historier med meg og typen og:

Jeg: Er du trøtt?

Han: Flytt deg!

Jeg: Hæ?

Han: Jaa?? Mamma skal ta med seg hestene

Jeg: Hestene?

Han: Ja, i garasjen vel!

Og en annen gang lå vi og så på film, noe som endte med at jeg sovna. Kjæresten trodde ikke at jeg sov, så hadde balnt annet sagt dette til han:

"Hvor har det blitt av hornet ditt i panna? du hadde jo tre horn i panna i sta jo! og øya dine er ikke store nok!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

• 1 måned senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Kevlarsjäl
Dette her var det jeg som gjorde, men kjæresten var sjokkert vitne..

Det var fra den tiden jeg jobba på kiwi. Jeg drømte at jeg var på jobb og satt i kassa. En gammel mann betalte og jeg spurte om han skulle ha pose. Men dette hørte han ikke, så jeg måtte gjenta det. Han hørte det fremdeles ikke så jeg måtte gjenta det igjen og igjen, høyere og høyere. Til slutt ble jeg sint og frustrert, og brølte det til ham.

Kjæresten min hadde våkna av at jeg hadde sagt "skal du ha pose?" gjentatte ganger for så å sette meg opp i senga og brøle det. Haha..

Hahahahahahahaha.

Så utrolig herlig :fnise:

Både jeg og min kjære er fryktelig stille av oss i søvne, det kommer så vidt et snork fra oss.

Men min far derimot, våkner gjerne med et par gloser.

En ettermiddag sovnet han på sofaen, mens jeg sitter i lenestolen og ser på tv.

Vignetten til dagsrevyen kommer på, klokken er syv. Må nevnes at pappa digger dagsrevyen.

Far: "HÆ?!??!?!?!?!"

Jeg: øh...

Far: *snork*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig tråd!

Har ikke så mye å bidra med selv, men husker en episode for ikke så lenge siden da jeg overnattet hos en venninne.

Jeg hadde, i følge henne, begynt å hyle "IKKE TA MEG!" i søvne, sittet helt oppreist på madrassen på gulvet og var helt panisk. Da hun spurte hva det var som skulle ta meg hadde jeg lagt ut om "noe" i hyllen (rett inntil der jeg sov), noe som var inne i hyllen og som var på vei ut for å ta meg. Venninnen min hadde blitt minst like redd som meg. Jeg våknet jo til slutt da, rimelig forvirret og til en vettskremt venninne som, i følge meg, bare maste om noe jeg hadde sett i hylla - som jeg da avfeide som tull og la meg til å sove igjen. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eggefis.

Jeg våknet en natt etter fuktig kveld av at dama ligger å fiser og stønner. Jeg pirker borti hu og spør om det går bra. "Jadah, deth går brah. Jeg må bare nødt til å få ut den gassen altså" Jeg skjønner ikke at hu snakker i søvne og hu fortsetter med mange illeluktende kanonfjerter så jeg priker borti og spør om det virkelig er nødvendig. "Jah, duskjønnerat *fjert fjert* jeggggh må få plass til frokost i morgeeeeeenh *FJÆRTH!*

Da skjønner jeg det og braser ut i krampelatter. Hu våkner etter hvert og spør hva jeg ler av og når jeg forteller det tror hun ikke på meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_sandra_*
Det er morgen, og vi ligger i senga og halvsover. Plutselig sier jeg "Jeg elsker deg", og jeg tror han svarte noe sånt som "hæ?". Han skjønte jo at jeg sov, og litt senere spurte han hva jeg hadde sagt tidligere den morgenen. Jeg hadde lenge tenkt på at jeg skulle si at jeg elsket han, men lette som så mange andre etter det riktige øyeblikket. Jeg var jo selvfølgelig veldig flau over at jeg hadde sagt det, men slapp unna siden jeg sa at jeg ikke husket hva jeg hadde sagt, og at jeg snakka i søvne. Jeg har enda ikke fortalt han at jeg elsker han, men tenker på det fortsatt.

Det har kjæresten min gjort med meg :fnise:

Han snakker ofte litt i søvne, mumler en halv setning når jeg rører på meg eller klemmer på han. Som oftest er det vanskelig å tyde, men det høres alltid ut som koselige ting og han lager også koselyder som "MMMmmmmm" og griper etter meg. Har kanskje med at vi er nyforelska å gjøre og bruker hele dagen til å kose :rødme:

Men den natten han tydelig sa "jeg elsker deg" så var vi såpass ferskt par at det nok ikke var planen! Jeg konfronterte han ikke med det, vet han sa det i søvne og at det nok var litt tidlig å si det og mene det. Men jeg gjemmer det i mitt hjerte likevel og det gjør sikkert din kjære og!

Og jeg gleder meg til den dagen han vil si det i våken tilstand :)

OK, denne historien var kanskje mer søt enn morsom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...