AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #681 Del Skrevet 2. april 2012 Svogeren min ringte faren sin kamerat i søvne... Flaut da han fikk vite det dagen etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. april 2012 #682 Del Skrevet 23. april 2012 Ler så jeg griner av denne tråden Begynte å lese denne her en natt og jeg fikk så vanvittig latterkrampe at mannen faktisk våknet Men jeg må vel bidra med noen historier selv. Disse er om min mann: Vi sov begge to. Plutselig våkner jeg av at mannen min står i sengen med armene rett ut foran seg og roper "PASS PÅ". Så la han seg rett ned igjen for å sove. En annen natt våknet jeg av at han satt i senga. Han: Se der (han peker ut vinduet) Jeg: Hva da? Han: Matbutikken Jeg: Hæ? Han: Ja se matbutikken og en brannbil Jeg: En brannbil? Han Ja og 3 skolebusser Jeg: Javell Han: Ja også mormor Så la han seg for å sove. Disse er om meg: Denne har han fortalt meg. Jeg: (Rister fortvilet i han) Ser du den gamle dama? Han: Nei Jeg: Jo, hun ligger jo der borte Han: Der borte, hvor? Jeg: På strykebrette Han: Nei Jeg: Det ligger en gammel bitteliten dame der på strykebrettet Han: Nei Jeg: Jo og du må gå å ta henne bort, hun kan ikke ligge her inne på strykebrette å sove Vi hadde på den tiden strykebrettet stående inne på soverommet. Han måtte til slutt gå bort å flytte på klærne for å vise meg at hun faktisk ikke lå der. En annet natt hadde jeg "våknet" i full fortvilese og panikk. Jeg hadde forlangt at han måtte få katta ut av rommet. Han prøvde å trøste meg, men det gikk lang tid før jeg slo meg til ro med at katta va borte. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stonem Skrevet 25. april 2012 #683 Del Skrevet 25. april 2012 Kjæresten er militær, så det er ofte jeg våkner opp av at han beordrer meg til å brette klærne bedre, skifte ammo fortere osv. En gang beskyldte han meg for å ha gjemt hjelmen hans og klaget over at han "måtte bruke hvit kammo når det er mai. Sykt latterlig og tungvint. Og hvor faen er sambandet???!" 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PinkLeaf Skrevet 8. mai 2012 #684 Del Skrevet 8. mai 2012 Haha, fantastisk tråd - må lese gjennom hele senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 8. mai 2012 #685 Del Skrevet 8. mai 2012 :skratte: Jeg er faktisk sliten i halsen og magen av å le. Har lest de siste 5 sidene bare. Gleder meg til å lese de første 30 i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eplebanan Skrevet 8. mai 2012 #686 Del Skrevet 8. mai 2012 heheh ler meg ihjæl! Kan ikke huske sist jeg hadde så latterkrampe Samboeren min er ikke veldig aktiv i søvne, men jeg er visst. En gang våknet jeg av at jeg kastet et glass vann i trynet på meg selv..hehe. ( har alltid vann ved senga ) Ble litt overasket da ja. Og en annen gang så hadde jeg tydeligvis gått rundt å samlet ting i rommet: En ullsokk, en neglfil, en veske og en vekkeklokke...som alle lå på helt forskjellige steder... rart å våkne med det i senga.. Mye morsomt her altså 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyd Skrevet 8. mai 2012 #687 Del Skrevet 8. mai 2012 Haha for en morsom tråd! Hos oss er det jeg som prater i søvne, kommer selvfølgelig ikke på de beste nå, men her er et par: Meg: (høres redd ut, klynker og vrir meg i senga) Han: Såså, det går bra. (stryker og prøver å roe meg ned) Meg: Ja. Jeg kan jo bare blablablablabla! (mumler masse greier som han dessverre ikke husker) Han: Det var lurt, da går det nok bra. Meg: Ja, da blir det bra! (sovner igjen med et bredt smil om munnen) En annen gang kom han og la seg litt etter meg. Han: Kan jeg få ligge under dyna med deg? (Vi pleier å dele dyne, selv om vi har to) Meg: Nei. Han: Neivel. (Legger seg i andre enden av senga, uten dyne) Etter en liten stund løfter jeg dyna og sier oppgitt: Okei da! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 9. mai 2012 #688 Del Skrevet 9. mai 2012 Exen min ringte meg en gang midt på natta og var veldig fortvilet. - Kjetil har tatt påskeegget mitt! - Hææ?? Hvilket påskeegg? (meg) - Det jeg fikk av tante vel. - Når da? - NÅÅÅ! Halloo! Han stjal det! - Ehh.. fikk du påskeegg av tante i august? - JAAA *skikkelig oppgitt* - Jaha ja... Plutselig våkner han og skjønner at han har drømt. - Ehh.... drømmer jeg nå?? - Ja håper det! Denne er om meg: En annen ex (som var ex på dette tidspunktet også) ringte meg en annen natt. Det var et par år siden vi hadde vært sammen. Han lurte på om ikke han kunne komme en tur til meg. Jeg: Nei, jeg er i Kina! Han: Åhh, hva gjør du der?? Jeg: På ferie vel. Kinesiske mur, shopper, den forbudte by osv. Kjempe gøy. Han: Ja, det får'n si. Hvem er du sammen med? Jeg: "Jane". Men nå må jeg legge på for det blir så dyrt. Jeg legger på telefonen, skrur på lyset for å si unnskyld til "jane" som ligger i sengen ved siden av meg og sover, for å oppdage at jeg ligger i min egen seng hjemme 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyd Skrevet 9. mai 2012 #689 Del Skrevet 9. mai 2012 Kom på en hvor det faktisk var kjæresten min som sa noe. Han: Jeg har så vondt i ledningene mine! Han hadde drømt at han hadde mange bein, som var ledninger. Og det gjorde visst vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paw Skrevet 9. mai 2012 #690 Del Skrevet 9. mai 2012 Hørte akkurat mamma skrek ut. "JEG HAR LIGGI PÅ DEN SOFAEN HER SÅ LENGE JEG HAR JOBBA HER!! JEG KAN GODT SYKEMELDE MEG HVIS DET ER DET!!" The fuuck.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delusion Skrevet 11. mai 2012 #691 Del Skrevet 11. mai 2012 (endret) Dette var eksen når vi var sånn 17-18 år, som ofte snakket i søvne, noen ganger mye, andre ganger kun et ord eller to. Iallefall, han sovnet før meg, og begynte plutselig å dytte i meg. (Vi tror forresten litt for mye The Sopranos før leggetid var utløseren her) han: *navnet mitt* meg: Ja, hva er det? han: Du må ta øyenslappere. meg: hæ? han: du må ta øyenslappere! meg: øyenslappere?? han: Ja, det ligger i bokhyllen. Ta det! meg: Hva er øyenslappere?? han: Årh, det hvite pulvere du tar. Du ble så lykkelig forrige gang du tok det. Du må ta det nå. Det ligger i bokhyllen. Stillhet en liten stund, før: han: Jeg er flink. meg: Ja lillevenn, sov nå Endret 11. mai 2012 av Inty 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjah Skrevet 14. mai 2012 #692 Del Skrevet 14. mai 2012 Dette skjedde i natt, og den må jeg bare skrive ned! Gubben sover, men plutselig megynner han å lage noen rare lyder: Han: Zoooum Zooooum Zoooum Zooum Jeg: Hva er det du gjør? Han: Hysj, vi leker! Jeg: Hvem leker du med, da? Han: Med hånda mi! Jeg: Å, men hva er det dere leker da? Han: ....Zooooum Zouuum.... Jeg: Nå lager du den lyden igjen. Hva leker dere? Han: Hysj da! Vi leker gjemsel jo! Jeg hvisker: Er det ikke dumt å lage lyder når man leker gjemsel? Han irritert: Det er "overkommando-gjemsel"! Skjønner du ikke det!? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nenna Skrevet 14. mai 2012 #693 Del Skrevet 14. mai 2012 Vi har en liten dvergpinscher som sover med oss i sengen. En kveld våknet jeg av at kjæresten min hvisket navnet mitt flere ganger. Jeg reiste meg opp i sengen og ser han sitter helt nederst på kanten med beina i kryss og holder over dyna. Så ser jeg at det er noe som spreller under dyna og skjønner at det er hunden vår. Jeg spør han hva i all verden det er han driver med og da svarer han at han har fanget '' en liten en''. Jeg ba han slippe han, og da ble han skikkelig fornærmet Så dro jeg dyna vekk og hunden vår spratt opp i fanget mitt og så forskrekket på kjæresten min. Da spurte han meg hvorfor jeg slapp den fri og at han hadde brukt lang tid på å fange den. Så sa jeg at han skulle gå å legge seg, da sa han ''åååhh'' så la han seg ned igjen og husket ingenting dagen etterpå. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nenna Skrevet 14. mai 2012 #694 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg kom på en til! Men det handler om hva jeg har gjort i søvne da. Jeg: Du backstabba meg!!!! Hvordan kunne du sende meg ut?!! Betydde jeg INGENTING for deg?! Han: Hæ? Hva snakker du om?! Jeg: Du vet hva jeg prater om.. Ikke lek dum! Han: Ja greit.. Sorry.. NATTA! Jeg: Jeg skulle aldri valgt deg på parsermonien.. Også våknet jeg, og lurte på hva i all verden jeg snakket om! Jeg husket hele samtalen og ble skikkelig flau Det skal sies at vi hadde sett på Paradise Hotel før vi la oss.... Hehehe 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Akcent Skrevet 14. september 2012 #695 Del Skrevet 14. september 2012 Det er utrolig morsomt, og kanskje også litt skremmende, å lese hvor mye rart man sier og gjør i søvne, asså... men helt klart anbefalt lesestoff hvis man har litt lite å gjøre en kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maruu Skrevet 14. september 2012 #696 Del Skrevet 14. september 2012 Sagt av dama i halvvåken tilstand -Kjæresten min? Jeg må på do, men jeg orker ikke å stå opp og gå på badet. Orker du å ordne det for meg, tror du? Den synes jeg var fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avi Skrevet 14. september 2012 #697 Del Skrevet 14. september 2012 Eksen min hadde noen ganger øynene sine halvåpne når han sov, slik at jeg bare så det hvite øyeeplet hans. Også lagde han lignende lyder som dette da han var på vei inn i drømmeland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2012 #698 Del Skrevet 14. september 2012 Tror jeg tar denne annonymt, siden venninna mi ikke blir så glad om jeg røper henne. Hun våknet ei natt av et rabalder utav en annen verden. Da satt hu på gulvet og hadde rivi panelovnen av gipsveggen. Forklaringen......Mannen satt fast mellom veggen og ovnen, hun hadde ikke annet valg enn å redde ham. Anonym poster: acc644d23371044d10c26d1a7e6beb24 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Doh Skrevet 14. september 2012 #699 Del Skrevet 14. september 2012 Denne tråden hadde jeg helt glemt Etter at jeg og mannen flytta har vi bytta side i senga. Det har tydeligvis ikke underbevisstheten hans fått med seg, for et par dager har han, når vekkerklokka har ringt, trykka meg i panna. Tydeligvis for å slå av vekkerklokka. Siste gangen våkna han selv også(trykker hardt så jeg våkner selvfølgelig) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swipper Skrevet 14. september 2012 #700 Del Skrevet 14. september 2012 Tror jeg tar denne annonymt, siden venninna mi ikke blir så glad om jeg røper henne. Hun våknet ei natt av et rabalder utav en annen verden. Da satt hu på gulvet og hadde rivi panelovnen av gipsveggen. Forklaringen......Mannen satt fast mellom veggen og ovnen, hun hadde ikke annet valg enn å redde ham. Anonym poster: acc644d23371044d10c26d1a7e6beb24 Hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå