AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #661 Del Skrevet 22. februar 2012 ekskjæresten våknet en natt av at jeg lå og sang høylytt på sangen Galvanize av The Chemical brothers.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #662 Del Skrevet 22. februar 2012 Var med kjæresten min og familien hans til leiligheten dems i Spania i sommer, og litt ut på ettermiddagen etter vi hadde vært på stranda gikk vi ut på rommet og ble liggende og kose litt og det endte jo selvfølgelig med litt mer enn det , da vi var ferdige sovnet vi vel litt begge to, men før han rekker å nå den dypeste søvnen brøler jeg ut; FY DEG!!!! det høyeste jeg klarer og han skvetter, og jeg våkner! da hadde jeg drømt om hunden min, som stjelte maten fra matbordet.. fyfy! hahah 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 22. februar 2012 #663 Del Skrevet 22. februar 2012 Jeg våknet opp og fikk et latteranfall midt på natten da jeg oppdaget av dyna jeg febrilsk prøvde å karre til meg viste seg å være kjærestens dyne. Den lå over overkroppene våre mens mi dyne lå over beina våre. Kjæresten våkna lettere forvirret: "huh???" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 23. februar 2012 #664 Del Skrevet 23. februar 2012 En gang jeg var liten og hadde høy feber hadde jeg gått ned trappa , fillerista pappa som satt å så på tv og sagt "du skjønner vel at jeg ikke kan bære alle de bøkene med bare lillefingern?" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smilejenta Skrevet 23. februar 2012 #665 Del Skrevet 23. februar 2012 huff, jeg klarte å bitchslappe stakkarsen og det var ikke bare en klaps, men TO! Så snudde jeg meg og det tok en bitteliten stund før jeg selv våknet og skjønte hva jeg hadde gjort. Han lå der med de runde øynene og skjønte ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kite Skrevet 24. februar 2012 #666 Del Skrevet 24. februar 2012 Jeg dør av latter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makkapakka Skrevet 24. februar 2012 #667 Del Skrevet 24. februar 2012 Dette skjedde med en av kjærestene for mange herrens år siden. Første overnatting med ny kjæreste dobbelseng med 1 smal dyne. Kjæresten ville ha vinduet åpent for det var så varmt i rommet, jeg kommenterte at han kom til å fryse utover natten... Utpå natten våkner jeg av at han lukket vinduet. Han kom og la seg igjen og jeg la meg med hodet oppå skuldra. Om morgenen da jeg våknet spurte jeg om han hadde sovet godt,,,, ikke et jævla minutt sa han.. fordi jeg hadde tatt hele dyna tviholdt den mellom hendene og beina. Når han prøvde dra til seg øverst fikk han et slag fra albuen min, når han prøvde å dra dyna til seg nederst fikk han et spark av hælen min... da han hadde lukket vinduet var jeg raus og la dyna godt rundt han og han slappet endelig av inntil jeg begynte å gnisse tenner rett i øret på han resten av natten... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Survival Skrevet 24. februar 2012 #668 Del Skrevet 24. februar 2012 Uff, min samboer gjør så mye rart om natten For noen uker siden: Vi begge hadde lagt oss, men bare han klarte å sovne kjapt. Etter ca 1 time hadde han sovnet for lenge siden og jeg hadde akkurat klart å sovne, da jeg plutselig kjenner et rykk i siden. Da er det samboer som setter seg opp i all hast og begynner å kjenne ivrig på dyna og puta. Jeg: "Hva er det?" Han: "Jeg tror ikke vi burde sove her!!" Jeg: "Hva mener du?" Han: "Vi kan ikke sove her! Vi kan falle ned" Jeg skjønte selvfølgelig ingenting av hva han mente, og la meg bare til å sove igjen. Dagen etterpå fortalte samboer at han hadde drømt om at vi hadde ligget under åpen himmel på et fjell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridr Skrevet 25. februar 2012 #669 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) Det er vel egentlig jeg som er den mest pratsjuke om natta, men han hadde en episode jeg ikke glemmer med det første Jeg våkner av at han prater masse babbel og stønner. "ååååh, Grbllrbbbgrr (noe som ikke ligner på mitt navn)" Hvorpå jeg spør: "Hva heter jeg?" Han: "HVA?!" Jeg: "Si navnet mitt. Hva heter jeg" Han: "VEIT DA FAEN!" Lurer på hva i all verdens navn og rike han drømte om?! Skriveleif... Trøtt her... Endret 25. februar 2012 av fridr 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 25. februar 2012 #670 Del Skrevet 25. februar 2012 Klassen min hadde vært på klassetur til tyskland og polen en gang på ungdomskolen, og jeg husker at det hadde vært en fyr i gatene i polen som hadde løpt etter meg på ekte, (veldig ekkelt minne) men uansett, den siste natta på båten vi måtte ta for å komme oss hjem, så lå jeg øverst i en trang køyeseng på en lugar med 3 andre venninner, og jeg hadde falt ned fra køyesenga og slått skjeven min noe veldig, så hadde jeg fortsatt og løpt inn i veggen, for så å ta kofferten til den ene venninna mi og kaste rundt i rommet så klær og truser fløy rundt! så hadde jeg skreket navnet til den ene venninnen min mange ganger, så da våknet dem, og jeg braste ut i gråt fordi jeg var så redd! da hadde jeg altså drømt at denne skumle mannen som løpte etter meg i polen, gjorde det samme i drømmen.. Endte opp på legevakta med et stort brannsår opp etter ryggen og et litt mindre et på rumpa, og en forstuet skjeve!! Hva er en skjeve? Mener du kjeven? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Tvillingjenta_ Skrevet 25. februar 2012 #671 Del Skrevet 25. februar 2012 Jeg har en barndomskompis som ofte er på besøk. Siden han bor ett stykke unna blir det ofte til at han ligger over en natt eller to. Vi har da pleid å dele seng, og hatt mange "venninne" samtaler. Sist dette skjedde hadde jeg akkurat slått opp med kjæresten min og flytta hjem til mamma. Store deler av kvelden og natta gikk jo med til å snakke om dette. Etter en stund var jeg utslitt av all snakkingen og griningen, og sovnet som en stein. Plutselig våkner jeg av at kompisen driver å dytter på meg og dyna mi, og spør noe fortumlet hva faen han driver med. Han svarer relativt irritert at jeg skal slutte å være så sterk i søvne. Jeg tenkte jo mitt og flytta meg litt lenger bort. Da lå jeg altså mer eller mindre klemt mot veggen, mens han lå helt i andre enden. Det går et par minutter før han snur seg og sier irritert: Jeg sa du skulle slutte å være så sterk i søvne!! Dette måtte jeg jo bare dele med han dagen etterpå, men det husker han ikke noe av. Dette er noen år siden nå, men jeg fniser fortsatt godt av det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fred2610 Skrevet 9. mars 2012 #672 Del Skrevet 9. mars 2012 Hhaha kjæresten min har sagt mye rart i søvne, men det værste var vel denne. Kjæresten: "åååååh" *kjempe irritert" Jeg: "hva er det?" Kjæresten: "du må flytte fuglen av stolen!!!" Jeg: "hva faen?" Kjæresten: " flytt fuglen av stolen!!!" Hahahaha lar han aldri Glemme den episoden! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flaks02 Skrevet 9. mars 2012 #673 Del Skrevet 9. mars 2012 Samboern min var ille te å snakke og gjøre rare ting i søvne i begynnelsen når vi ble sammen. Hehe. Jeg våkna en natt av no bevegelser og romstering i senga, og da jeg titta på han lå han å tro inn ''clutchen'' med ventre beinet, gira opp med hånda og dermed tro ned høyrebeinet (tråkke på gassen) Haha. Da måtte jeg le. Han har kun eid automatbiler. HAHA. Ellers har jeg våkna av han brøla: PASS DÆ FOR DET JÆVLA SVÆRE HØLET DAAA!!! Også svært tilfreds utbrøt han: '' Jeg er hårete jeg'' Gutten har 3 hår på overleppa, 4 på kjaken og er glatt under armene 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridr Skrevet 10. mars 2012 #674 Del Skrevet 10. mars 2012 "Nå vil jeg skikkelig hjem, altså..." *mumlemumle* "Javel? Vi er jo hjemme?" "Ja, men det er ikke det samme, jeg er så jævla lei av alle krokodillene og kjempeedderkoppene!" *mumlemumle* "Også er jeg så tørst" i en skikkelig sutrete tone. Jeg fikk aldri ut av ham hvilket land vi "var" i 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 10. mars 2012 #675 Del Skrevet 10. mars 2012 sover ofte med ei venninne. en natt reiste hun seg opp i senga, så på meg og sa "hva gjør vi her inne. det var jo så morsomt å løpe naken i skogen med putene. kom vi går ut igjen" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2012 #676 Del Skrevet 10. mars 2012 jeg hører jeg er ganske morsom når jeg sover : sov hos en venninne..så ringer min tlf ... Venninna: tlf din ringer. Jeg: neida det er bare mp3spilleren venninna: nei det er tlf din Jeg: jeg har den sangen på mp3spilleren.,. og engang kjæresten min holdt rundt meg når jeg sov..så slo jeg skikkelig til han åså ropte jeg ut: JEG VIL IKKE KOSE! jeg husker selvfølgelig ingenting... har også satt meg oppå han da jeg sov..å begynt å tørrpule han..å han bare oh yeee...så sa jeg : nå er jeg lei..å la meg ned igjen.... jeg sover vist veldig urolig;p 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sykepl.student Skrevet 10. mars 2012 #677 Del Skrevet 10. mars 2012 jeg våknet en gang midt på natta av at senga ble dratt fram og tilbake. forstod ingenting før jeg så min daværende samboer stå midt på gulvet, og utbryte irritert: "det er noe galt her! tilhengeren passer ikke for f***!" forfjamset og trøtt prøvde jeg å forklare ham at det var sengen han dro i. men jeg tror ikke han la merke til meg, han bare fortsatte å skjelle og smelle. etter en stund stoppet han. begynte å romstere litt rundt i rommet,åpnet klesskapet, og ropte entusiastisk: "det er sooool ute!" så gikk han og la seg. en annen gang våknet jeg av en knytteneve midt i nesa. det var ikke et hardt slag, men ikke særlig behagelig akkurat. jeg skvatt til, og hylte sikkert. han våknet, og lurte på hva jeg holdt på med. da var det like før jeg dyttet han ut av sengen 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 11. mars 2012 #678 Del Skrevet 11. mars 2012 jeg våknet en gang midt på natta av at senga ble dratt fram og tilbake. forstod ingenting før jeg så min daværende samboer stå midt på gulvet, og utbryte irritert: "det er noe galt her! tilhengeren passer ikke for f***!" forfjamset og trøtt prøvde jeg å forklare ham at det var sengen han dro i. men jeg tror ikke han la merke til meg, han bare fortsatte å skjelle og smelle. etter en stund stoppet han. begynte å romstere litt rundt i rommet,åpnet klesskapet, og ropte entusiastisk: "det er sooool ute!" så gikk han og la seg. en annen gang våknet jeg av en knytteneve midt i nesa. det var ikke et hardt slag, men ikke særlig behagelig akkurat. jeg skvatt til, og hylte sikkert. han våknet, og lurte på hva jeg holdt på med. da var det like før jeg dyttet han ut av sengen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tacky Skrevet 2. april 2012 #679 Del Skrevet 2. april 2012 Samboer hadde gått å lagt seg en stund før meg, jeg sitter i stua og ser på TV (vegg i vegg med soverommet). Plutselig hører jeg: Han: HIHIHIHIHIIIIHIHIHIHIHIIIIIIIIIIH!! Jeg går inn på soverommet. Jeg: Hva skjer? Han: Jeg flyyyyyyyyyyyyyyyyyyyr! Hihi En annen gang våknet jeg av at han planter håndflaten godt i skrittet på meg og utbryter fornøyd: "Mmmmmhm! MUS<3" 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2012 #680 Del Skrevet 2. april 2012 Svogeren min ringte faren sin kamerat i søvne... Flaut da han fikk vite det dagen etterpå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå