Papirfly Skrevet 7. januar 2012 #641 Del Skrevet 7. januar 2012 For en uke siden kom denne: Jeg: (stryker ham lett over håret) Han: JEG ER IKKE EN JÆVLA HUND! (snorker videre) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #642 Del Skrevet 7. januar 2012 Var ikke ham, men meg i går morges... Han begynner tidlig på jobb, og kommer alltid inn for å gi meg et kyss og si ha det før han reiser. I går kom han inn på soverommet, kysset meg og sa "nå drar jeg". Jeg var helt i koma, og spurte forvirret om hvor han skulle. "På jobb", sa han - han skjønte selvfølgelig ikke spørsmålet. "Nei, kom og legg deg igjen" sa jeg "Det er lørdag i dag!" Ble fryktelig skuffet da jeg ble informert om at det faktisk var fredag, og vi måtte jobbe en dag til før helgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissDreams Skrevet 7. januar 2012 #643 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg har egentlig ikke opplevd noe morsomt i søvne med noen andre, men jeg er ganske creepy når jeg sover. Har skremt mange jeg har delt seng med ved å reise meg opp i senga og stirre ondt på personen ved siden av meg ganske lenge. Hvis jeg har jobbet sent og stengt sjappa er jeg som regel ganske urolig i kroppen når jeg skal sove og våkner i løpet av natta av at jeg sitter i senga og leter febrilsk etter kassa!! Er gjerne i halvsøvne og ser for meg en stor kø av mennesker inne på soverommet mitt Ler litt av meg selv når jeg kommer tilbake til virkeligheten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #644 Del Skrevet 7. januar 2012 Eksen min pissa i senga i søvne.. Bodde sammen i to år og dette var den eneste gangen det skjedde.. Jeg lo og syntes det var noe vi begge egentlig kunne le av.. men han var ikke helt der da.. haha Stakkars mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lusa Skrevet 25. januar 2012 #645 Del Skrevet 25. januar 2012 I går natt snakket kjæresten min i søvne, jeg fikk spm om "hva skulle du spørre om??" "Hæ?" Svarte jeg. Da sa han "hva skulle du spørre om før du gikk inn i romskipet?"... og flere timer etterpå når vi skulle opp og han hadde reist seg sa han "jeg lurer fortsatt på hva du skulle spørre om!" "Vennen, du drømte", "ja, men HVA skulle du spørre om???", "jeg skulle sikkert spørre om du hadde det fint!!", "åja.." .. så tuslet han på badet:p Når han sovna på sofaen i dag prøvde jeg å vekke han, men fikk bare høre "bitch, pleeease". Og han snakker aldri nedlatende til meg:p En annen natt her kjeftet jeg på han fordi han ikke så den fine katten, når han spurte om det var min katt sa jeg "herregud, den oransje katten!! Ser du den ikke??" Eller noe i den duren... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flynn Skrevet 25. januar 2012 #646 Del Skrevet 25. januar 2012 Var ikke noen kjæreste eller noe det her, men familiemedlemmene mine kan være ganske morsomme i søvne til tider Mamma pleier å sovne på sofaen på kvelden mens hun ser på tv, og en kveld satt jeg ved siden av da hun plutselig mumlet: "Det er skrukker i vasken... hm" hvorpå det senere kom "vasen har falt ned... DEN HAR FALT NED!!!" Jeg skvatt som faen Og hva i helvete er skrukker i vasken?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2012 #647 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg satt oppe med en vennine og gikk å la meg etter kjæresten. Da jeg hadde lagt meg og prøvde å krype inntil han for varme, kom det "Det er lite lys på bilen.." Jeg bare: "javel, hvordan da?" "Den bruker altfor mye lys!!" Han mumlet noe mer etter det men det husker jeg ikke. Holdt ihvertfall på å le meg ihjel, han bruker aldri å snakke i søvne. Kan tru han får spørsmål om han har husket å fylle lys på bilen:P 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bellamy Skrevet 25. januar 2012 #648 Del Skrevet 25. januar 2012 Samboeren min har en tendens til å gråte i søvne. Ikke bare tårer i øynene altså, her er det full hulking og alt Når jeg spør han om morgenen så husker han ingenting. Han har også en tendens til å sette seg brått opp i senga, si "OI! her var det mye folk!" og legge seg ned igjen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest roomie Skrevet 27. januar 2012 #649 Del Skrevet 27. januar 2012 Typen for litt siden.... Han kaster seg opp,slår mot meg og hyler.. Kjæresten : Ta bort katta *kaster seg ned i fotenden av senga* Jeg : Hææ ? K: Du vet jeg reagerer på katter,ta den bort !! Jeg: Er jo ingen katt her,kom og legg deg.. Kjæresten min blir oppgitt og sier : Jeg kan ikke,da bare klør jeg skjønner du vel ! Så ta bort katta,NÅ ! Jeg: ja,nå er den borte... Kom og legg deg.. Kjæresten : Du,tror du jeg er dum ? Jeg luktern vøttø! Jeg,våkne nå !!!! Kranglet om en katt en god stund føre han la seg igjen.... Han er allergisk mot katt,men han har ikke hatt katt på 15 år 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iselinn83 Skrevet 27. januar 2012 #650 Del Skrevet 27. januar 2012 HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAH! Fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myldre Skrevet 27. januar 2012 #651 Del Skrevet 27. januar 2012 exen min tissa i senga mi.. Dette etter en kveld med alkohol.. Men alikevell.. Så prøvde han å si at han ikke hadde gjort det .. Men altså, når siden han har ligget på er KLISSVÅT? HAllo hallo! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #652 Del Skrevet 22. februar 2012 MER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smilejenta Skrevet 22. februar 2012 #653 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) ops Endret 23. februar 2012 av smilejenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RockyRose Skrevet 22. februar 2012 #654 Del Skrevet 22. februar 2012 Eg har ein sambuar som er fæl på å vekkje meg midt på natta, for å sei noko skikkeleg tullete: 1: Han: (ristar i meg) dette klarar ikkje du. Eg: Klarar ikkje kva? Han: Å løfte denne sofaen. Kanskje knappen, men ikkje sofaen. 2: Han:(slår til meg i ryggen) Er du klar for turen, furen? Og fleire rare eg ikkje kjem på akkurat no. Men så har no eg skubba sint borti han for at han har stelt dyna mi, mens mi eigentleg ligg på golvet. Hihi 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 22. februar 2012 #655 Del Skrevet 22. februar 2012 Var en natt da min x og jeg lå og sov søtt..Han er en stor mann, og ikke flau for noen ting. Plutselig så feis han, og han føyk opp i senga og kikket bak på rompa si, fullstendig forskrekket! Kunne nesten tro det var et spøkelse som kom ut av stumpen ifølge ansiktsutrykket hans hjemme hos meg er det mest jeg som snakker og gjør ting i søvne. Det siste jeg gjorde, som det var vitner til hvertfall, skjedde da jeg hadde en pulekompis på besøk. Senga mi er nesten halvannen meter høy, så jeg må bruke skammel for å komme meg opp og ned. Plutselig våkna han av at jeg klatra over han og satte meg på sengekanten og så litt forvirra ut. han: finner du ikke skammelen? jeg: neida, det er bare at jeg ikke egentlig liker å hoppe fra kanten han: men skammelen står jo der jeg: det er skikkelg kaldt ass og så hoppet jeg ned fra kanten mens jeg holdt meg for nesa. Han vet ikke hva jeg foretok meg videre for jeg vandret ut av rommet og gikk antakeligvis på do. Da han fortalte meg det dagen etterpå kom jeg på at jeg hadde drømt at jeg var og badet fra en brygge jeg pleide å dra til om sommeren da jeg var liten. Åååååh, herlig!!!! jeg sitter også på jobb, men her er det for mange gode historier! Jeg har en tendens til å gjøre mye rart når jeg sover.. Jeg la meg tidlig en kveld. Da samboeren skulle legge seg begynte jeg å hyle sinnsykt høyt, "dødsskrik" kalte han det. Jeg sa at hun skumle jenta fra The Ring var på vei inn vinduet og ned veggen, og jeg roa meg ikke før han holdt rundt meg.. Viste seg å være skyggen hans mot den hvite veggen som utløste det En annen gang våkna jeg om morgenen med en skikkelig øm kul i panna, og lurte på hva i allverden...? Samboer fortalte meg da at han hadde våknet av at jeg hylte og spratt opp av senga og sto i hjørnet mellom veggen og skyvedørsgarderoben og stanga og sparka for å komme meg ut fordi veggene og taket bevegde seg innover i full fart og jeg kom til å dø, men døra (veggen...) ville ikke åpne seg... Mamma fortalte meg en hendelse fra da hun bodde for seg selv. Hun hadde våknet og gått ned på kjøkkenet på morgenen, og da fant hun en tom kakeboks på kjøkkenbenken. Dette synes hun var merkelig, siden dette var en kake hun hadde fryst ned og satt i fryseren, og hun kunne ikke huske at hun hadde tatt den ut kvelden i forveien. Hun gikk ut i spisestuen, og der, på tebordet var det dekket på med finserviset. Midt på bordet stod kaken på et fat, og på hver tallerken stod det et stykke av kaken. Noen av kakestykkene var det spist av. Hun ble helt forferdet, og begynte å sjekke alle dører og vinduer, men alle var låste, så hun må rett og slett ha stått opp, tatt ut kaken av fryseren, varmet den, dekket på og tatt en bit av alle kakestykkene i søvne! Hahaha, jeg ler meg i hjel!! Har bare lest 10 sider av denne tråden, men nå klarer jeg ikke mer.. Må spare magemusklene mine litt. Stakkars naboer, det er ganske lytt her, og jeg har sitti her å ledd HØYT. Haha 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BamseB Skrevet 22. februar 2012 #656 Del Skrevet 22. februar 2012 Ble en gang vekt av et megatrøtt tryne som insisterte på at jeg skulle gå ned i kjelleren og skyte vaskemaskina... Hvorfor?, jo, den skulle ta henne. "snurr snurr snurr ZzZzZz" Dagen etter husket hun ingenting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flammy Skrevet 22. februar 2012 #657 Del Skrevet 22. februar 2012 Var ikke kjæresten, men kom på dette. Våknet av meg selv her en natt av at jeg ropte "FAEEN I HÆLVETE" mens jeg kasta puta i veggen. Jeg drømte at jeg var pissesur for at ei annen i "gruppa" fikk synge mer enn meg. Ler når jeg kommer på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #658 Del Skrevet 22. februar 2012 Kjæresten min pleier ikke å si stort i søvne, men han er fæl til å snorke! Men jeg har selv vært veldig aktiv i søvne, og for en del år siden da jeg sov hjemme, så hadde jeg tatt med meg dynen min ned i kjelleren og lagt den på kontoret til faren min, for så å gå opp på rommet til foreldrene mine å hoppe som en gal og bedt dem komme seg vekk siden det var vepse invasjon i huset og det eneste trygget stedet var i kjelleren på kontoret til pappa! så hadde jeg gått og lagt meg sammen med dem i senga, haha! Var også en gang vi var på en hytte på fjellet, da lå jeg øverst i en køyeseng, og jeg hadde hoppet ned og gått up på kjøkkenet, så hadde jeg klart å skalle i et av skapene så hadde jeg sovnet på gulvet, våknet tidlig morgenen etter av at de andre kom inn på kjøkkenet og var livredde for hva som hadde skjedd! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #659 Del Skrevet 22. februar 2012 Klassen min hadde vært på klassetur til tyskland og polen en gang på ungdomskolen, og jeg husker at det hadde vært en fyr i gatene i polen som hadde løpt etter meg på ekte, (veldig ekkelt minne) men uansett, den siste natta på båten vi måtte ta for å komme oss hjem, så lå jeg øverst i en trang køyeseng på en lugar med 3 andre venninner, og jeg hadde falt ned fra køyesenga og slått skjeven min noe veldig, så hadde jeg fortsatt og løpt inn i veggen, for så å ta kofferten til den ene venninna mi og kaste rundt i rommet så klær og truser fløy rundt! så hadde jeg skreket navnet til den ene venninnen min mange ganger, så da våknet dem, og jeg braste ut i gråt fordi jeg var så redd! da hadde jeg altså drømt at denne skumle mannen som løpte etter meg i polen, gjorde det samme i drømmen.. Endte opp på legevakta med et stort brannsår opp etter ryggen og et litt mindre et på rumpa, og en forstuet skjeve!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2012 #660 Del Skrevet 22. februar 2012 Kom på en som skjedde for ca. et år siden. Var ikke noe kjæreste eller noe, men bestevenninna mi som overnatta etter en tur ute på byen. Fra ca. 2 til 5 hadde jeg drømt at det satt en gjeng med gutter på soveromsgulvet og prata slik at jeg ikke fikk sove, og det endte da med at jeg satte meg opp i senga og skriker ut: Jeg: "NAVNET PÅ VENNINNA MI!!!" Hun: eh..jaa? Jeg: "NAVNET IGJEN"!!! Hun: Jaaaa Jeg: "DE GUTTENE SOM ER HER INNE SKAL UT...NÅ!" Hun: "....Men det er ingen gutter her??" Jeg: "JEG BARE SIER DET! HADDE DE VÆRT HER!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå