Gå til innhold

Morsome ting kjærester har sagt/gjort i søvne

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Det er ikke noe kjæresten min har gjort i søvne, men jeg.

jeg dyttet borti han fordi han snorket så høyt, så skulle få han til å slutte å snorke så høyt med å dytte litt borti han. men det hjalp ikke med engang, så jeg forsatte å dytte borti han fordi jeg klarte ikke å sovne når han skulle snorke så høyt.. ettervert hadde jeg visst sovnet sånn, altså sovnet mens jeg fortsatte å dytte borti han.. ettervert våknet jeg av at han sier med irritert stemme "hva er det du driver med a, *navnet mitt*" :fnise:

Endret av TE94
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Kjæresten min begynte å le skikkelig høyt og merkelig mens han holdt rundt meg i sengen, og jeg ble rett og slett livredd :S Viste seg han hadde hatt en festlig drøm, men jeg ble så redd :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En natt våknet jeg av at kjæresten min lå og ronka! :sjenert:

Etter å ha "spionert" litt på han, oppdaget jeg at han gjorde det i søvne! :hakeslepp: Litt morsomt egentlig. Det har aldri skjedd før eller etter den gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En natt våknet jeg av at kjæresten min lå og ronka! :sjenert:

Etter å ha "spionert" litt på han, oppdaget jeg at han gjorde det i søvne! :hakeslepp: Litt morsomt egentlig. Det har aldri skjedd før eller etter den gangen.

:fnise:

Jeg våknet en natt fordi dyna var feil, reiste meg opp for å fikse og der lå sambo å snorket mens han holdt et godt grep rund stasen sin (som var i veeldig godt humør) :skratte:

Vi har ledd mye av det :sjenert:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min tidligere ekssamboer:

"Du burde passe på hva du gjør.. Gud følger med. Han vet alt du gjør. Du burde tenke framover. På å forsvare deg. Pass på. Jeg har skikkelig lyst å stikke deg. Her (bevegelse mot ribbeina), her (bevegelse mot magen) og her (bevegelse mot halsen). Stikke, stikke, stikke! *ond latter... snork*"

Jeg prøvde å snakke med han, hvorfor han ville stikke meg og hva i alle dager han snakket om.. det førte ikke med noe god forklaring der gitt :ler: Han er ateist. Og ikke voldelig. Jeg fikk ikke sove den natta. Var livredd :sjokk: Han husker ingenting derimot!

Endret av ninuska_
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Dette fortalte kjæresten min meg..

Hos han har vi 150 cm å sove på, men om natten skal jeg på død og liv klenge meg opp etter han. Han ligger nærmest på kanten, men i dyp søvn kommer jeg silende og klamrer meg fast til han. I irritasjon dytter han meg bort om natten, men når han står opp om morgenen og kommer på denne hendelsen om natten, så tar han godt rundt meg og koser med meg mens jeg ligger å sover. Når han tenker seg om, syns han det er forferdelig søtt. Der og da når det finner sted, er det selvfølgelig irriterende.. Skal ikke være greit å nærmest falle ut av senga fordi kjæresten så absolutt skal kose og makke. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom på en til. Jeg hadde stått opp midt på natta, tatt med meg vaskebøtta i senga og holdt rundt den. Når jeg hadde lagt meg, så prøvde å ta den fra meg mens han spurte hva jeg drev med. Da hadde jeg visst slått rundt meg med bøtta og skreket at den var min. Jeg hadde slitt lenge for å få tak i en bøtte til fiskene, og ikke f... om noen skulle drepe dem nå! Og jeg hadde skreket morderer av full hals. Jeg våknet opp ved bøtta.. og skjønte ikke hva den gjorde der :sjenert:

Endret av ninuska_
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en natt våkna jeg av at en kjæreste satt seg opp i senga og brølte Dra til helvete så høyt at han vekket meg, seg selv, og bikkja som bjeffa febrilsk. Mest sjokkert og redd var mannen selv :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CelineZ

Samboeren min har en tendens til å prate til meg i søvne. Det er ikke så mange lange samtaler, for han blir som regel irritert av å svare på "spørsmål." Det er som regel morsomt der og da, men kan ikke huske at han har noen gullkorn som har brent seg inn i mannsminne. Deler derfor de to siste opplevelsene jeg har hatt.

Han: "Du har så mange rare påfunn."

Jeg: Er ikke lenge siden vi har lagt oss, så tror han er våken. "Hva da?"

Han: "Alle de tingene du gjør, vel."

Jeg (irritert): "Hvilke TING?"

Han: "Tingene."

Jeg: "Javel?"

Han: "Åh, bare glem det" skikkelig sur og snur seg bort fra meg.

Han: "Hvor er alle sammen?"

Jeg: "Hvem da?"

Han: "Hamstrene, selvfølgeligl"

Edit: skrivefeil

Endret av CelineZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bazibaz

Her en natt hadde jeg plutselig klemt kjærestens penis med hånda, før jeg snudde meg og sov videre. Kjæresten, som tilfeldigvis var halvvåken, lå visst igjen som et spørsmålstegn. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I natt:

Han: Du er supermann, du.

Jeg: Er jeg?

Han: Du gjør liksom alt... bedre.

:rodmer:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I natt:

Han: Du er supermann, du.

Jeg: Er jeg?

Han: Du gjør liksom alt... bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En morgen våkna jeg hos min eks, den svære hunden hans lå i senga vår, og eksen var borte. Jeg tenkte at han hadde vel gått på jobb da. Jeg gikk ut i gangen og der lå han, i hundesenga :fnise:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Igår våknet jeg av at kjæresten min prikket meg på skuldra og spurte hvorfor jeg var sur på han.

Hva sur, hvorfor skal jeg være det? sa jeg.

Så sa han fordi det klør så inn i helvette inn i øret

Ja da må du klø deg da

Åh faen for et mas!! fikk jeg til svar så la han seg. haha først da jeg tenke meg litt om tenke jeg at han sa det i søvne

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg våkna om natta, kjæresten ligger med ryggen til, så jeg kryper inntil og spooner.

"HERREGUD! SLUTT NÅ!" brøler han plutselig så jeg skvetter i veggen!

Jeg vet jeg pleier å dytte han ut av senga og stjele dyna, så jeg tenkte først det var noe sånt han var sint for. Men så begynte han å bable et eller anna uforståelig om en båt, en paraply og en kamel. Jeg skulle likt å vite hva i all verden han drømte for noe:p lol!

Og kjæresten påstår at jeg en gang fjerta så hardt at jeg bråvåkna :ler: Har sagt jeg ikke tror på han fordi jeg ikke kan huske det, men han står på sitt:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en natt våkna jeg av at en kjæreste satt seg opp i senga og brølte Dra til helvete så høyt at han vekket meg, seg selv, og bikkja som bjeffa febrilsk. Mest sjokkert og redd var mannen selv :fnise:

:hoho: ser det for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min røyste seg brått opp i senga og gjekk rett bort til hunden min og sa:

Hadebra jenta mi, no må eg kle på meg.

(klappa hunden i fjese og sa) Trur du må barbere deg.

Hunden er en gutt, å han skulle tydligvis snakka om meg. :sjenert:

Endret av måånkii
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...