Rosenrød Skrevet 13. november 2011 #601 Del Skrevet 13. november 2011 Fantastisk tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RedRoses Skrevet 14. november 2011 #602 Del Skrevet 14. november 2011 Vanvittig mye morsomt her! :D Love it Moren min pleide før å snakke masse samtaler i søvne før. Nå husker jeg ingen av samtalene men jeg husker ofte at hun ler HØYT sånn djevelsk innimellom:p Blant annet. "Hold kjeften på deg a! HEHEHHEHEHE HEEEEEEEHEHE" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kammi Skrevet 14. november 2011 #603 Del Skrevet 14. november 2011 Mye morsomt her Min mann pleide å snakke mye i søvne, men lite de siste årene. Husker godt en av de første samtalene da Han - du spiste alle sølekakene?! Meg - hææ? Han - du spiste alle sølekakene!! (da forsto eg at han snakka i søvne) Meg - var de gode? Han - ( i en svært furten tone) TYDELIGVIS! stakkars.. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rusken Skrevet 14. november 2011 #604 Del Skrevet 14. november 2011 Kjæresten min måtte dele seng med broren sin en gang de var på hytta, også hadde kjæresten spoonet broren sin og kysset han på skulderen fordi han trodde det var meg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjah Skrevet 14. november 2011 #605 Del Skrevet 14. november 2011 Min mann er en klassisk søvngjenger, og prater masse, masse i søvne. Her er ett bidrag; det skjedde for ca et år siden. Han: Huff og huff! Det er så mørkt her! Meg: Ja, det skal være sånn på et soverom... Han: Er du rusk?? Det er altfor mørkt. Jeg orker ikke mer! Nå står min mann opp, valser bort til et slikt "gå-inn-i-skap" og skrur på lyset der inne. Deretter lukker han pent igjen døren, og hopper tilbake til sengs. Meg: Er det bra nå? Han: Jeg er storfornøyd! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjeeest Skrevet 15. november 2011 #606 Del Skrevet 15. november 2011 Typen min la seg før meg i går, men da jeg fikk lagt hode på puta, begynner han plutselig å le hånlig og sier: nei, nei, nei du, å¨neidu.... hehe... Det gikk 10 min så griper han tak i hånden min og sier, FAEN, den er knekt vettu, nå er'n knekt! Senga er knekt i to, hjelp jeg detter ut, så holder han meg hardt som om han skulle hengt utenfor ett stup! Så går han fort ut av sengen, bort å slår på lyset for å se om sengen var knekt. Så sier han når lyset kommer på: hva er det jeg driver med nå`?!! nå vet jeg ikke hva som skjedde. Hehe.. Han var vel litt våken og drømt samtidig da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #607 Del Skrevet 15. november 2011 For anledningen anonym så jeg ikke avslører noen... Ex er en stor og sterk kar, og ganske så selvsikker i dagslys. En kveld begynte det å lyne og tordne noe voldsomt etter vi hadde lagt oss. Jeg sover lett, så jeg var naturligvis våken, men ex klarte å sovne mellom tordenskrallene. Så kom et ekstra kraftig skrall og store sterke karen griper hånden min og kommer med et veldig tynt og engstelig lite "iiiiiiiiiik". 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bluegreen Skrevet 15. november 2011 #608 Del Skrevet 15. november 2011 Inspirert av "Jeg får kjeft i søvne"tråden. Noen som har noen morsome historier om rare ting samboere/kjærester har gjort i søvne? Jeg får en del kjeft i søvne jeg også, men min engelsktalende kjæreste som ikke kan et kløyve ord norsk satte seg opp i senga og sa med en hjerteskjærende stemme "Ikke daa...!". En annen gang da han hadde lagt seg på stigende rus vekket han meg for å si "honey i must say i am surprised that they keep the door open around here, considering that all the tigers and lions from the beach might just walk in here". Vi var på Stokkøya i sør-trøndelag da denne betraktningen foretatt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dragonfly84 Skrevet 15. november 2011 #609 Del Skrevet 15. november 2011 Samboeren min snakker i søvne hver eneste natt, og etter fire år sammen har det blitt noen historier. Skal se hvilke jeg klarer å huske. Her er noen: Han: Herregud, det er så varmt her! Jeg: Ta av deg dyna da. Han: Jeg sitter jo i bilen. Jeg: Javel? Han: Jeg skulle hatt et dusjpanser! Hvorfor har jeg ikke dusjpanser? Jeg: *sukk* Han: Jeg fikk en idé! Jeg tar med meg to bøtter ned til vannet og fyller dem med forskjellige ting som f. eks. fisk, vann og elg. Så setter jeg én bøtte ved siden av bilen! Genialt! Jeg: Javel? Han: (nå blir han sur) Og så tømmer jeg den andre bøtta over deg! Vet du hva du blir da? En fluesnapper! Jeg: Fluesnapper? Han: Hæ? Sa jeg fluesnapper? Jeg mente selvfølgelig fiskesnapper. Det skjønte du vel. :skratte: Jaaa, det måtte du vel skjønne! Da har du ei bøtte med elg, og ei bøtte over deg, så klart! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flue Skrevet 15. november 2011 #610 Del Skrevet 15. november 2011 Min eks reiste seg opp i senga og utleverte alt av personlig info, HØYT. Fullt navn, personnummer, telefonnummer, adresse og passord til et eller annet. Glad han var hjemme da altså! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2011 #611 Del Skrevet 15. november 2011 For anledningen anonym så jeg ikke avslører noen... Ex er en stor og sterk kar, og ganske så selvsikker i dagslys. En kveld begynte det å lyne og tordne noe voldsomt etter vi hadde lagt oss. Jeg sover lett, så jeg var naturligvis våken, men ex klarte å sovne mellom tordenskrallene. Så kom et ekstra kraftig skrall og store sterke karen griper hånden min og kommer med et veldig tynt og engstelig lite "iiiiiiiiiik". Søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 29. november 2011 #612 Del Skrevet 29. november 2011 Mulig jeg har skrevet her tidligere men det får gå! Her er noen episoder med soveprat fra samboer: Han: Det var en lekker liten sak! Jeg: setter meg opp og ser på han, sier "Javel?" Han: åpner øyene, ser rett på meg, gliser og svarer med "mmmmmhmm" for så å snu seg rundt, sover videre. -.-.-.-.- Han sovnet på sofan, skulle vekke han og få han til sengs: Jeg: Hallo, du! Nå skal du legge deg i sengen. Han: Hor skal vi? Jeg: Du skal bli med meg nå, kom kom. Han: Vil du ikke kjøre øøøøøønønønønønn? Jeg: Hva sa du? Kjøre hva? Han: ØØØnnnøønønønøn 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest otrivin Skrevet 29. november 2011 #613 Del Skrevet 29. november 2011 Han: Du må slutte å tisse inne!!! Jeg: Jeg tisser ikke inne, det er valpen... Han: Alle tisser inne! Vi må slutte med det straks og her og med en gang no! Jeg: Ja greit vi slutter da. Han: Vent litt, må bare gjøre ferdig først... Han tisset ikke da, hahahahaha, holdt på å le meg ihjel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym :) Skrevet 29. november 2011 #614 Del Skrevet 29. november 2011 Uff,bruker anonym nå,siden jeg har mange venner her inne. Når jeg var mindre vekte alltid moren min meg på morgenen når jeg skulle på skolen. Var vel ca 10 år... Hun gikk som vanlig inn på rommet mitt for å si jeg måtte stå opp. Mamma : Nå må du stå opp. Jeg : jada,kommer nå. Fem minutter senere gikk hun på rommet mitt igjen. Jeg er litt lei å vekke Mamma: stå opp nå da ! Jeg : Kan jeg få tørke meg ferdig i rævva først,kanskje ?! Dette er sefølgelig noe hun må fortelle ALle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #615 Del Skrevet 29. november 2011 Det her er ikke noe samboeren min har gjort, men noe om meg. Jeg la meg tidlig denne dagen fordi jeg var så sliten. Når samboeren min kom å la seg hadde begynt å klådd litt på meg for å hinte til litt sengekos. Jeg hadde visst bare klagd når han begynte å ta på meg fordi dette ble det bare rot og søl av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Swipper Skrevet 29. november 2011 #616 Del Skrevet 29. november 2011 Hahaha! Fantastisk tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøken am Skrevet 29. november 2011 #617 Del Skrevet 29. november 2011 Mulig jeg har skrevet her tidligere men det får gå! Her er noen episoder med soveprat fra samboer: Han: Det var en lekker liten sak! Jeg: setter meg opp og ser på han, sier "Javel?" Han: åpner øyene, ser rett på meg, gliser og svarer med "mmmmmhmm" for så å snu seg rundt, sover videre. -.-.-.-.- Han sovnet på sofan, skulle vekke han og få han til sengs: Jeg: Hallo, du! Nå skal du legge deg i sengen. Han: Hor skal vi? Jeg: Du skal bli med meg nå, kom kom. Han: Vil du ikke kjøre øøøøøønønønønønn? Jeg: Hva sa du? Kjøre hva? Han: ØØØnnnøønønønøn ØØØnnnøønønønøn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linja Skrevet 29. november 2011 #618 Del Skrevet 29. november 2011 Kjærsten min tok tak rundt hals min og dro meg mot seg. Ble redd for at han skulle kvele meg i søvne og roper til han "hva driver du med?". Får til svar at "jeg vil jo bare gi deg en klem". 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #619 Del Skrevet 29. november 2011 Kjæresten: Er ikke det lurt å skrive på CV'en da" Jeg: Hva da? Kjæresten: Profesjonell sofasliter. Det må jo være midt i blinken for den jobben! Jeg: Hæ? Hva er det du snakker om? Kjæresten: driver ikke du og søker på jobb? (begynner så smått å våkne) Eller drømte jeg det bare? Haha, ja det hadde vel vært noe å ha på CV'en Og nei, jeg søkte ikke på jobb da 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Casall Skrevet 29. november 2011 #620 Del Skrevet 29. november 2011 Samboeren min snakker i søvne hver eneste natt, og etter fire år sammen har det blitt noen historier. Skal se hvilke jeg klarer å huske. Her er noen: Han: Herregud, det er så varmt her! Jeg: Ta av deg dyna da. Han: Jeg sitter jo i bilen. Jeg: Javel? Han: Jeg skulle hatt et dusjpanser! Hvorfor har jeg ikke dusjpanser? Jeg: *sukk* Han: Jeg fikk en idé! Jeg tar med meg to bøtter ned til vannet og fyller dem med forskjellige ting som f. eks. fisk, vann og elg. Så setter jeg én bøtte ved siden av bilen! Genialt! Jeg: Javel? Han: (nå blir han sur) Og så tømmer jeg den andre bøtta over deg! Vet du hva du blir da? En fluesnapper! Jeg: Fluesnapper? Han: Hæ? Sa jeg fluesnapper? Jeg mente selvfølgelig fiskesnapper. Det skjønte du vel. En annen gang jeg kom og la meg, begynte han å stryke meg over kneet. Han: Kneet ditt er så rart... Det er akkurat som et babyhode. En annen natt: Han: Heeei! Hvordan går det med deg? Jeg: Øh, jeg har det bra? Han: Hysj, jeg snakker ikke til deg. Jeg snakker til Ida. Jeg dør! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå