Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #21 Skrevet 4. mai 2008 Syntes ikke det var så kaldt i november. Da vi shoppet i Paris på kvelden, gikk vi til slutt i tynne topper/gensere, noe helt annet enn i kalde Norge ja.. Da vi var i EuroDisney, hadde jeg bare på meg en tynn skinnkåpe over genseren, gikk fint det. Hverken regnet eller snødde, men det dalte ned falsk snø når juleparaden begynte
ToveM Skrevet 4. mai 2008 #22 Skrevet 4. mai 2008 Vi hadde de to minste med oss til Paris i høstferien ifjor. En ypperlig tid å reise på, ikke mye kø, kom temmelig raskt inn på alle aktivitetene. Vi bodde på et hotel som lå 2 stoppesteder fra Disneyparken langs RER banen inn til Paris. Lett å komme seg til parken og klett å komme seg inn til sentrum av Paris. Selv om inngangsbilletten er inkludert for hotellene som ligger rundt disneyparken temmelig dyre. Været var vamt og godt. Vi reiste midt i uken, det kan jo gjøre sitt til at det ikke var mye køer.
Gjest Gjest Skrevet 5. mai 2008 #23 Skrevet 5. mai 2008 Da vi var der i januar var det rundt 11-13 grader. Helt ok med andre ord! Det er ikke som Norge i allefall, det merker man.
TuttaV Skrevet 11. mai 2008 #24 Skrevet 11. mai 2008 Jeg var i EuroDisney da jeg var 14 år sammen med min familie, og alle inntrykk sitter fortsatt! Var en fantastisk magisk park!! Jeg skal definitivt tilbake når jeg får barn Vi reiste i mai (flere fridager i forb. m/17.mai, så ble ikke så mange skoledager som jeg måtte ta fri og dermed miste undervisning) og var i parken i 3 dager. To etter hverandre, og en på slutten av uken. Det var svært lite køer, sto kanskje maks 15min på de aller mest populære attraksjonene, og været var varmt og deilig. Vi bodde på Disney's Davy Crockett Ranch, så inngang var inkludert i prisen. Aner ikke hva foreldrene mine betalte, men husker at hyttene var helt greie. Ikke noe sånn super fantastiske, men du fikk med frokost og vi var jo mest i parken og i Paris allikevel
Gjest Gjest Skrevet 14. mai 2008 #25 Skrevet 14. mai 2008 Var der for 2,5 år siden med en 11 og en 12 åring. Da var vi i desember. Lite folk i uka, men mett i folk i helgen. Nå skal jeg igjen ned og drar 18 mai. Denne gangen med en 5 og en 3 åring. Vi håper på "lite" folk da vi er i begynnelsen av uka og styrer unna helgen. Gleder meg vanvittig og vet at barna vil forgude det. Vi skal bo på kyriad denne gang, bodde på chayenne sist. Helt gull at det går egne busser hele dagen til og fra hotellet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå