Gjest AG Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Se Oprah hjemme hos Tom Cruise - video Mesteparten av intervjuet hvor de tar opp alle skandalene i det siste.
Gjest Gjeste_gjest Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Se Oprah hjemme hos Tom Cruise - video Mesteparten av intervjuet hvor de tar opp alle skandalene i det siste. Interresant.. Synes han er litt merkelig jeg da. Ser alltid ut som om han må tenke så nøye igjenomm føre han svarer.. Og ser ikke ut som han har så mye "smart" å si, men sier det han tror vil høres bra ut.. Han virker veldig usikker.. Kan hende jeg tar helt feil, men føler det ihvertfall..
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Åh, fy faen, jeg blir kvalm. Oprah er så tilgjort, så overfladiske, så OVER THE FUCKING TOP. Går det ikke an å være litt naturlig.
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Ser ut som den godeste Cruise lever i et furu-hælvete.
rugrat Skrevet 4. mai 2008 #5 Skrevet 4. mai 2008 (endret) Ser ut som den godeste Cruise lever i et furu-hælvete. Det var igrunnen det jeg også hang meg opp i. Endret 4. mai 2008 av rugrat
Gjest Casey Skrevet 4. mai 2008 #6 Skrevet 4. mai 2008 Åh, fy faen, jeg blir kvalm. Oprah er så tilgjort, så overfladiske, så OVER THE FUCKING TOP. Går det ikke an å være litt naturlig. Det kan bli for voldsomt med den norske "naturligheten" der alt skal være så "ekte" og at man skal komme til sjels og bunns i løpet av det første møtet også...
Gjest Casey Skrevet 4. mai 2008 #7 Skrevet 4. mai 2008 Ser ut som den godeste Cruise lever i et furu-hælvete. Haha...ja, det ser slik ut. Mellom høye snedekte fjell. D behøver sikkert det når de lever i den medieskapte verdenen de gjør.
Gjest Gjeste_gjest Skrevet 4. mai 2008 #8 Skrevet 4. mai 2008 Ser ut som den godeste Cruise lever i et furu-hælvete. He he, ja det la jeg ogs[ merke til
effy Skrevet 4. mai 2008 #9 Skrevet 4. mai 2008 furu- hælvete ja, *grøss*! Tom virker sååååå overfladisk og dum.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 Jeg synes ikke det er så gærent, jeg Han virker i hvert fall kjappere enn Morten Harket... Men det er tydelig litt gjensidig ryggsleiking på gang i forholdet mellom Cruise/Holmes og Operah. Huset - tja, sånne enorme log houses minner meg litt (eller mye) om Twin Peaks, men syntes ikke det var av de verste jeg har sett. Sikkert godt med naturlige materialer og lite snobberi oppi fjellet der.
Alice Ayres Skrevet 4. mai 2008 #11 Skrevet 4. mai 2008 (endret) Ser ut som den godeste Cruise lever i et furu-hælvete. Men når det er sagt (ledd), bryr jeg meg midt i kneet om hvor intelligent han er eller ikke er, om han er Scientolog eller ikke. Sjangsen for at jeg noen sinne skal komme til å ha noe med Tom Cruise og familie er forsvinnende liten. Ergo er det eneste jeg bryr meg om er om han er en god skuespiller eller ikke - og det synes jeg han er. Endret 4. mai 2008 av Alice Ayres
Gjest Raptuza Skrevet 5. mai 2008 #12 Skrevet 5. mai 2008 Men når det er sagt (ledd), bryr jeg meg midt i kneet om hvor intelligent han er eller ikke er, om han er Scientolog eller ikke. Sjangsen for at jeg noen sinne skal komme til å ha noe med Tom Cruise og familie er forsvinnende liten. Ergo er det eneste jeg bryr meg om er om han er en god skuespiller eller ikke - og det synes jeg han er. Syns ikkje han er nokon Oscar-kandidat, akkurat....
Olive Skrevet 6. mai 2008 #13 Skrevet 6. mai 2008 For et dritstygt hus!!! Ser ut som samfunnshuset i en bygd ikke langt fra min hjemby Flere enn meg som syns det ble litt påtatt med kyss og kjærlighetserklæringer når Katie skulle dra? Virket liksom som om de ville bevise noe... Syns forresten også at Tom Cruise er en god skuespiller Og på film er han innimellom til og med kjekk - ettersom de der får han til å virke høyere..
Mona32 Skrevet 7. mai 2008 #14 Skrevet 7. mai 2008 Uæhhh...videoen er ikke lenger tilgjengelig. Vil og se...
Wonders Skrevet 11. mai 2008 #17 Skrevet 11. mai 2008 ikke lenger mulig å se videoen. synes Alice Ayres hadde kult innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå