Gå til innhold

Hjemme hos Tom Cruise (video)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjeste_gjest
Skrevet
Se Oprah hjemme hos Tom Cruise - video

Mesteparten av intervjuet hvor de tar opp alle skandalene i det siste.

Interresant.. Synes han er litt merkelig jeg da. Ser alltid ut som om han må tenke så nøye igjenomm føre han svarer.. Og ser ikke ut som han har så mye "smart" å si, men sier det han tror vil høres bra ut.. Han virker veldig usikker.. Kan hende jeg tar helt feil, men føler det ihvertfall..

Gjest Gjest
Skrevet

Åh, fy faen, jeg blir kvalm. Oprah er så tilgjort, så overfladiske, så OVER THE FUCKING TOP. Går det ikke an å være litt naturlig.

Gjest Gjest
Skrevet

Ser ut som den godeste Cruise lever i et furu-hælvete.

Skrevet (endret)

Det var igrunnen det jeg også hang meg opp i. :fnise:

Endret av rugrat
Gjest Casey
Skrevet
Åh, fy faen, jeg blir kvalm. Oprah er så tilgjort, så overfladiske, så OVER THE FUCKING TOP. Går det ikke an å være litt naturlig.

Det kan bli for voldsomt med den norske "naturligheten" der alt skal være så "ekte" og at man skal komme til sjels og bunns i løpet av det første møtet også...

Gjest Casey
Skrevet

Haha...ja, det ser slik ut. Mellom høye snedekte fjell. D behøver sikkert det når de lever i den medieskapte verdenen de gjør.

Gjest Gjeste_gjest
Skrevet

He he, ja det la jeg ogs[ merke til :fnise:

Skrevet

furu- hælvete ja, *grøss*!

Tom virker sååååå overfladisk og dum.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes ikke det er så gærent, jeg :ler: Han virker i hvert fall kjappere enn Morten Harket... Men det er tydelig litt gjensidig ryggsleiking på gang i forholdet mellom Cruise/Holmes og Operah.

Huset - tja, sånne enorme log houses minner meg litt (eller mye) om Twin Peaks, men syntes ikke det var av de verste jeg har sett. Sikkert godt med naturlige materialer og lite snobberi oppi fjellet der.

Skrevet (endret)

:skratte:

Men når det er sagt (ledd), bryr jeg meg midt i kneet om hvor intelligent han er eller ikke er, om han er Scientolog eller ikke. Sjangsen for at jeg noen sinne skal komme til å ha noe med Tom Cruise og familie er forsvinnende liten. Ergo er det eneste jeg bryr meg om er om han er en god skuespiller eller ikke - og det synes jeg han er.

Endret av Alice Ayres
Gjest Raptuza
Skrevet
:skratte:

Men når det er sagt (ledd), bryr jeg meg midt i kneet om hvor intelligent han er eller ikke er, om han er Scientolog eller ikke. Sjangsen for at jeg noen sinne skal komme til å ha noe med Tom Cruise og familie er forsvinnende liten. Ergo er det eneste jeg bryr meg om er om han er en god skuespiller eller ikke - og det synes jeg han er.

Syns ikkje han er nokon Oscar-kandidat, akkurat....

Skrevet

For et dritstygt hus!!! Ser ut som samfunnshuset i en bygd ikke langt fra min hjemby :skratte:

Flere enn meg som syns det ble litt påtatt med kyss og kjærlighetserklæringer når Katie skulle dra? Virket liksom som om de ville bevise noe...

Syns forresten også at Tom Cruise er en god skuespiller :popcorn: Og på film er han innimellom til og med kjekk - ettersom de der får han til å virke høyere..

Skrevet

Uæhhh...videoen er ikke lenger tilgjengelig. :sur: Vil og se...

Skrevet

Jeg ville jo seeee! *skuffa*

Skrevet

ikke lenger mulig å se videoen.

synes Alice Ayres hadde kult innlegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...