Hinata Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Av ren nyskjerrighet, når fikk du din første orgasme? Jeg kan svare for meg selv, fikk det første gang som 13 åring, tror det var da jeg gikk i 8 klasse, hadde hørt av ei i klassen at det var godt å leke med klitoris, og måtte jo selvsagt prøve :gjeiper: So, who's next?
Gummiloppa Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Hmm, var vel 15 år og hadde nettopp begynt å pelle på meg selv Fikk det ikke til første gangen, men etter noen forsøk så kom det bare av seg selv
Envy Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Det var vel eksen min som ga meg min første orgasme da jeg var 16 eller noe sånt. Leke på egen hånd har jeg faktisk ikke gjort før det ble slutt mellom meg og han for 6 mnd siden, og nå er jeg snart 20 :gjeiper:
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Det var vel eksen min som ga meg min første orgasme da jeg var 16 eller noe sånt. Leke på egen hånd har jeg faktisk ikke gjort før det ble slutt mellom meg og han for 6 mnd siden, og nå er jeg snart 20 :gjeiper: Ja, i følge undersøkelser må visst menn til for å vekke begjæret hos kvinner Det viser seg nemlig at veldig mange jenter begynner med onani først etter et forhold...
mee mee Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Tror kanskje jeg var 10-12 år da jeg fikk min. Husker jeg syns det var en helt fantastisk følelse, og pleide å gjøre det hele tiden...
Hjerteres Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Jeg var 6-7 år. Orgasmen var ikke forbundet med noe seksuelt. Ble tipset av noen venninner om hvordan man kunne gjøre det på noen husker. Vel, huskene ble min hemmelighet, liker jeg å tro iallefall. Jeg prøvde å lære venninner til det samme, men de fikk det ikke til.
Gjest imli Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Var 5-6 år... Begynte tidlig å pelle på meg selv jeg Men skjønte jo ikke før noen år senere at det faktisk var det jeg drev med da.
Teriyaki Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 (endret) 5 år her. Humpet på gyngehesten min Som etter hvert utviklet seg til at jeg gjorde det på sofaarmlenet og til slutt begynte jeg å bruke fingrene. Tok vel kanskje et halvt år eller noe sånt til jeg begynte å bruke fingrene. Trodde jeg var unormal. Husker da jeg var 11-12 år, så prøvde jeg å slutte. Hadde en tørke på 3 LANGE uker, hvor jeg til slutt sprakk, og husker det var en skikkelig god orgamse jeg fikk da Deretter ble jeg sur på meg selv fordi jeg sprakk. Fant ikke ut at det jeg gjorde var normalt før jeg var 13-14 Endret 3. mai 2008 av Teriyaki
Hjerteres Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 5 år her. Humpet på gyngehesten min Som etter hvert utviklet seg til at jeg gjorde det på sofaarmlenet og til slutt begynte jeg å bruke fingrene. Tok vel kanskje et halvt år eller noe sånt til jeg begynte å bruke fingrene. Trodde jeg var unormal. Husker da jeg var 11-12 år, så prøvde jeg å slutte. Hadde en tørke på 3 LANGE uker, hvor jeg til slutt sprakk, og husker det var en skikkelig god orgamse jeg fikk da Deretter ble jeg sur på meg selv fordi jeg sprakk. Fant ikke ut at det jeg gjorde var normalt før jeg var 13-14 Slik var det for meg og. Skulle slutte, bare en siste gang liksom.. Og så en til, rett etter den siste, osv. Og så var dette min siste dag. Og så sprakk jeg, og var døds sint på meg selv for at jeg ikke klarte å la vær. Så var det ny tørke, men da måtte jeg ha mange slik at jeg skulle holde ut. He he, for et slit igrunn, hørte aldri venninner sa at de klarte å komme, så dette var skikkelig forbudt, og unormalt. En gang så gjorde jeg det i gymtimen også, i sleng tauene. Fatter ikke at jeg hadde mot. Og så klare det foran 25 stk da?? Tror ingen merket noe, eller ingen sa noe iallefall
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #11 Skrevet 4. mai 2008 Fikk min første orgasme før jeg begynte på skolen. Klatring er tingen. Med egne fingre så var jeg vel rundt 12 år. Husker jeg klatrer i tauene i gymmen på ungdomsskolen. Måtte ta en pause på veien oppover pga orgasmen. De skulle bare ha visst.
Gjest Pea Skrevet 4. mai 2008 #12 Skrevet 4. mai 2008 Da jeg var 18 år med en vibrator. Var 18 år første gang den nåværende samboeren min fikk meg til å komme også. Det var mens han slikket meg. Første gang jeg kom alene ved å kun bruke fingrene var jeg 21.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #13 Skrevet 4. mai 2008 Aner faktisk ikke. Har gjort det så lenge jeg kan huske...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå