Gå til innhold

Kan videospiller (vhs) kobles til PC?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Vet noen her om man bare kan bruke en ledning å koble til videospilleren til PC for å se videofilm der? Hvordan gjør man det i så fall? Har helelr ikke DVD-spiller innebygd i PC, så er det mulig å koble til DVD-spilleren eksternt til PC (som om det var TV??

Videoannonse
Annonse
Gjest vimselot
Skrevet
Vet noen her om man bare kan bruke en ledning å koble til videospilleren til PC for å se videofilm der? Hvordan gjør man det i så fall? Har helelr ikke DVD-spiller innebygd i PC, så er det mulig å koble til DVD-spilleren eksternt til PC (som om det var TV??

Ja, det er fullt mulig å koble dvd-spiller til pcen, men du må ha lydkort og eventuelt eksterne høytalere på pcen og kanskje et skjermkort (ikke tv-kort hvis du ikke skal koble pcen TIL tv-en) men skjermkort trenger du kanskje ikke hvis du ikke skal spille avanserte pc-spill. Men du trenger en kabel og er det noe jeg ikke har greie på, er det kabler, men du kan jo ta en titt her:

http://www.ps.no/ArtLst.aspx?i=%23121101%2...006&ac=3939

Håper noen andre svarer i denne tråden, men det kan ikke være vanskelig i alle fall. De kan sikkert svare deg hos nærmeste dataforhandler også, men du må kanskje vite hvilken pc du har, dvs. merke. Min er hjemmebygget, så jeg vet ingenting annet enn at den er rask og hvor mye ram og GB og må alltid spørre "snekkeren" hvilke deler som passer til min maskin...men uten tvil ville jeg klart å åpne maskinen og sette på plass f.eks. et tv-kort hvis jeg måtte det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...