Gå til innhold

Jeg trenger en treningsbukse med høyt liv!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har flere bukser med lavt liv og mer normalt liv, men nå vil jeg ha en som går godt over navlen altså!! Jeg har også en bilring som det er greit at holdes på plass under buksa, og ikke henger og dingler(ja, sånn føles det!) sånn som det er nå.

Er det noen som kan tipse meg om bukser, merker og butikker, evt nettbutikker som har bukser med høyt liv?

Vi har jo tights da, kanskje det er det jeg må kjøpe? De er vel litt høyere på livet? Trener forresten aerobic og step.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har flere bukser med lavt liv og mer normalt liv, men nå vil jeg ha en som går godt over navlen altså!! Jeg har også en bilring som det er greit at holdes på plass under buksa, og ikke henger og dingler(ja, sånn føles det!) sånn som det er nå.

Er det noen som kan tipse meg om bukser, merker og butikker, evt nettbutikker som har bukser med høyt liv?

Vi har jo tights da, kanskje det er det jeg må kjøpe? De er vel litt høyere på livet? Trener forresten aerobic og step.

Skrevet

Hei,

For en måned eller to siden fant jeg ei veldig ok treningsbukse på H & M. Den hadde høyt liv, dvs en veldig bred kant som gikk laaangt opp. Den har capri lengde og knytting nederst. Veldig bra bukse. Håper du finner den :-)

Gjest Gjest
Skrevet
Hei,

For en måned eller to siden fant jeg ei veldig ok treningsbukse på H & M. Den hadde høyt liv, dvs en veldig bred kant som gikk laaangt opp. Den har capri lengde og knytting nederst. Veldig bra bukse. Håper du finner den :-)

Ja, den skal jeg sjekke! :) Det er vel ikke bomull? Må ha syntetstoffer jeg...

Skrevet

Jeg har også funnet treningsbukse på H&M med høyt liv, ikke capri men vanlig bukse. Den er kjempebra! Gå inn på nettbutikken, så finner du dem

Skrevet

melder meg inn her for tips:)

Skrevet

Hei,

jo, den er nok i bomull....ser de har den på nettsiden til H & M..

Skrevet

Jeg er veldig veldig fornøyd med treningsbuksen min fra NIKE. Den er høy i livet, og er i "syntetstoff". Tror den kostet rundt 500 kr, men er virkelig verdt det.

Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...