Gå til innhold

Innovervendte brystvorter..:-(

Anbefalte innlegg

Gjest snaaart
Skrevet
Til Snaart.. :)

Håper du leser dette..

Lurer på hvordan det går med deg nå og om brystvortene dine er normale nå?

Viser det ingen arr i det hele tatt?

Og hva sa du når du kontatktet klinikken for å forklare problemet?

Trenger noen råd på min vei..

:klemmer:

Hei,

Ja , nå er brystvortene struttende normale!

Ingen arr å se, snittet ble gjort på knoppen, så det må nok lupe til for å finne arr der :)

Jeg spurte bare om de utførte kirurgi på "inverterte brystvorter", du må uansett på informasjon og vurdering i forkant- så kan du jo ta den endelige avgjørelsen etterpå.

Jeg skal på ettersjekk nå på onsdag, da får jeg høre om legen er fornøyd ;) kommer sikkert en liten rapport etter det.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

..

Endret av sebra
  • 1 år senere...
Gjest Gretha Klungseth
Skrevet

Hei, jeg har både erfaring med niplette og operasjon pga innovervendte brystvorter.

Jeg har hatt slike brystvorter i hele mitt liv, og de var helt flate og når jeg frøs så gikk de innover.....når jeg fikk barn klarte jeg ikke å amme pga de bare glapp...jeg kjøpte niplette, men begynte å blø av hele greiene, dessuten skal en ikke bruke niplette i siste del av svangerskapet fordi de kan starte prosessen, og du vil også begynne å renne av brystet og det fører til at niplette ikke fungerer. Så jeg har ingen god erfaring med niplette.

Derfor tok jg kontakt med legen og tok opp problemet...jeg ble henvist til en klinikk, ble operert, å de står ut som bare det...og jeg er kjempe fornøyd. Jeg dekt hele operasjonen pluss flyreise.....

Vil påpeke at dette plaget meg veldig psykisk.....

Er det noe mer dere lurer på så bare still spm.... Du får kjøpt niplette på apotek, de bestiller til deg...koster rundt 400-500 for to stk.

Skrevet

Hvor lenge må en bruke de sugekoppene?

• 3 måneder senere...
Skrevet

Kjøp to små plastsprøyter på apoteket, ta ut den dra-tingen, klipp av tuten og sett den inn der, sett bakdelen på knoppen og sug til, funker som bare det :biggrin:

• 6 måneder senere...
Skrevet

Hm..Kanskje jeg skal skaffe meg en sånn en? Kan jo være verdt et forsøk!

Noen som vet ca pris på den?

699, i think

Skrevet

dette var godt å lese! jeg trodde virkelig ikke at det var så "vanlig" med innovervendte brystvorter! jeg har det selv, og sliter utrolig mye med det!

men det jeg lurer på nå, som ingen har skrevet noe om, er den ringen rundt brystvorta. hvordan er den på dere med innovervendte brystvorter? mine er nemlig utrolig små! det er en veldig liten omkrets rundt da. puppene mine ser jo ut som om de tilhører en 8 åring, pga denne kombinasjonen.

• 4 måneder senere...
Skrevet

Huff, det ble feil. Men ref siste innlegget; kan ikke forstå at det er mye hvis det faktisk hjelper!!! 720,- for å få forbedret livskvaliteten er jo ingenting!

• 2 måneder senere...
Gjest Jente - 20 år
Skrevet

Jeg har akkurat samme problem. Jeg skal snakke med legen min om dette, og spørre om det er mulig å få dekket en slik operasjon, siden det tar på psykisk. Klarer ikke vise meg foran andre uten topp. Ser på andre som er ''normale'' og føler meg missformet. Er veldig vanskelig og slappe av foran kjæresten også, selv om han sier jeg har kjempefine bryster. Men dette er noe jeg virkelig sliter med! Men det hjelper litt på å høre at det ikke bare er meg. :-)

• 2 måneder senere...
Skrevet

Tuuusen takk for at det ikke er bare meg som sliter med dette! Jeg er 14 år nå, men har hatt innover brystvorter helt siden jeg begynte å få pupper.. jeg trodde jeg var feilskapt eller noe slikt, men nå er jeg utrolig glad for at det faktisk er over 10% som har det! Jeg vurderer sterk å prøve en sånn niplette, noen som vet om det er farlig for meg når puppene ikke er ordentlig utviklet?? For jeg vill så gjerde være som alle andre i klassen, og dette kommer til å bli ett stort problem for meg når det kommer til samleie og slikt. Og jeg som har dårlig samvittighet fra før... Håper noen vil svare meg :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg hadde også dette problemet..prøvde niplette, til ingen nytte...fikk dekket operasjon og angrer ikke ett sekund :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har også dette problemet. nipplene er kun to svarte hull som aldri har vist noe bulk til nippel en gang. Viste dette til en lege, denne legen dreit i at jeg slet psykisk med dette og sa at jeg bare måtte venne meg til det. Har skiftet fra denne skrekk og gru legen. men etter dette har jeg virkelig slitt med å gå til ny lege om det..

Siden jeg ikke turte å gå til lege, så ringte jeg til en privat klinikk som utfører denne operasjonen men på telefonen sa de at de ikke utførte denne operasjonen på oss som ikke har fått barn :(

Så nå sitter jeg her.. og skulle ønske jeg var født annerledes, fordi kjæresten aldri har fått sett meg naken i de 3 årene vi har vert sammen ( kun om lyset er av og rommet er helt mørkt) . og hver gang jeg prøver og snakke om det med han så gråter jeg i bøtte vis og klarer ikke snakke om det.. misslykker hver gang....

men etter å ha lest her, så skal jeg sjekke opp flere privat klinikker, og kanskje det er mulighet for meg på andre klinikker i istedenfor..

• 3 måneder senere...
Annonse
Gjest sjenert
Skrevet

Hei, jeg har både erfaring med niplette og operasjon pga innovervendte brystvorter.

Jeg har hatt slike brystvorter i hele mitt liv, og de var helt flate og når jeg frøs så gikk de innover.....når jeg fikk barn klarte jeg ikke å amme pga de bare glapp...jeg kjøpte niplette, men begynte å blø av hele greiene, dessuten skal en ikke bruke niplette i siste del av svangerskapet fordi de kan starte prosessen, og du vil også begynne å renne av brystet og det fører til at niplette ikke fungerer. Så jeg har ingen god erfaring med niplette.

Derfor tok jg kontakt med legen og tok opp problemet...jeg ble henvist til en klinikk, ble operert, å de står ut som bare det...og jeg er kjempe fornøyd. Jeg dekt hele operasjonen pluss flyreise.....

Vil påpeke at dette plaget meg veldig psykisk.....

Er det noe mer dere lurer på så bare still spm.... Du får kjøpt niplette på apotek, de bestiller til deg...koster rundt 400-500 for to stk.

Hvilken klinikk fikk du gjort dette på og hvor i landet? Dette er første gang jeg har hørt om noen som er blitt operert for det :bolledeig:

• 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...