Gå til innhold

Innovervendte brystvorter..:-(

Anbefalte innlegg

Gjest Tona a
Skrevet

Jeg har innovervendte brystvorter dvs til vanlig er de helt slette, ser ikke ut som jeg har noen. Hvis det er kaldt går de innover og ikke utover som på andre. Jeg er 23 år og har alltid vært sånn.. :cry: Kjøresten min har ingen problemer med det (sier han..), men jeg føler meg så rar. Noe jeg kan gjøre selv for å få de til å bli normale?

Skrevet

avent pleide å føre en liten dings som het niplette som skulle suge brystvorten på plass. aner ikke om det funker, du kan sikkert finne ut mer på nett.

Gjest Anonymous
Skrevet

Godt å se at det er flere av oss.. :wink: Til vanlig er mine brystvorter helt slette, og de går litt innover.

Blir jeg tent eller fryser eller noe :lol: , så stikker de da ut, men brystvortene mine er veldig små.

Men jeg skjønner at du føler deg rar, det gjør jeg og til tider.

Samboeren min har heller ikke noe problem med det, hender han erter meg med å skulle lete etter de, men det ler vi bare av begge to.

Vet ikke om du egentlig får gjort så veldig mye med det, men det kan jo være noe i det Ivanka nevner..

Selv om jeg ikke helt skjønner at det skal hjelpe å suge brystvorta på plass. Etter en liten stund er den jo borte igjen??

Vel, håper du kan få noen bedre tips enn hva jeg hadde å komme med, men ihvertfall så er du ikke alene om dette.

:)

Gjest Poirot
Skrevet

Tror det kan opereres hvis det er virkelig ille.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hm..Kanskje jeg skal skaffe meg en sånn en? Kan jo være verdt et forsøk!

Noen som vet ca pris på den?

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har lest dette spørsmålet i flere spørrespalter i blader. Da er svaret som regel at det er ganske vanlig med innovervendte brystvorter. Det man kan gjøre selv er å dra i dem, det bedrer visst også seg hvis man ammer. Men den tingen fra Avant høres jo mer behagelig ut.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har en av hver jeg :) Litt for enhver smak med andre ord :D

Skrevet

Jeg har innovervendte brystvorter, men kommer ikke til å gjøre noe med dem før jeg blir gravid en eller annen gang. Da har jeg tenkt å bruke Avent. Det høres litt vondt ut og jeg har ikke lyst til å gjøre det før jeg må. Eller er det mulig å amme med innovervendte brystvorter uten å bruke Avent først?

Gjest Anonymous
Skrevet

Man kan nok amme selv om man har innovervendte brystvorter, men det kan kanskje bli litt vanskeligere.

Jeg leste litt på den linken som en anbefalte her, og det stod det at man burde bruke den Avent-greia før man ble gravid.

Mine brystvorter er veldig ømfindtlige også, så håper ikke det gjør så vondt å bruke den..

Skrevet
Og hvor får man tak i dette?
Jeg tror de selger dem på apotek.
Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har sett slike på apoteket.

Du så vel ikke hvor mye de kostet også vel? :wink:

Annonse
Gjest Zalomine
Skrevet

Jeg hadde en av hver. Ja, den har litt sånne tendenser enda, av og til. Men, delvis vokste jeg det av meg, delvis dro jeg den ut stadig vekk. Nå klarer jeg å dra den ut om den kryper inn, stort sett bare ved å varme den opp, så kommer den ut. (forsvinenr nemlig stort sett inn n år den er kald) Har tenkt på det emd amming, at det kunen bli et problem, men siden jeg altså har fått "normalisert" den, stort sett, så trur jeg at det løste seg for min del...

Men, det er betryggende å se at det er flere av oss i alle fall :)

Skrevet

Jeg vil også ha en sånn.....

Mine er og helt slette, men om jeg fryser titter de ut. Egentlig har jeg ikke noen store problemer med dem sånn sett, for jeg er i bunn og grunn glad de ikke vises på utsiden av klærne :wink:

Men det hadde vært gøy å prøve da, for å se om det gir noen virkning....

Godt å høre at det ikke er bare meg som er laget sånn :D

Gjest Anonymous
Skrevet

Noen som vet hvor jeg kan kjøpe sånn på nettet?

• 1 år senere...
Gjest Anonymous
Skrevet

Dette er en gammel tråd, men jeg fant den i arkivet og gikk og kjøpte meg denne Niplett-tingen.

Er den noen som har brukt den her? Jeg synes den er temmelig stor, holder det å bare bruke den om natten?

Og denne sprøyten man skaper vakum med, når jeg drar i den, går dne bare tilbake til ca 1 - dvs at jeg ikke får så mye vakum som jeg faktisk tror jeg kan tåle uten ubehag. Er det vanlig, eller er det noe galt med min?

Hvor lenge brukte dere den, dere som brukte den?

• 7 måneder senere...
Gjest innover
Skrevet

jeg har også innovervendte brystvorter, de går ikke ut hvis jeg fryeser osv engang, da går de mer innover... Noen som har erfaring med Niplette el?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...