Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Smaker sæd forskjellig fra gang til gang, og fra mann til mann?

Er den noen ganger fæl? I så fall lurer jeg egentlig hvorfor? Tror liksom ikke på

at maten en spiser i forkant har sååå mye å si...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mat har nok en del å si! Men jeg tviler på at hamburgeren man spiste 30 min før hadde noe å si f.eks. Heller kanskje maten dagen før eller kanskje til og med to dager før har noe å si!

Men det smaker hvertfall forskjellig syns jeg, kanskje ikke direkte fra gang til gang, men innimellom.

Fra mann til mann vet jeg egentlig lite om men ville da trodd at spermen til menn smaker forskjellig (da igjen om dette har noe med koster å gjøre vet jeg jo ikke)

Men noen har sterk svettelukt mens andre ikke lukter så mye svette f.eks etter en joggetur. Så er nok forskjellige i pungen og ;)

Gjest Gjest
Skrevet
Mat har nok en del å si! Men jeg tviler på at hamburgeren man spiste 30 min før hadde noe å si f.eks. Heller kanskje maten dagen før eller kanskje til og med to dager før har noe å si!

Men det smaker hvertfall forskjellig syns jeg, kanskje ikke direkte fra gang til gang, men innimellom.

Fra mann til mann vet jeg egentlig lite om men ville da trodd at spermen til menn smaker forskjellig (da igjen om dette har noe med koster å gjøre vet jeg jo ikke)

Men noen har sterk svettelukt mens andre ikke lukter så mye svette f.eks etter en joggetur. Så er nok forskjellige i pungen og ;)

Kjønnslukt og smak fra både kvinner og menn varierer sikkert på lik linje med svettelukt. Men en venninne av meg beskrev skikkelig turnoff-smak av gutten til tider..

Skrevet (endret)

Jo, mat kan absolutt ha noe å si! Eksen min hadde vanligvis ingen spesiell smak på spermen, men en natt hvor han hadde spist en sterk kebab tidligere på kvelden brant det i halsen min etterpå...

Endret av Tillepike
Skrevet

Jeg synes det er ganske stor forskjell ja. Når jeg var sammen med exen min så ville jeg aldri at han skulle komme i munnen min, det var bare noe ved smaken som fikk meg til å brekke meg. Men det er absolutt ikke noe problem med han jeg er med nå. Det er en litt bitter, salt aktig smak, men den er ikke ekkel.

Skrevet

jeg vet at asparges kan gi en veldig ekkel smak på sæden! og det gjelder sikkert flere ting...

Jeg synes det smaker forskjellig fra person til person også. Ikke store forskjellen, men som sagt tidligere så har jo alle forskjellige kropsslukter, så det er vel helt normalt :)

Skrevet

Det er uten tvil forkjell fra person til person - mat har jeg derimot aldri tenkt over om virker inn på smaken.

Skrevet

Veldig forskjell!!! Ikke bare med mat - men noen har rett og slett en særegen smak.. Og det er ikke nødvendigvis en god ting :gjeiper:

Skrevet
Smaker sæd forskjellig fra gang til gang, og fra mann til mann?

Er den noen ganger fæl? I så fall lurer jeg egentlig hvorfor? Tror liksom ikke på

at maten en spiser i forkant har sååå mye å si...

Mat har mye å si. Drikker en mye annanas jucie får sæden en god og søt smak. Tro meg jeg vet, har prøvd med og uten.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Mat har mye å si. Drikker en mye annanas jucie får sæden en god og søt smak. Tro meg jeg vet, har prøvd med og uten.

men hvor lang tid i forveien snakker vi om? halv time ett døgen?

Gjest Gjest
Skrevet

Sæd smaker forskjellig fra mann til mann.

Har også hørt at maten har noe å si, og at asparges er skikkelig fy-mat i så måte imens ananas og mango skal gi god smak. Røykere smaker visst også annerledes enn ikke-røykere. Men har ikke tenkt så mye over det selv, eller testet det ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...