Gjest Gjest_Humla_* Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Hjelp! Mannen min har begynt å fange humler, og har allerede 249 stykker. Men han vet ikke hvordan man lager øl av det. Siden jeg er den datakyndige, ba han meg finne det ut. Men jeg finner ingenting på google hvis jeg søker "bumble bee + beer". Han anklager meg for å stikke kjepper i hjulene for ølen hans. Er det hjelp å få?
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Hjelp! Mannen min har begynt å fange humler, og har allerede 249 stykker. Men han vet ikke hvordan man lager øl av det. Siden jeg er den datakyndige, ba han meg finne det ut. Men jeg finner ingenting på google hvis jeg søker "bumble bee + beer". Han anklager meg for å stikke kjepper i hjulene for ølen hans. Er det hjelp å få? Prøv denne siden her: http://no.wikipedia.org/wiki/Humle_%28plante%29
Gjest Pax Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 (endret) I ølbrygging bruker man en urt som heter humle. På engelsk heter urten common hop. Endret 3. mai 2008 av Pax
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Det er veps man skal bruke til øl. Man trykker giften ut av dem, blander det med vann, og lar dette gjære et par måneder.
:-) anna Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Det er veps man skal bruke til øl. Man trykker giften ut av dem, blander det med vann, og lar dette gjære et par måneder. Nei nå tror jeg du har misforstått litt. Man må SUGE giften ut. Hvis ikke blir det bare tull.
IloveNY Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Ser det for meg! En barsk mann som løper rundt og fanger humler! for så å sitte og se på dem... Klø seg i hodet og lure på hvordan i all verden det blir øl av dem! 1
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #10 Skrevet 3. mai 2008 I ølbrygging bruker man en urt som heter humle. På engelsk heter urten common hop. Yupp.
LukaFrost Skrevet 4. mai 2008 #11 Skrevet 4. mai 2008 Hjelp! Mannen min har begynt å fange humler, og har allerede 249 stykker. Men han vet ikke hvordan man lager øl av det. Siden jeg er den datakyndige, ba han meg finne det ut. Men jeg finner ingenting på google hvis jeg søker "bumble bee + beer". Han anklager meg for å stikke kjepper i hjulene for ølen hans. Er det hjelp å få? Seriøst? Neppe! Definitivt et tulleinnlegg.
cornygirl Skrevet 4. mai 2008 #12 Skrevet 4. mai 2008 Akkurat dette jeg såg for meg også Utrolig morsomt bilde
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #13 Skrevet 4. mai 2008 Nei nå tror jeg du har misforstått litt. Man må SUGE giften ut. Hvis ikke blir det bare tull. Doh. Man skal jo selvsagt putte dem i en balje, så tråkke, blande med sukker, og så la det godgjøre seg en stund. Nammmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå