Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Hvor lenge hadde dere vært sammen før en av dere fridde/forlovet dere? Var det deg, eller mannen som tok "det store steget"?
Nora Wind Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Etter 10 mnd. Han fridde, og vi har vært gift i 4 år nå. :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #3 Skrevet 3. mai 2008 Var sammen omtrent et år før han fridde, og vi gifter oss 1 år og 2 dager etter forlovelsen ble inngått.
^^Sunny^^ Skrevet 3. mai 2008 #5 Skrevet 3. mai 2008 Vi hadde vært sammen 1 år. Han fridde og vi giftet oss et år etterpå
Arkana Skrevet 3. mai 2008 #6 Skrevet 3. mai 2008 Han fridde da vi hadde vært sammen 2½ år. Vi giftet oss 5½ år etter, så vi har nå vært sammen 9 år og gift i snart 1.
Malama Skrevet 3. mai 2008 #7 Skrevet 3. mai 2008 Han fridde på 5 årsdagen vår. Et år senere (og to dager) giftet vi oss, og det er nå snart et år siden...tida flyr.
cornygirl Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Vi hadde vært sammen i 11 måneder da vi forlovet oss. Det var vel egentlig ingen av oss som "tok det store spranget" men vi ville begge gå et skritt videre Vi har nå vært forlovet i et og et halvt år, men har ikke umiddelbare planer om å gifte oss trives veldig godt slik vi har det nå!
Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #9 Skrevet 3. mai 2008 Han fridde etter 7 mnd. Men vi hadde kjent hverandre i 13 år da. :love:
Gjest M Skrevet 4. mai 2008 #10 Skrevet 4. mai 2008 Han fridde på 3 års dagen vår! Og nå skal vi gifte oss om 3 mnd- nesten ett år etter
la Flaca Skrevet 4. mai 2008 #11 Skrevet 4. mai 2008 Han fridde 3 år etter at vi møtte hverandre og ble kjærester, og vi giftet oss 4 mndr. senere. Så vi var ikke forlovet så lenge. Ser ikke på forlovelse som noe verdifullt i seg selv, det er jo selve ekteskapsinngåelsen som er hele poenget. Så jeg skjønner ikke greia med å være forlovet i evigheter uten å sette en dato for bryllupet en gang.
Gjest Septima Skrevet 4. mai 2008 #12 Skrevet 4. mai 2008 Vi hadde kjent hverandre i 7 år, og vært sammen i 6 år da han fridde Nå er det under 3 mnd til bryllupet
Gjest easy living Skrevet 4. mai 2008 #13 Skrevet 4. mai 2008 Hvor lenge hadde dere vært sammen før en av dere fridde/forlovet dere? Var det deg, eller mannen som tok "det store steget"? Vi var sammen i to år før vi giftet oss,syns det er viktig å ha et grunnlag.
Harlekin Skrevet 4. mai 2008 #14 Skrevet 4. mai 2008 Vi hadde vært sammen og kjent hverandre i ca. tre og et halvt år før han fridde. Jeg må innrømme at jeg kom med mer eller mindre tydelige hint :rødme: om at jeg gjerne ville bli fridd til før han fridde til meg ... Men nå er vi altså forlovet!
-sandra- Skrevet 4. mai 2008 #15 Skrevet 4. mai 2008 Han fridde etter 3 år 1,5 år etterpå skal vi gifte oss
Gjest lei seg Skrevet 6. mai 2008 #16 Skrevet 6. mai 2008 Jeg må få lov til å si at dere er heldige. Jeg har en samboer, igjennom 8 år, og kjæreste igjennom 9 år. Jeg har flere ganger spurt om vi ikke skal forlove oss. Men hver gang jeg spør, så får jeg bare negative svar. Han vil hverken forlove eller gifte seg. Det er leit, men sånt er livet. Lykke til videre dere alle!
Harlekin Skrevet 6. mai 2008 #17 Skrevet 6. mai 2008 Jeg må få lov til å si at dere er heldige. Jeg har en samboer, igjennom 8 år, og kjæreste igjennom 9 år. Jeg har flere ganger spurt om vi ikke skal forlove oss. Men hver gang jeg spør, så får jeg bare negative svar. Han vil hverken forlove eller gifte seg. Det er leit, men sånt er livet. Lykke til videre dere alle! Kjæresten min er egentlig sånn. Som samboer har han det som plommen i egget, og føler ikke noe behov for å gifte seg. Men han så hvor mye det betyr for meg, og fant ut at det kanskje kunne være litt koselig likevel :love: Noen menn (og kvinner) er dessverre slik. Men det betyr ikke at han ikke elsker deg like mye som om dere skulle vært forlovet! Håper likevel for din skyld at han forandrer mening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå