Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

hvordan få mot til å gjennomføre et samlivsbrudd? har vært sammen i mange, mange år- har barn, men føler det er vennskap... han jobber i mot brudd, mens mine følelser er ikke noe annet enn som for søsken føler jeg..

han gråter og trygler, jeg syns synd i ham.. og sliter med samvittighetsnag..

nå henger alt i luften, ingen som tar opp temaet, ingen som vet hva som vil skje..

tror jeg blir gal....

litt utlutfning.. huff...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usj da! Det høres hvertfall ikke ut som noe forhold det er verdt å holde på.. Vet det er klisjè, men det er faktisk bedre for barn å ha 2 lykkelige foreldre som bor hver for seg, enn 2 ulykkelig som bor sammen!

Ikke det at jeg har mye peiling, siden det er barn og slikt inne i bildet, men av og til tar livet ubehagelige vendinger.. alt jeg for min del kan si er å ønske deg lykke til, og jeg håper du velger det som føles riktig for deg og familien din :klem:

Skrevet
hvordan få mot til å gjennomføre et samlivsbrudd? har vært sammen i mange, mange år- har barn, men føler det er vennskap... han jobber i mot brudd, mens mine følelser er ikke noe annet enn som for søsken føler jeg..

nå henger alt i luften, ingen som tar opp temaet, ingen som vet hva som vil skje..

tror jeg blir gal....

åhhh jeg kjenner både situasjonen og den følelsen du har. Jeg aner bare ikke hvordan få dette motet... er bedere når man er enig.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vært der du er nå, og vet akkurat hva du går i gjennom. Det er skummelt å bryte opp, man aner ikke hva man går til. Og det er så mange hensyn å ta, både i forhold til barn, familie, økonomi, praktiske ting osv.

Har man bestemt seg for å gå, er det bare å gjøre det. Ingenting blir bedre av å dra det ut i det uendelige, da risikerer man at det blir vondskap ut av det til slutt.

Mannen din kan umulig ønske å bo sammen med en som kun har vennskapelige følelser overfor han? Han mener vel selv han er mer verdt enn det? Men jeg vet at menn håper i det lengste at kvinner skal finne tilbake til kjærligheten de hadde til dem. Dessverre skjer det altfor sjelden...

Skrevet

Det er utrolig vanskelig å avslutte et forhold!! Men en bør ikke holde ut i det uendelige heller.. Tror jeg var nær en skikkelig depresjon etter 2 år i tanker før jeg klarte å bryte ut av forholdet med min eks.,. Så hvis du er sikker i din sak, så må du bare ta mot til deg.

Det er vanskelig, føler med deg... Lykke til :klem:

• 2 uker senere...
Skrevet

tror jeg blir gal....

Stakkars deg, - motet kommer! En dag er det der! For da orker du bare ikke mer! Jeg har vært der, - det tok to lange år! Men, så kom det. Du greier det, når tiden er inne! Det var fryktelig, jeg føler med deg.

PS!

Ungene tok dette bedre enn forventet. De har selvfølgelig hatt sitt - men, nå går det så mye bedre. Søk hjelp til dem - og deg - før bruddet, under bruddet og etterpå. Det var til stor hjelp for både ungene og meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...