Gå til innhold

Vekttap: blodårer synes?

Anbefalte innlegg

Gjest Golden Girl
Skrevet

Har i løpet av de siste månedene gått ned åtte kilo, og endelig ser det ut til at match-vekten er innenfor rekkevidde. Men da jeg så meg i speilet i dag syntes jeg plutselig at blodårene på kroppen var mye tydeligere under huden enn det jeg har sett før. Ikke særlig pent, egentlig! Er det vanlig når man mister vekt at blodårene blir mer synlige, fordi fettet som man har mistet tidligere har ligget som et lag under huden???

:tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når fettprosenten går ned blir blodårene mer tydelig, ja.

Skrevet

Dette er vanlig ja.

Gjest Bolledeig
Skrevet

Kom et par årer til syne på skuldre etc da jeg gikk ned i vekt, men er for å være helt ærlig ikke noe jeg gidder å bruke mye tid og krefter på å plages over.

Så, ganske vanlig dette ja, men det blir bedre så fort man får litt farge på kroppen, og nå er jo sommeren rett rundt hjørnet ;)

Gjest Golden Girl
Skrevet
Kom et par årer til syne på skuldre etc da jeg gikk ned i vekt, men er for å være helt ærlig ikke noe jeg gidder å bruke mye tid og krefter på å plages over.

litt farge på kroppen, og nå er jo sommeren rett rundt hjørnet ;)

Kommer ikke akkurat til å streve for å gå opp i vekt på grunn av det akkurat. Ble bare litt forskrekket, siden det var et uvant syn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...