Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leter etter en lett og oversiktlig kalender, helst en som kan ligge på skrivebordet, så jeg slipper å åpne for å bli minnet på ting.

Har vista, men synes den lille kalenderen som fulgte med der er altfor liten. Jeg vil gjerne ha en der jeg kan se hele uka, eller måneden og kan se om jeg har lagt til noen planer, evt. se hva jeg har skrevet uten å gå inn på hver enkelt dag.

Jeg hadde nemlig en sånn i "gamle dager", tilbake i 2003 eller no... men husker ikke hva den heter og trenger en til vista.

Noen som har noen tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg leter etter en lett og oversiktlig kalender, helst en som kan ligge på skrivebordet, så jeg slipper å åpne for å bli minnet på ting.

He he, ser det er mulig å misforstå her, men det er altså til pcen jeg skal ha kalender. Har hørt om filofax ;)

Skrevet

Kanskje denne gjør nytten? Har ikke prøvd selv siden jeg har mac. Ser det ligger flere variasjoner over temaet kalender inne på Nonags så du får bla og se om du finner noe som passer til ditt bruk.

Skrevet
Rainlendar er fin å bruke. Oversiktlig og simpel.

Jeg bruker Rainlendar, og er fornøyd med den.

Ikke tar den stor plass på skrivebordet heller.

Skrevet

Takk for hjelpen!

Nå har jeg klart å finne den kalenderen jeg hadde før, etter mye prøving og feiling....

Til andre som leter, her er mine erfaringer...

Rainlender tror jeg kanskje er litt for avansert, trengte noe skikkelig enkelt og oversiktlig.

Prøvde også Active Desktop Calendar (men denne er ikke gratis i lengden), men den var også litt for avansert.

Kalenderen Cata postet (calendar 2000) tror jeg var passe avansert, men det var ikke en desktop kalender.

Den jeg går for, som er enkel og oversiktlig, og uten funksjoner (...) er:

Desktop Calendar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...