Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så heldig!

Endelig er det min tur! Trodde aldri at jeg skulle finne kjærligheten, jeg hadde til og med sluttet å tro på den. Min oppfatning var at alle gutter var noen store idioter, og at det ikke fantes en eneste der ute som jeg ville bli lykkelig med. HELDIGVIS tok jeg feil!

I går sa kjæresten min til meg at han gledet seg til å få barn med meg. Han sa han ble varm inne i seg når han tenkte på den ganngen vi har bestemt oss for at NÅ skal vi få barn, og så elsker sammen. Når han skal "befrukte" meg... Han gledet seg til å gifte seg med meg, til å dele resten av livet sitt med meg. Se barna våre vokse opp..

Jeg var drømmekvinnen hans. Kvinnen han hadde tenkt på da han var yngre, og ikke hadde hatt erfaring fra noen jenter. Han sa at han ble bare mer og mer forelsket i meg, og elsket meg mer og mer for hver dag som gikk. Herregud, det høres så klisje ut! Så rart og godt livet kan være... Jeg er så utrolig lykkelig! Mannen jeg elsker, elsker meg og!! icon_smile.gif

Tro på kjærligheten! Den finnes for alle! hjerter_rundt.gif

Klem fra |Maria| icon_razz.gif

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei Maria

Kjærligheten faller like mye på en lort som på en lilje sier et ordtak.Ta vare på hverandre og dyrk kjærligheten mellom dere.

Ønsker dere alt godt for fremtiden

hilsen icon_smile.gif

indianlady

• 19 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det i dag? :) 

Anonymkode: 67a08...0d7

AnonymBruker
Skrevet

Det var egentlig bare smøring etter utroskap på jobbreise. 

Anonymkode: d98bf...bd0

Skrevet

Wow!!! Denne tråden må jeg følge

Skrevet

En tråd fra 2002?🧐

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...