Gjest Gjest Skrevet 3. mai 2008 #1 Skrevet 3. mai 2008 Min forlover bor langt unna meg, og har ikke hatt anledning til å være med på prøving av kjole osv. Men jeg har ei venninne som bor her jeg bor, og som har vært helt suveren til å hjelpe meg, med kjole, sko osv. Det er jo vanlig å gi en gave til forloveren sin, er det ikke? Vel, saken er den at jeg kunne tenkt meg å gi en gave/oppmerksomhet til venninna mi som har hjulpet meg med alt det som en forlover egentlig skal... Men hva? Og hvilken prisklasse legger dere dere på? Noen som har gode tips til meg??
Hjerteres Skrevet 3. mai 2008 #2 Skrevet 3. mai 2008 Min forlover bor langt unna meg, og har ikke hatt anledning til å være med på prøving av kjole osv. Men jeg har ei venninne som bor her jeg bor, og som har vært helt suveren til å hjelpe meg, med kjole, sko osv. Det er jo vanlig å gi en gave til forloveren sin, er det ikke? Vel, saken er den at jeg kunne tenkt meg å gi en gave/oppmerksomhet til venninna mi som har hjulpet meg med alt det som en forlover egentlig skal... Men hva? Og hvilken prisklasse legger dere dere på? Noen som har gode tips til meg?? Jeg tar med meg forloveren min til frisøren på dagen vår. Så får hun satt opp håret. Tenkte også at jeg skulle finne på noe morsomt å gi henne. Lage en bok, hvor jeg setter inn bilder fra vår rebelske fortid til nåtid. Som en liten minnebok. Kanskje jeg gjør det til min kjære mann også. Det vil i såfall bli en selvlaget fra bånn av, med masse ting og tang i.
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2008 #3 Skrevet 4. mai 2008 Det er ikke forventet at du skal gi noe, men dersom du ønsker kan du jo gi noen i prisklassen blomst/vin etc. Jeg har ikke tenkt til å gi noe til forlover - dvs kommer nok til å gi et bilde av oss sammen tatt hos fotografen, men ikke noe utover det. Kommer heller ikke til å gi noe spesielt til hun som hjalp meg med å finne brudekjole....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå