Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Lilleulv
Håvard, frieren til Ragnhild, virker så kjedelig at jeg får helt mark av å se på ham! Skikkelig traust fyr. Jeg håper hun ender opp med Trond, han får jeg mer og mer sansen for. :)

Jeg synes for å være ærlig at Ragnhild virker litt kjedelig også jeg da. Og utrolig voksen... nesten litt FOR voksen føler jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_caskr_*
Jeg synes for å være ærlig at Ragnhild virker litt kjedelig også jeg da. Og utrolig voksen... nesten litt FOR voksen føler jeg...

Ugh ja, hun er så kjedelig at det er morsomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley
Ugh ja, hun er så kjedelig at det er morsomt.

Jeg ville heller kalle henne litt "stødig", men tenker at det kan ha en del med at hun kanskje "stivner" litt forann kamera også? Hvordan folk framstår i slike sammenhenger kan være ganske forskjellig fra hvordan de blir oppfattet i mer normale situasjoner (det er i alle fall min erfaring etter å ha sett folk jeg kjenner på TV).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild trenger en som er like stødig, seriøs og "kjedelig" som seg selv. Og jeg tror hun er mer enn oppegående nok til å avsløre eventuelle "golddiggers". :)

Ola blir bare mer og mer sjarmerende for hver episode, syns nå jeg. Ikke rart at damene flokker seg rundt ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes holdningen til Ragnhild er litt rar. Hun snakker om at gutta må by på seg selv. Og da hun i episoden for to uker siden sto alene i skogen med han gutten som ble sendt hjem - så sa hun ingenting selv om han tydeligvis var altfor sjenert til å finne på noe å si selv.

Jeg får inntrykket av at hun mener det er guttas jobb å vise seg frem for henne, siden det er hun som er midtpunktet, og at hun ikke skal behøve å anstrenge seg selv. Det blir litt rart. Der er Silje helt annerledes, hun har sagt flere ganger at hun setter pris på guttene, at det er hyggelig at de pynter seg for henne og så videre. Guro virker også mye mindre kostbar enn Ragnhild og er med på å dra opp stemningen og ikke bare vente på at gutta skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes holdningen til Ragnhild er litt rar. Hun snakker om at gutta må by på seg selv. Og da hun i episoden for to uker siden sto alene i skogen med han gutten som ble sendt hjem - så sa hun ingenting selv om han tydeligvis var altfor sjenert til å finne på noe å si selv.

Jeg får inntrykket av at hun mener det er guttas jobb å vise seg frem for henne, siden det er hun som er midtpunktet, og at hun ikke skal behøve å anstrenge seg selv. Det blir litt rart. Der er Silje helt annerledes, hun har sagt flere ganger at hun setter pris på guttene, at det er hyggelig at de pynter seg for henne og så videre. Guro virker også mye mindre kostbar enn Ragnhild og er med på å dra opp stemningen og ikke bare vente på at gutta skal gjøre det.

Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også reagerte på den episoden hvor Ragnhild "klagde" for at han ene gutten ikke utnyttet alenetiden med henne fornuftig. Det er da like mye hennes ansvar å dra en samtale igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley
Jeg også reagerte på den episoden hvor Ragnhild "klagde" for at han ene gutten ikke utnyttet alenetiden med henne fornuftig. Det er da like mye hennes ansvar å dra en samtale igang.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp.. enig jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!

Skulle tro det var hennes interesse også å bli kjent..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerte også litt på dette. Samtidig kan det hende at hun faktisk prøvde da, uten å få noen respons, vi fikk jo kanskje ikke se alt. Samtidig er det jo ofte et tegn på at kjemien rett og slett ikke stemmer da, når man blir stående uten å ha noe å si til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det virker som at Ragnhild er mer ute etter å ansette noen enn å finne en kjæreste. Følg med på hvordan hun ordlegger seg neste gang! Jeg kommer ikke på noen eksempler i farta, men det er er helt jobbintervjuspråk.

Svein Are har sikkert møtt Guro i smug mang en gang siden de begge kommer fra Sandefjord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hjertesukka_*
Hva skjedde forrige tirsdag? Fikk ikke sett det..

Du kan jo gå inn på www.tv2underholdning.no og se hele episoden.- Men ingen ble stemt ut,da- de installerte seg på gårdene og hadde aktiviteter der.

Idag blir det utstemming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Svein Are har sikkert møtt Guro i smug mang en gang siden de begge kommer fra Sandefjord.

Tanken slo meg faktisk. Den klemmen han ga henne da han kom til gården var så lang og kjærlig at det nesten virker som om de kjenner hverandre bedre enn forrige gang. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Monica_*
Jeg synes det virker som at Ragnhild er mer ute etter å ansette noen enn å finne en kjæreste. Følg med på hvordan hun ordlegger seg neste gang! Jeg kommer ikke på noen eksempler i farta, men det er er helt jobbintervjuspråk.

Ragnhild snakker og beveger seg som en gammel bestemor!

Også sier hun at hun liker å stelle i stand til fest = kaffe og kaker!!!

Også frierne hennes. Det er han ene atletiske også er det de tre hobittene!!! De tre kunne vært brødre!!! Det er kanskje sånne hobitt-gutter hun liker også har han atletiske kommet med fordi han kanskje har litt mer til felles med henne i sport/friluftsliv/yrke-sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...