Gjest Gjest Skrevet 20. oktober 2008 #141 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg fikk 90% på quizen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hjertesukka_* Skrevet 20. oktober 2008 #142 Del Skrevet 20. oktober 2008 Har dere lest Siljes uttalelse/intervju, der hun sier at hun fikk "et godt auga til ein frå starten"? (Se på tv2underholdning -gadd ikke linke just nu) Lurer jo på hvem det er da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 20. oktober 2008 #143 Del Skrevet 20. oktober 2008 Har dere lest Siljes uttalelse/intervju, der hun sier at hun fikk "et godt auga til ein frå starten"? (Se på tv2underholdning -gadd ikke linke just nu) Lurer jo på hvem det er da? Jeg er nesten sikker på at det er Andreas. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 20. oktober 2008 #144 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Jeg så det, og jeg tror også der er Andreas. Men man kan jo ikke være 100% sikker. Endret 20. oktober 2008 av henine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 21. oktober 2008 #145 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ola må hvertfall ha ei som er like glad i søtsaker som han selv. Ellers er jeg enig med Ragnhild i at den bilen var totalt malplassert i den settingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 21. oktober 2008 #146 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvordan formerte egentlig bøndene seg før TV2? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmmaW Skrevet 21. oktober 2008 #147 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hvordan formerte egentlig bøndene seg før TV2? De giftet seg med søskenbarn... Ellers hadde de jo fjøset fullt av varme kropper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 21. oktober 2008 #148 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ola må hvertfall ha ei som er like glad i søtsaker som han selv. Ellers er jeg enig med Ragnhild i at den bilen var totalt malplassert i den settingen. Ja, jeg er også enig i det. Den bilen passet seg ikke der nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraxas Skrevet 21. oktober 2008 #149 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) .... Endret 10. mai 2010 av Abraxas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gnuffisen Skrevet 22. oktober 2008 #150 Del Skrevet 22. oktober 2008 Jeg tror: Guro og Svein Are Ragnhild og Håvard - men at det ikke blir kjærlighet ut av det Silje og Andreas Ola og Astrid Jeg tror nok bøndene ender opp slik: Guro og Svein Are Ragnhild og Morten Silje og Jonas Ola og Dina.. Da får vi bare vente å se da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #151 Del Skrevet 22. oktober 2008 Andreas. Han er sinnsykt kjekk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 22. oktober 2008 #152 Del Skrevet 22. oktober 2008 Ellers er jeg enig med Ragnhild i at den bilen var totalt malplassert i den settingen. AH, fikk ikke sett på i går! Hva skjedde? Og hva er det med denne bilen?? Jeg blir nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 22. oktober 2008 #153 Del Skrevet 22. oktober 2008 AH, fikk ikke sett på i går! Hva skjedde? Og hva er det med denne bilen?? Jeg blir nysgjerrig Forsto det slik at han hadde lånt denne knallrøde bmwen for anledningen; som altså var seterliv med kyr og det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 22. oktober 2008 #154 Del Skrevet 22. oktober 2008 Nå skal ikke jeg uttale meg om hva slags bil det var, siden jeg ikke har peiling, men jeg forsto det slik at han ikke hadde bil selv, og lånte av noen (foreldre, kamerater el.l). Nå var dette tilfeldigvis en typisk "bybil", men hvis jeg skjønner ikke helt hva som er problemet så lenge han faktisk kom seg opp på denne seteren. Hvis jeg fikk lånt meg en bil ville ikke jeg sagt at "nei, den der passer seg ikke på en seter, du har ikke en SUV jeg kan låne i stedet?" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_caskr_* Skrevet 22. oktober 2008 #155 Del Skrevet 22. oktober 2008 Kul bil. Hvorfor skal alt være så seter-aktig på en seter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 22. oktober 2008 #156 Del Skrevet 22. oktober 2008 (endret) Burde da ha kommet standsmessig på traktor. (det var noe med at kyrne begynte å nærme seg inntil bilene også, forsto jeg- slik at de ble litt bekymret for dem- dette skjønner dere bedre hvis dere ser episoden, om noen ikke har sett den....det var vel helst malplassert på denne måten og ikke så mye på den allerede nevnte- det var jo mest fleip,da.) Endret 22. oktober 2008 av hjertesukka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. oktober 2008 #157 Del Skrevet 22. oktober 2008 Håvard, frieren til Ragnhild, virker så kjedelig at jeg får helt mark av å se på ham! Skikkelig traust fyr. Jeg håper hun ender opp med Trond, han får jeg mer og mer sansen for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 22. oktober 2008 #158 Del Skrevet 22. oktober 2008 Håvard, frieren til Ragnhild, virker så kjedelig at jeg får helt mark av å se på ham! Skikkelig traust fyr. Jeg håper hun ender opp med Trond, han får jeg mer og mer sansen for. Helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 22. oktober 2008 #159 Del Skrevet 22. oktober 2008 Håvard, frieren til Ragnhild, virker så kjedelig at jeg får helt mark av å se på ham! Skikkelig traust fyr. Jeg håper hun ender opp med Trond, han får jeg mer og mer sansen for. jeg og er enig med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. oktober 2008 #160 Del Skrevet 23. oktober 2008 Litt festlig å se at Ola med sine 9 brev ser ut til å ha funnet flere jenter som han potensielt kan passe sammen med enn Ragnhild med sin enorme brevbunke. Av de hun har med seg ennå er det bare "tørrpinnen" jeg kan forestille meg henne med. De andre er alt for "dassete" og useriøse for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå