Lise_ Skrevet 7. oktober 2008 #121 Del Skrevet 7. oktober 2008 Han store med blå genser som hun Silje valgt bort, virket så artig og gøy. Hun kunne ventet til neste utstemning hvertfall synest jeg. Men unnskyld meg, det er ikke mange "glansbilder" med denne sesongen, verken av de mannlige frierne, eller av de kvinnelige JAja jeg vet det er personligheten som teller. Glad Ragnhild har to godsaker med på frierfot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosenrød Skrevet 7. oktober 2008 #122 Del Skrevet 7. oktober 2008 Hehe, jeg synes Andreas til Silje er ganske sjarmerende. Tror nok at hun velger ham. Hvem av Ragnhild sine er du tenker på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 7. oktober 2008 #123 Del Skrevet 7. oktober 2008 Men unnskyld meg, det er ikke mange "glansbilder" med denne sesongen, verken av de mannlige frierne, eller av de kvinnelige Nå synes jeg ikke bøndene er noen glansbilder heller da. Men både Guro og Ragnhild er i en helt annen liga enn frierne sine, utseendemessig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 8. oktober 2008 #124 Del Skrevet 8. oktober 2008 Svein Are er jo ganske snaksy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 14. oktober 2008 #125 Del Skrevet 14. oktober 2008 Lurer på hvem Guro er forelsket i. Ikveld er det en ny episode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 14. oktober 2008 #126 Del Skrevet 14. oktober 2008 Hehe, jeg synes Andreas til Silje er ganske sjarmerende. Tror nok at hun velger ham. Hvem av Ragnhild sine er du tenker på? Vet du, jeg er ikke sikker lenger. Jeg synest Magnus var så søt, men nå vet jeg ikke lenger. M;å se litt extra godt etter ikveld. Jeg er spent på ikveld hvertfall "Jakten på Kjærligheten" Quiz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 14. oktober 2008 #127 Del Skrevet 14. oktober 2008 hm.. jeg fikk 72% Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 14. oktober 2008 #128 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ble litt sjokkert over at Ola valgte bort Kristine og ikke Anne. Men ellers var det lite drama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 14. oktober 2008 #129 Del Skrevet 14. oktober 2008 Fikk 81 %. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 14. oktober 2008 #130 Del Skrevet 14. oktober 2008 Og så den søte Kristine, da! Nei og nei. Men nå er det ikke vi som skal bestemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gnuffisen Skrevet 14. oktober 2008 #131 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg synes Morten er så utrolig skjønn.. Di fine smilehullene da! *dåån* Ragnhild er heldig om hun ender opp med å velge han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 14. oktober 2008 #132 Del Skrevet 14. oktober 2008 Ble litt sjokkert over at Ola valgte bort Kristine... Jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #133 Del Skrevet 15. oktober 2008 Jeg synes Morten er så utrolig skjønn.. Di fine smilehullene da! *dåån* Ragnhild er heldig om hun ender opp med å velge han.. Han er utrolig søt når han smiler, men jeg klarer bare ikke i min villeste fantasti forestille meg at han egentlig er Ragnhild sin type. Tiden vil vise. Jeg er også overrasket over at Ola sendte hjem hun søte, men hun er vel temmelig mye yngre enn ham? Får forøvrig frysninger av å se på hun Anne. Hun er sikkert i bunn og grunn en søt jente, men det usannsynlig harry håret og brillene gjør det jo helt umulig å se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulva35 Skrevet 15. oktober 2008 #134 Del Skrevet 15. oktober 2008 hm.. jeg fikk 72% Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 15. oktober 2008 #135 Del Skrevet 15. oktober 2008 hm.. jeg fikk 72% Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gnuffisen Skrevet 15. oktober 2008 #136 Del Skrevet 15. oktober 2008 Han er utrolig søt når han smiler, men jeg klarer bare ikke i min villeste fantasti forestille meg at han egentlig er Ragnhild sin type. Tiden vil vise. Jeg er også overrasket over at Ola sendte hjem hun søte, men hun er vel temmelig mye yngre enn ham? Får forøvrig frysninger av å se på hun Anne. Hun er sikkert i bunn og grunn en søt jente, men det usannsynlig harry håret og brillene gjør det jo helt umulig å se. Ja, men Astrid er vel den yngste, hun er 20.. Jeg synes Dina virker som en skikkelig go jente, at kanskje hun og Ola ender opp sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
henine Skrevet 16. oktober 2008 #137 Del Skrevet 16. oktober 2008 hm.. jeg fikk 72% Jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 17. oktober 2008 #138 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jeg også Jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Svingtrapp Skrevet 18. oktober 2008 #139 Del Skrevet 18. oktober 2008 Jeg er også overrasket over at Ola sendte hjem hun søte, men hun er vel temmelig mye yngre enn ham? Får forøvrig frysninger av å se på hun Anne. Hun er sikkert i bunn og grunn en søt jente, men det usannsynlig harry håret og brillene gjør det jo helt umulig å se. Jeg er så enig i at han burde sendt hjem hun med brillene..hun er så snål! Meen, nå er det jo ikke jeg som har blitt kjent med frierne da:) Jeg satser på at Ola vil velge Dina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 20. oktober 2008 #140 Del Skrevet 20. oktober 2008 Jeg er så enig i at han burde sendt hjem hun med brillene..hun er så snål! Meen, nå er det jo ikke jeg som har blitt kjent med frierne da:) Jeg satser på at Ola vil velge Dina. Kunne ikke vært mer enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå