Daria Skrevet 30. september 2008 #101 Del Skrevet 30. september 2008 bøndene bor egentlig i byen ??? Det kom da også klart fram i presentasjons-episoden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Maja_* Skrevet 1. oktober 2008 #102 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det var iallefall en av friergutta som hadde bleka tennene sine et par-tre hakk for mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 1. oktober 2008 #103 Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Det kom da også klart fram i presentasjons-episoden... åja jeg fikk det ikke med meg tror jeg Endret 1. oktober 2008 av Lise_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aprikos Skrevet 1. oktober 2008 #104 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hvem tror dere at bøndene ender opp med til slutt? Jeg tror: Guro og Svein Are Silje og Andreas Ragnhild og Morten eller Håvard Ola og Kristine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 1. oktober 2008 #105 Del Skrevet 1. oktober 2008 Hvem tror dere at bøndene ender opp med til slutt? Jeg tror: Guro og Svein Are Silje og Andreas Ragnhild og Morten eller Håvard Ola og Kristine Enig i de to første, Ragnhild er jeg litt mer usikker på, tror kanskje mest på Magnus, men også Morten eller Håvard. Ola og Kristine eller Astrid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #106 Del Skrevet 1. oktober 2008 håvard og Ragnhild passer jo bra da. han var kjekk synes jeg!! her kan du lese mer om han http://www.tv2underholdning.no/bonderomant...icle2247448.ece blir nesten litt sjelven i magen når jeg ser bilde av han.. ,) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2008 #107 Del Skrevet 1. oktober 2008 Det var iallefall en av friergutta som hadde bleka tennene sine et par-tre hakk for mye så det...!uff, det var litt for mye for min smak vertfall. fint når de er hvite men ikke sånn at du ser at de har blitt bleka..:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 1. oktober 2008 #108 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg ble skikkelig overrasket da Ragnhild og Håvard begge sa at de hadde så god kjemi. Jeg syntes han virket skikkelig mutt og alvorlig, og så sa at han ikke hadde spes. lyst til å flytte. Jeg satt liksom og tenkte at det her gikk jo skikkelig dårlig. Får håpe det var mye vi ikke fikk se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Maja_* Skrevet 1. oktober 2008 #109 Del Skrevet 1. oktober 2008 Jeg ble skikkelig overrasket da Ragnhild og Håvard begge sa at de hadde så god kjemi. Jeg syntes han virket skikkelig mutt og alvorlig, og så sa at han ikke hadde spes. lyst til å flytte. Jeg satt liksom og tenkte at det her gikk jo skikkelig dårlig. Får håpe det var mye vi ikke fikk se. Tenkte akkurat det samme som deg. Var skråsikker på at hun kom til å oppsummere speeddaten med Håvard som mer eller mindre mislykket og at det ikke svarte helt til forventningene. Jeg tror de begge hadde ganske høye forventninger og kombinert med nervøsitet ble det vel litt trykket stemning, så det på uttrykket i øynene deres. Han virket nesten litt brysk til å begynne med, tenkte "herregud for en stuckup type". Helt ærlig tror jeg Ragnhild sendte ham videre pga. utseendet hans kombinert med troen på at det sikkert blir bedre kjemi mellom dem etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 6. oktober 2008 #110 Del Skrevet 6. oktober 2008 (endret) Jeg ble skikkelig overrasket da Ragnhild og Håvard begge sa at de hadde så god kjemi. Jeg syntes han virket skikkelig mutt og alvorlig, og så sa at han ikke hadde spes. lyst til å flytte. Jeg satt liksom og tenkte at det her gikk jo skikkelig dårlig. Får håpe det var mye vi ikke fikk se. Jeg tror de kommuniserte på et nivå som passet dem, jeg.. Begge virket veldig rolige og seriøse, så jeg tror det fungerte for dem. Selv om vi andre kanskje ikke kunne se gnister. *Edit: skrivefeil* Endret 6. oktober 2008 av AnneShirley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 6. oktober 2008 #111 Del Skrevet 6. oktober 2008 Jeg ble skikkelig overrasket da Ragnhild og Håvard begge sa at de hadde så god kjemi. Jeg syntes han virket skikkelig mutt og alvorlig, og så sa at han ikke hadde spes. lyst til å flytte. Jeg satt liksom og tenkte at det her gikk jo skikkelig dårlig. Får håpe det var mye vi ikke fikk se. Jeg ble også overrasket over at hun sa de hadde så god kjemi.. Men tror det er noe i det AnneShirley sier:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest tippsi Skrevet 7. oktober 2008 #112 Del Skrevet 7. oktober 2008 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=537921 Anders og Christin fra fjorårets program har slått opp! Det må jeg innrømme var utrolig overraskende, jeg trodde virkelig de hadde funnet hver sin sjelevenn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 7. oktober 2008 #113 Del Skrevet 7. oktober 2008 ^ åh nå ble jeg litt skuffa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hjertesukka_* Skrevet 7. oktober 2008 #114 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det hadde jeg virkelig ikke trodd. De var jo SÅ forelska! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. oktober 2008 #115 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det går opp og ned her i livet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 7. oktober 2008 #116 Del Skrevet 7. oktober 2008 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=537921 Anders og Christin fra fjorårets program har slått opp! Det må jeg innrømme var utrolig overraskende, jeg trodde virkelig de hadde funnet hver sin sjelevenn! Det var trist. De var jo så søte sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 7. oktober 2008 #117 Del Skrevet 7. oktober 2008 At dei to gjekk frå kvarandre hadde eg ikkje trudd! Såg nokon forresten kor tynn han var blitt på Ylvis møter veggen sist veke? Han hadde ikkje akkurat problem med å kome seg gjennom dei ulike hola i veggen så smidig som han var blitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 7. oktober 2008 #118 Del Skrevet 7. oktober 2008 Jaja, det var vel greie nok valg. Den desserten til Ola så himmelsk god ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2008 #119 Del Skrevet 7. oktober 2008 Det var en litt kjedelig episode i dag egentlig.. Lite spennende/morsomt/herlig som skjedde. Kunne ønske at minst en av bøndene var 40+, det er ofte de som er morsomme å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 7. oktober 2008 #120 Del Skrevet 7. oktober 2008 Men hva var det med han som ble valgt bort av Guro :klø: Merkelig reaksjon etter å ha kjent jenta en dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå