Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kom da også klart fram i presentasjons-episoden...

åja :) jeg fikk det ikke med meg :sjenert: tror jeg

Endret av Lise_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror dere at bøndene ender opp med til slutt?

Jeg tror:

Guro og Svein Are

Silje og Andreas

Ragnhild og Morten eller Håvard

Ola og Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror dere at bøndene ender opp med til slutt?

Jeg tror:

Guro og Svein Are

Silje og Andreas

Ragnhild og Morten eller Håvard

Ola og Kristine

Enig i de to første, Ragnhild er jeg litt mer usikker på, tror kanskje mest på Magnus, men også Morten eller Håvard. Ola og Kristine eller Astrid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var iallefall en av friergutta som hadde bleka tennene sine et par-tre hakk for mye :ler:

så det...!uff, det var litt for mye for min smak vertfall. fint når de er hvite men ikke sånn at du ser at de har blitt bleka..:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble skikkelig overrasket da Ragnhild og Håvard begge sa at de hadde så god kjemi. Jeg syntes han virket skikkelig mutt og alvorlig, og så sa at han ikke hadde spes. lyst til å flytte. Jeg satt liksom og tenkte at det her gikk jo skikkelig dårlig. Får håpe det var mye vi ikke fikk se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Maja_*
Jeg ble skikkelig overrasket da Ragnhild og Håvard begge sa at de hadde så god kjemi. Jeg syntes han virket skikkelig mutt og alvorlig, og så sa at han ikke hadde spes. lyst til å flytte. Jeg satt liksom og tenkte at det her gikk jo skikkelig dårlig. Får håpe det var mye vi ikke fikk se.

Tenkte akkurat det samme som deg. Var skråsikker på at hun kom til å oppsummere speeddaten med Håvard som mer eller mindre mislykket og at det ikke svarte helt til forventningene. Jeg tror de begge hadde ganske høye forventninger og kombinert med nervøsitet ble det vel litt trykket stemning, så det på uttrykket i øynene deres. Han virket nesten litt brysk til å begynne med, tenkte "herregud for en stuckup type". Helt ærlig tror jeg Ragnhild sendte ham videre pga. utseendet hans kombinert med troen på at det sikkert blir bedre kjemi mellom dem etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Jeg tror de kommuniserte på et nivå som passet dem, jeg.. Begge virket veldig rolige og seriøse, så jeg tror det fungerte for dem. Selv om vi andre kanskje ikke kunne se gnister.

*Edit: skrivefeil*

Endret av AnneShirley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også overrasket over at hun sa de hadde så god kjemi..

Men tror det er noe i det AnneShirley sier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

At dei to gjekk frå kvarandre hadde eg ikkje trudd! Såg nokon forresten kor tynn han var blitt på Ylvis møter veggen sist veke? Han hadde ikkje akkurat problem med å kome seg gjennom dei ulike hola i veggen så smidig som han var blitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en litt kjedelig episode i dag egentlig.. Lite spennende/morsomt/herlig som skjedde.

Kunne ønske at minst en av bøndene var 40+, det er ofte de som er morsomme å se på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...