Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke såveldig overraskende at de som studerer ikke bor på gården akkurat for øyeblikket da, skjønner ikke at det er så mye å lage stort oppslag om, de har jo tenkt å ta over gården senere. Det er jo ikke akkurat vanlig at en bonde kun har hatt den ene jobben i sitt liv, mange vil gjerne utdanne seg, få seg kjæreste etc, og de fleste må vel vente på at f.eks foreldre når pensjonsalder eller gir gården videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke såveldig overraskende at de som studerer ikke bor på gården akkurat for øyeblikket da, skjønner ikke at det er så mye å lage stort oppslag om, de har jo tenkt å ta over gården senere. Det er jo ikke akkurat vanlig at en bonde kun har hatt den ene jobben i sitt liv, mange vil gjerne utdanne seg, få seg kjæreste etc, og de fleste må vel vente på at f.eks foreldre når pensjonsalder eller gir gården videre.

enig med det :) gleder meg veldig til ikveld hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antigartner
enig med det :) gleder meg veldig til ikveld hvertfall :)

Enig med dere!

Det må da være en fordel at unge mennesker tar seg en utdanning! Det å bidra til at utdanningsnivået på bygda øker, og dessuten ha sett litt annet enn den gården en skal bo resten av livet sitt på bør være attraktivt for frierne også.

Gleder meg jeg også! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Marianne_*

Ja, og i dag så er det heller ikke sånn at man bare overtar en gård etter å ha lært gårdsdrift av far. Man tar som regel en landbruksutdannelse og min fetter som er gårdbruker har også studert økonomi. Ut ifra hvor man bor i landet og hvor man studerer så er det vel ikke alltid man ha mulighet for å bo hjemme på gården i studietiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva skjedde med han trippel-frieren da?

I forrige episode sa de faktisk "dette skjer i neste episode" og da så vi at de oppdaget at han hadde skrevet til alle. Så lureri.

Utrolig mange rare mennesker der, det skal bli spennende å se hvordan det går videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg likte Svein Are. Og er nesten tusen millionar prosent sikker på at han vert valt :)

Enig med deg! Han virket utrolig søt og koselig, og de falt jo litt for hverandre med en gang. Veldig koselig å se! :)

Ellers synes jeg det var veldig rart at de ikke viste noe om han som sendte brev til alle jentene. Han var jo på speeddate med to av dem uten at vi fikk se et eneste glimt av ham! Kanskje han er veldig rar eller litt utafor slik at TV2 ikke syntes det var riktig å vise det? :sjenert:

Og Ragnhild er en utrolig søt jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg! Han virket utrolig søt og koselig, og de falt jo litt for hverandre med en gang. Veldig koselig å se! :)

Ellers synes jeg det var veldig rart at de ikke viste noe om han som sendte brev til alle jentene. Han var jo på speeddate med to av dem uten at vi fikk se et eneste glimt av ham! Kanskje han er veldig rar eller litt utafor slik at TV2 ikke syntes det var riktig å vise det? :sjenert:

Og Ragnhild er en utrolig søt jente!

Dette var da meg, av en eller annen grunn var jeg ikke innlogget allikevel og tenkte ikke noe over det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte så godt Magnus, frieren til Ragnhild. Kjempesøt :)

Var det noen som fikk med seg da de oppdaget at han ene var frieren til begge?? jeg fikk det ikke med meg, bare lurte på om de har klippet det bort ellr om jeg var i min egen verden...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...