Tecka Skrevet 23. september 2008 #61 Del Skrevet 23. september 2008 Han hadde skrevet til alle 3!!!! Herregud :O Mistenker han for å være mer opptatt av å komme på tv enn å finne kjærligheten... Nekter å tro at han falt for alle tre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 23. september 2008 #62 Del Skrevet 23. september 2008 ja det nekter jeg og å tro. Dermed burde han reist hjem. jah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abraxas Skrevet 23. september 2008 #63 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) ... Endret 10. mai 2010 av Abraxas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 23. september 2008 #64 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg mener at før om årene har de sagt at man skulle sende brev til bare en av kandidatene... Har de ikke nevnt det i år, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #65 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg mener at før om årene har de sagt at man skulle sende brev til bare en av kandidatene... Har de ikke nevnt det i år, kanskje? De øynet vel noen gode intriger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 24. september 2008 #66 Del Skrevet 24. september 2008 Syntes litt synd på han som kom med "på nåde", han hadde jo bare fått 9 brev. Men staut kar var han da. Samme her, men det virka som har var fornøyd allikevel han da.. Føles sikkert ikke så spesielt å være en av frierene heller da, når alle måtte bli valgt! Synes det er bra det er hele 3 kvinnlige bønder i år jeg, som i tilegg er litt yngre. De siste rundene har det jo vært flertall med "voksne" menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 24. september 2008 #67 Del Skrevet 24. september 2008 Ja det blir spennende å finne ut av. Kanskjehan blir dumpet av begge? Jeg vet ikke om jeg hadde likt å finne ut at jeg var en av tre, og ikke så spesiell likevel Vil tro han blir "dumpet" av begge uansett. Det var jo i begge tilfellene foreldrene som hadde "pushet inn" nettopp denne kandidaten. Ingen av jentene hadde han som en favoritt i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneShirley Skrevet 24. september 2008 #68 Del Skrevet 24. september 2008 Synes faktisk det var litt synd at han med de 9 jentene ikke fikk "lov" til å fjerne noen. Det kan jo være noen av dem han absolutt ikke var interessert i å møte, og da synes jeg også de jentene burde få slippe å stille opp på TV og få "forhåpninger". Men det var hyggelig for oss seere at han kom med i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 24. september 2008 #69 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg lo godt da jeg så at begge jentene fikk brev av mannen med krøllene. Det kan jo bli litt småpinlig når han dukker opp til speeddating! Ellers synes jeg det er sympatiske bønder i år, og Ragnhild er min favoritt. Virker som en utrolig søt og trivelig jente. Jeg skulle imidlertid ønske at det var flere mannlige bønder som blir fulgt av programmet, for det er alltid mye mer spenning, action og følelser når det kommer kvinnelige friere. Mennene er liksom stort sett så rolige og knappe, så sjansene blir litt mindre for at det blir mye drama i år tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 24. september 2008 #70 Del Skrevet 24. september 2008 Vi reagerte også på han langhåra som hadde skrevet til alle tre. For en dust tenkte vi, og hylte av latter da han ble valgt av to. Snakker om helgardering! Og han blir garantert dumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. september 2008 #71 Del Skrevet 24. september 2008 Synes det var litt trist at Jan valgte å trekke seg. Blir spennende å se hvor mange par det blir i år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulipanpiken Skrevet 24. september 2008 #72 Del Skrevet 24. september 2008 http://www.tv2underholdning.no/bonderomant...icle2244126.ece Her står det litt mer om krølltoppen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 24. september 2008 #73 Del Skrevet 24. september 2008 artig. Ikke min type hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Ulla* Skrevet 24. september 2008 #74 Del Skrevet 24. september 2008 Synes Ola virket som en kjempegutt, ble så glad da han kom videre! Jeg ble faktisk overrasket over at han fikk så få brev i forhold til han som trakk seg. Men..smaken er som baken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 24. september 2008 #75 Del Skrevet 24. september 2008 Såg ut som mange av dei mannlege friarane var ganske ok... Eg fekk litt sånn skrekkfilm-følelse av latteren til ho der med lyst hår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 24. september 2008 #76 Del Skrevet 24. september 2008 Jeg kjenner Ola og synes det er topp at han fikk være med. Verdens triveligste fyr, oppegående og litt utradisjonell, Og fra verdens vakreste bygd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 24. september 2008 #77 Del Skrevet 24. september 2008 Eg fekk litt sånn skrekkfilm-følelse av latteren til ho der med lyst hår Me too. I starten syns jeg det var sjarmerende, men ikke etter hver eneste setning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. september 2008 #78 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg fulgte åpenbart ikke så godt med -fikk ikke med meg at det var en gjenganger i brevbunken Men det hadde vært mer enn god nok grunn til å ikke la ham gå videre hos meg hvertfall -det får være grenser for helgardering... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skade Skrevet 25. september 2008 #79 Del Skrevet 25. september 2008 Enn at han skrev samme brev til alle tre da??!?... :O For en tulling... :gjeiper: Sitter bare og gleder meg til tirsdag jeg nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 30. september 2008 #80 Del Skrevet 30. september 2008 (endret) Her er frierne: Ola sine friere Guro sine friere Ragnhild sine friere Silje sine friere Endret 30. september 2008 av Trulselinemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå