Gjest Lilleulv Skrevet 9. januar 2009 #761 Del Skrevet 9. januar 2009 Morten gjorde jo uslettelig inntrykk: "jaa..næææiij..æææ veitj itj..ææ..frøken fryd mumle-mumle.. *sparke litt i bakken med skotuppen*..ææ..neiij, æ giddj itj. Æ giddj itj. Æ stikk! Takk ferr mæ!". Jeg er enig med det som blir sagt over her. Likte Morten helt til han kom med det teite utbruddet sitt. Da sank han dypt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 9. januar 2009 #762 Del Skrevet 9. januar 2009 I dag får vi gjensyn med alle som har hverandre i programmet i de forskjellige sesongene.. kl 20:00. Gleder meg. Takk for tipset! Kanskje vi får se noe fra bryllupet til de to som giftet seg i sommer, husker ikke navnet på de.. Katrine Moholt var i bryllupet deres og sang tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Store My Skrevet 9. januar 2009 #763 Del Skrevet 9. januar 2009 Takk for tipset! Kanskje vi får se noe fra bryllupet til de to som giftet seg i sommer, husker ikke navnet på de.. Katrine Moholt var i bryllupet deres og sang tror jeg.. Tore Jardar og Michelle tror jeg de heter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Imsdal Skrevet 9. januar 2009 #764 Del Skrevet 9. januar 2009 Tore Jardar og Michelle tror jeg de heter. Ja det var det jo Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uansett Skrevet 17. januar 2009 #765 Del Skrevet 17. januar 2009 Det er jeg faen meg glad for. Joda, men da hadde kanskje fyren blitt sett på som litt mindre idiot.. I grunnen er vel dette borte og glemt for evigheter siden, og vi gleder oss til en ny sesong :D (egentlig ikke) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest realist Skrevet 17. januar 2009 #766 Del Skrevet 17. januar 2009 I grunnen er vel dette borte og glemt for evigheter siden, og vi gleder oss til en ny sesong :D (egentlig ikke) Joda, vi gleeeder oss stort. Vi gleder oss like mye til hver bidige sesong. Kjør på med samme konseptet. Vi kan ikke ta livsgrunnlaget vekk fra Katrine Moholt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå