Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håvard er iallefall mer interessert i Ragnhild enn omvendt, hehe.

Ola og Astrid fant vel ikke helt tonen, eller?

Koselig med Guro og Silje som har funnet mannen i sitt liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett på det ennå, kom hjem fra jobb NÅ jeg!

Har tatt det opp og bare MÅ se på det nå!

Har ikke lest noe av det dere jenter har skrevet!

Gleder meg :popcorn:

.........

Typisk meg, jeg skriver her på KG mens jeg ser, så det blir mye spoooling tilbake :sjenert:

Silje er jo dødsforelsket i Andreas...som jeg har sett hittil....søtt :rødme:

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kuleste med programmet i kveld var da Guro snakket om "Prikken over i-en".

Hun sliter jo litt med r`ene sine, så det ble "Pikken over i-en" gitt.. ;)

Holdt på å le meg ihjel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Isdronninger

Jeg begynner å bli lei av bonderomantikkjenter som ikke gidder å prøve å slippe gutta til på en ordentlig måte. Holder igjen og lar gutta slite uten å vise noe som helst tegn til å ville prøve å bli kjent med de en gang..!!!

I år, 2008, var det Ragnhild. Utrolig lite åpen og inviterende.

I 2007 var det jo ingen jenter som var bønder på tv.

I 2006, var det Anne. Veldig avvisende og kald.

I 2005 var det Ingeborg. Uinteressert og lite inkluderende.

Og det er jo mer eller mindre ALLE damene som har vært med de siste 4 årene, med unntak av årets Silje og Guro. Takk og lov for at disse to viser at bondejenter ikke er kalde jenter uten passion.

Men Ragnhild, Anne og Ingeborg - dere fikk jeg et veldig dårlig inntrykk av. Isdronninger har dere blitt kalt. Jo, jeg tror det passer godt.

S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror Ragnhild likte Morten best. Hun satt jo nærmest og fniste når han var i nærheten, og rødmet.

Silje og Andreas er såååå søte :) :)

Guro er bare irriterende.

Og Ola og Astrid.. hm :klø: er det Astrid som ikke vil? Ola spurte jo om han kunne si om han hadde et forhold til noen, og hun ler det bort med potensiel kjæreste, og sier til kamera at hun ikke er forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli lei av bonderomantikkjenter som ikke gidder å prøve å slippe gutta til på en ordentlig måte. Holder igjen og lar gutta slite uten å vise noe som helst tegn til å ville prøve å bli kjent med de en gang..!!!

I år, 2008, var det Ragnhild. Utrolig lite åpen og inviterende.

I 2007 var det jo ingen jenter som var bønder på tv.

I 2006, var det Anne. Veldig avvisende og kald.

I 2005 var det Ingeborg. Uinteressert og lite inkluderende.

Og det er jo mer eller mindre ALLE damene som har vært med de siste 4 årene, med unntak av årets Silje og Guro. Takk og lov for at disse to viser at bondejenter ikke er kalde jenter uten passion.

Men Ragnhild, Anne og Ingeborg - dere fikk jeg et veldig dårlig inntrykk av. Isdronninger har dere blitt kalt. Jo, jeg tror det passer godt.

S.

Hva så? Hvor vil du hen med dette inlegget? Fortelle hva da?

Silje og Andreas er kjempesøte sammen da... ååååå så nudelige de er sammen og sååååå forelsket :rødme:

Smiler bare jeg på vegne av de to :)

---

Guro og typen ser jo også ut som dem har det veldig bra :)

---

Hm, Ragnhild syns jeg bare litt synd på....på en måte :tristbla:

---

Ola og Astrid :vetikke:

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trøtt..... Men må jo se.. Synes de i alle fall kunne sendt det på zebra klokka åtte.

Sier du ja... :fnise:

Se på meg da når jeg skriver - ikke fordi jeg ikke er trøtt altså:) :søvn:

Må ikke på jobb i morgen før 13. 20 men......kom hjem fra jobb for kun noen timer siden.

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Guro og Svein Are og Ragnhild og Håvard holder sammen.

Ragnhild og Håvard?

Tror ikke de holder som venner engang. Stivere mennesker skal man lete lenge etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild og Håvard?

Tror ikke de holder som venner engang. Stivere mennesker skal man lete lenge etter.

Enig, syns det var litt vemmelig å se på til og med jeg!

Huff, glad jeg ikke var Ragnhild på den turen....ikke fordet, hun var jo like mye skyld hun i at det ble som det ble...

De to er for "stive" sammen...ingen av dem klarer å virkelig være seg selv! En ting er forran kameraet,men føler at det er like "stivt" når kameraene er skrudd av.....

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Guro og Svein Are: Der er jo saken grei, de er opp over ørene forelska begge to. Hvis de bare takler hverdagen like godt, kan det sikkert bli ekteskap ut av dette.

Silje og Andreas: Virker som om hun er litt mer gira enn ham, og han så vel ikke heelt komfortabel ut da hun til stadighet spøkte om forlovelse, ring, ekteskap og barn. Men bevares, de ser da ut til å ha det flott sammen!

Ola og Astrid: Her er det vel Ola som er mest interessert, virker som det er Astrid som holder igjen. Men det har jeg hatt på følelsen hele tiden, at hun ikke ville få de helt store romantiske følelsene for ham. De kan sikkert bli gode venner, forutsatt at han ikke er fryktelig forelska i henne...

Ragnhild og Håvard: Nei, jeg tror ikke de passer som venner engang. Synes at Håvard tødde mer opp i de siste programmene enn det Ragnhild gjorde, og det virka ikke som hun var villig til å gi det en sjanse engang. Dette konseptet tror jeg er helt feil for Ragnhild.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nei, de var liksom helt fra starten så utrolig.. formelle. Klemte hverandre som lærer og elev, og liksom talte til hverandre.. Hørtes ofte ut som en forbanna takketale fra kongen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nei, de var liksom helt fra starten så utrolig.. formelle. Klemte hverandre som lærer og elev, og liksom talte til hverandre.. Hørtes ofte ut som en forbanna takketale fra kongen

Hvem mener du da? Du glemte å skrive hvem du mener!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
[

Ragnhild og Håvard: Nei, jeg tror ikke de passer som venner engang. Synes at Håvard tødde mer opp i de siste programmene enn det Ragnhild gjorde, og det virka ikke som hun var villig til å gi det en sjanse engang. Dette konseptet tror jeg er helt feil for Ragnhild.

Er enig med deg der altså,huff jeg får helt vondt av "prektige" Ragnhild jeg :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier du ja... :fnise:

Se på meg da når jeg skriver - ikke fordi jeg ikke er trøtt altså:) :søvn:

Må ikke på jobb i morgen før 13. 20 men......kom hjem fra jobb for kun noen timer siden.

:ler: Og ser du fortsatt satt her når jeg hadde kommet på jobb...

Syns det var moro å se Andreas når Silje snakket om barn og ekteskap, var vel litt tidlig selv om hun kanskje bare tulla med det. Syns nå de er søte sammen.

Ragnhild og Håvard bør vel bare komme seg av tv-en fortest mulig. Morten kunne kanskje fått Ragnhild til å tø opp litt.

Guro og Svein Are er jo søte da, men syns de var litt vel intime foran kameraet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Silje og Andreas og Guro Og Svein Are er sååååå søte sammen! :yvonne:

Astrid og Ola er jeg ikke helt sikre på om kommer til å bli sammen. Men søtt at Ola sa at han ville prøve. Men Astrid virket ikke så glad.

Ragnhild og Håvard.. hm.. Håvard prøvde virkelig å bli kjent med henne men hun virker så vanskelig å bli kjent med. Hun åpner seg ikke for han. Tror ikke de blir sammen.

Spent på neste og siste episode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Ragnhild og tror nok hun er litt mindre stiv når hun ikke er omringet av TV-kameraer. Jeg tviler på at det er hennes greie, og det er nok derfor hun aldri klarer å slappe av. Hvis det hadde vært en skikkelig kjekk og livlig fyr på gården så tror jeg vi hadde fått sett en annen side av henne. Morten var jo en morsom kar, men jeg tror heller ikke han var hennes type.

Nesten litt flaut at Håvard ikke har forstått at Ragnhild ikke er forelsket i ham. Og hvorfor snakker han om at det hadde vært fint hvis hun kunne gitt litt mer av seg selv slik at de kunne sett om det var noe å bygge på etter at Ragnhild har sagt at gnisten ikke er der for hennes del? Det er jo ganske klar beskjed om at hun ikke er interessert. Håper hun kan finne en kjekk, sporty fyr med humor etter at tv-programmet er over. Tror hun er en skikkelig koselig jente.

Må forøvrig le av den store dotten med hår Håvard hele tiden går rundt med i panna for å skjule vikene sine.

Silje og Andreas er veldig søte sammen. Jeg tror egentlig ikke det kommer til å vare. Han er vel endel år yngre enn henne og han virket ukomfortabel da hun spøkte med ting og tang i fremtiden. Synes det ble litt vel mye "tullesnakk" om forlovelse, barn og flytting. De har vel ikke kjent hverandre mer enn noen uker?

Ola og Astrid blir det nok ikke noe av. Jeg synes også det virket som om Astrid er den som holder igjen. Ble nok vanskelig å holde på den lille gnisten når de bor på forskjellige steder og så videre.

Guro og Svein Are har det åpenbart kjempefint sammen, og det er koselig. Svein Are blir for mye for meg, med de fløyelsmyke kjærlighetserklæringene som kommer hele tiden. Synes han er litt for bløt. Men jeg tror absolutt forholdet mellom dem kommer til å fungere helt ypperlig.

Alt i alt, hyggelig at det ble kjærlighet ut av årets sesong! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...