Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Gjest Trulselinemor
Hvordan kan du si det?

Det er jo noen som absolutt ingen vet.

Og hvor mye er "en god stund"?

Betyr det at de kan gifte seg og få barn og så skille seg etter 10 år også kan du si at du hadde rett - de holdt sammen en god stund, men det varte ikke...?

Tror både Guro og Silje har like stor sjanse til å lykkes i forholdet de når har fått som enhver annen som har truffet noen og forelsket seg jeg!

Jeg må jo få lov å skrive hva jeg tror.

Vi har tidligere sett at bønder har funnet kjærligheten og når tv-sendingene er over, så går det ikke så bra allikevel.

Det er ikke snakk om å komme tilbake for å si; Jeg hadde rett.

Vi får se hva som skjer. Selvfølgelig håper vi at forholdene holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må jo få lov å skrive hva jeg tror.

Vi har tidligere sett at bønder har funnet kjærligheten og når tv-sendingene er over, så går det ikke så bra allikevel.

Det er ikke snakk om å komme tilbake for å si; Jeg hadde rett.

Vi får se hva som skjer. Selvfølgelig håper vi at forholdene holder.

Så klart du må få si hva du tror Trulselinemor. På samme måte som alle andre her i tråden har skrevet hva de tror. Det er jo meningen med tråden det. Å spekulere og tro. Har fulgt med her inne, men ikke skrevet noe før tror jeg, men nå bare måtte jeg.

Hva tror jeg da: Jeg tror faktisk at Silje og Andreas fortsetter og lykkes.

Jeg tror ikke Håvard og Raghild blir venner engang.

Jeg tror ikke Ola og Astrid blir annet enn venner

Jeg tror at Guro og Svein Are lykkes, men er ikke helt sikker.

Men dette er hva jeg tror. Og det forteller jeg her, akkurat som alle andre har lov å fortelle hva de tror. :)

Endret av Ulva35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Øhm...

Er det bare meg som får lyst til å ta kvælertak på hun Silje, med den påtatte latteren... Utstråling? Hvor???

For meg blir hun skrekkeksempel på en slik smålubben jente med dårlig selvtillit som overkompenserer med å være "Søt".

Jeg mistenker at hun egentlig er en strålende jente, med masse å rutte med, men hun skjuler det, iallefall for meg med den forbaskede søtheten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Silje virker som en morsom og livlig jente- håper det går bra for henne og Andreas!

Men jeg blir fryktelig utilpass av de intime øyeblikkene mellom Guro og hennes friere- det blir litt mye føleri etter min smak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Imorgen får vi vel se hvordan det gikk på tur,da, men fikk jo et glimt i godmorgen norge. Så ut som de koset seg alle.

Men var Silje seriøs da hun sa til Andreas at han ikke hadde spurt henne om å være kjæreste enda?

Endret av hjertesukka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det ikke Jakten på kjærligheten før kl 22:45 pga Håndball!!!

Seriøst???? Det var seint!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest realist
Er det bare meg som får lyst til å ta kvælertak på hun Silje, med den påtatte latteren... Utstråling? Hvor???

For meg blir hun skrekkeksempel på en slik smålubben jente med dårlig selvtillit som overkompenserer med å være "Søt".

Jeg mistenker at hun egentlig er en strålende jente, med masse å rutte med, men hun skjuler det, iallefall for meg med den forbaskede søtheten....

Du tror ikke det heller er slik at DU mener alle smålubne mennesker MÅ ha dårlig selvtillitt, og hvis det skulle ha seg at de viser livsglede, så mener DU at det ikke kan være ekte fordi du ikke synes smålubne mennesker har noe å være glade for?

Jeg ser intet i Siljes oppførsel som indikerer dårlig selvtillitt. Tver imot. Hun har en god jobb. Mange gode venner. Hun utråler selvtillitt og livsglede. Søt er hun nok, men det er fordi hun er snill og ser positivt på livet. Ikke fordi hun prøver å dekke over dårlig selvtillitt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen er det ikke Jakten på kjærligheten før kl 22:45 pga Håndball!!!

Jeg kommer seriøst til å slite... Har garantert sovnet på sofaen før 21:00... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Øhm...

Nei, jeg mener ikke folk som er lubne bør ha dårlig selvtillit, langt der i fra. MEN jeg syns noen kvinner som er lubne tar alt igjen for å være hyggelige og morsomme, og ler som de skulle hatt betalt. Ref Silje i JPK og hun Hilde i Charterfeber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest realist
Nei, jeg mener ikke folk som er lubne bør ha dårlig selvtillit, langt der i fra. MEN jeg syns noen kvinner som er lubne tar alt igjen for å være hyggelige og morsomme, og ler som de skulle hatt betalt. Ref Silje i JPK og hun Hilde i Charterfeber.

Forklaringsproblemer eller? Hvordan kan du være så skråsikker på at Silje og Hilde ler fordi de har dårlig selvtillitt? Hadde du trodd at latteren satt løst pga. dårlig selvtillitt dersom de var tynne som streker? Har tanken slått deg om at det kan hende de er ekstremt livsglade mennesker som driter i vekta og ler og har det hyggelig? Neida..de er tykke..og de ler..dermed MÅ de ha dårlig selvtillitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sur på TV2 som på død og liv skal sende Håndball!!!

Kunne de ikke sendt Håndball på Zebra da!!!

Og Jakten på Kjærligheten på TV2.

....jævla sportsidioter.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....jævla sportsidioter.....

Enig!! Det er liksom opplest og vedtatt at ALLE er interessert i sport,ja. NOT.

:sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...