Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #601 Del Skrevet 3. desember 2008 Var ikke han og Guro fra samme by i tillegg eller tar jeg feil? Jo det stemmer det. Sånn ca i hvert fall. Han kommer egentlig fra et lite sted utenfor Sandefjord - Kodal, men han bor i Sandefjord nå. Ja, ja. Det ble nok to par av årets sesong. Ragnhild og Håvard ble det i hvert fall ingenting av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 3. desember 2008 #602 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg tror at forholdet til Guro & Svein Are vil vare og at forholdet mellom Silje & Andreas vil vare....i hvert fall lenger enn Ola & Astrids forhold. -Ola ville nok ha passet bedre med Dina i lengden. Ragnhild & Håvard vet jeg ikke, tror det vil holde! -Syns de passet bra sammen jeg og vi må huske på at det er ikke lett "å være seg selv" med et tv-team på slep.Tror Ragnhild nok er mere sprudlende irl. Silje syns jeg var real og ærlig da hun før tiden sa fra til Ole Jørgen at det var Andreas hun ville skulle bli igjen. Andreas syns jeg var en kjekk mann. (hyggelig med folk som ler, men Silje ler jo hele tiden-må da bli slitsomt i lengden å høre på) Guro var ikke fullt så ærlig med Tore syns jeg! Bare timer før han ble vraket satt hun jo å så han dypt inn i øynene, mens hendende deres var flettet i hverandre, ja de så begge to veldig forelsket ut! Mulig hun ikke var riktig sikker der og da men..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 3. desember 2008 #603 Del Skrevet 3. desember 2008 Guro var ikke fullt så ærlig med Tore syns jeg! Bare timer før han ble vraket satt hun jo å så han dypt inn i øynene, mens hendende deres var flettet i hverandre, ja de så begge to veldig forelsket ut! Mulig hun ikke var riktig sikker der og da men..... Denne reagerte jeg også på. Ok, da, så var hun ikke sikker, men det kommer jo fram i ettertid at hun blinket seg ut Svein Are helt fra starten. Og hvorfor leke med andres følelser, som Silje sa. På det tidspunktet- altså bare timer før- så må hun jo ha visst selv hvem hun kom til å velge. Nja, ikke helt god, den der. Syns forøvrig at Tore taklet det veldig modent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #604 Del Skrevet 3. desember 2008 Enig i det Svein Are virker som en naturlig gutt det er lett å omgås, Tore hadde blitt "too much" for min del, han viste alt for mye følelser. Øh, det er vel stikk motsatt. Ikke for intet at Svein Are har fått tilleggsbetegnelsen fløyelsprinsen Der lå følelsene tykt utenpå og det var ike før han begynte deklamere dikt. Tore viste følelser han også ja, men ikke på en like klisjèfylt måte som FP (fløyelsprinsen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 3. desember 2008 #605 Del Skrevet 3. desember 2008 Jeg tror at forholdet til Guro & Svein Are vil vare og at forholdet mellom Silje & Andreas vil vare....i hvert fall lenger enn Ola & Astrids forhold. -Ola ville nok ha passet bedre med Dina i lengden. Ragnhild & Håvard vet jeg ikke, tror det vil holde! -Syns de passet bra sammen jeg og vi må huske på at det er ikke lett "å være seg selv" med et tv-team på slep.Tror Ragnhild nok er mere sprudlende irl. Silje syns jeg var real og ærlig da hun før tiden sa fra til Ole Jørgen at det var Andreas hun ville skulle bli igjen. Andreas syns jeg var en kjekk mann. (hyggelig med folk som ler, men Silje ler jo hele tiden-må da bli slitsomt i lengden å høre på) Guro var ikke fullt så ærlig med Tore syns jeg! Bare timer før han ble vraket satt hun jo å så han dypt inn i øynene, mens hendende deres var flettet i hverandre, ja de så begge to veldig forelsket ut! Mulig hun ikke var riktig sikker der og da men..... Her er jeg helt enig. Hun så han dypt i øynene og sa hun var veldig veldig glad i han. Jeg tror hun ble betatt av alle som sa noe fint til henne, rimelig lettrørt. Jeg syns Tore var en kjempekar! Han vil garantert bli kapret rimelig kjapt. Angående hva du tror over så er det avslørt allerede at det blir bare to par i årets jakten på kjærligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #606 Del Skrevet 3. desember 2008 Øh, det er vel stikk motsatt. Ikke for intet at Svein Are har fått tilleggsbetegnelsen fløyelsprinsen Der lå følelsene tykt utenpå og det var ike før han begynte deklamere dikt. Tore viste følelser han også ja, men ikke på en like klisjèfylt måte som FP (fløyelsprinsen). Så pussig at man kan tenke så forskjellig om akkurat det samme! For meg var det Tore som var altfor "pusete". Jeg synes han bare snakket og virket veldig opptatt av å si det riktige, som om han ville overtale henne til å velge ham. Følelsene hans virket liksom klistret utenpå, og for meg virket han mye mer påvirket av situasjonen enn oppriktig forelsket. Svein Are derimot virket oppriktig og trygg nok på sine egne og Guros følelser til ikke å bedrive retoriske krumspring for å få avtalen i boks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netten Skrevet 3. desember 2008 #607 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) Guro og gutta var ALTFOR fløtepusete etter min smak... ÆSJ! Men forholdet mellom Guro og Svein Are varer nok helt sikkert! Ragnhild og Håvard var jo så kjedelige og "korrekte" at jeg ble kvalm! Hun snakker jo som om hun leser opp fra et brev: "Jeg vil rette en stor takk til deg, Håvard, for at du har lagt ned så mye tid og arbeid i planleggingen av denne fantastiske utflukten... BLA BLA BLA" - i den stilen... Tror ikke forholdet varer. Ola og Astrid tror jeg ikke funker... Hun virker altfor umoden for ham. Silje og Andreas: JAA!! Synes Silje virker som en kjempejente med godt humør og fin utstråling, og Andreas var den eneste av gutta i programmet som appelerte til meg. Kjekkas, han! Håper forholdet varer! Endret 3. desember 2008 av Netten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 3. desember 2008 #608 Del Skrevet 3. desember 2008 (endret) "Jeg vil rette en stor takk til deg, Håvard, for at du har lagt ned så mye tid og arbeid i planleggingen av denne fantastiske utflukten... BLA BLA BLA" - i den stilen... . Eg er einig i alt du seier over her by the way. Endret 3. desember 2008 av Årolilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ina_* Skrevet 3. desember 2008 #609 Del Skrevet 3. desember 2008 Ja, hun Ragnhild, hun Ragnhild. Staut budeie det der. Væremåten hennes minner meg om min mormor på 78 år. Mormor vet å behandle mennesker galant og på en armlengdes avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2008 #610 Del Skrevet 3. desember 2008 Da jeg så samtalen til Guro og Tore på daten før valget, tenkte jeg at hun reagerte som hun gjorde (ved å begynne å bli gråtkvalt) fordi hun visste at han hadde følelser for henne, og hun fikk vondt av ham fordi hun hadde bestemt seg for å velge Svein Are. Så ikke forelskelse i måten hun snakket med ham. Hun sa vel bare at hun synes han var en fantastisk mann? Det tror jeg hun mente også, så da var hun jo ærlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 3. desember 2008 #611 Del Skrevet 3. desember 2008 Da jeg så samtalen til Guro og Tore på daten før valget, tenkte jeg at hun reagerte som hun gjorde (ved å begynne å bli gråtkvalt) fordi hun visste at han hadde følelser for henne, og hun fikk vondt av ham fordi hun hadde bestemt seg for å velge Svein Are. Så ikke forelskelse i måten hun snakket med ham. Hun sa vel bare at hun synes han var en fantastisk mann? Det tror jeg hun mente også, så da var hun jo ærlig... Men sidan ho veit at ho ikkje føler det same, så vert det jo feil å "oppmuntre" han i ei sådan stund? For han fekk jo inntrykk av at det var gjensidig, ikkje berre som at han var ein grei kar men at han var ein potensiell kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 3. desember 2008 #612 Del Skrevet 3. desember 2008 Mormor vet å behandle mennesker galant og på en armlengdes avstand. La dere merke til da R og H klemte hverandre? Det var ikke en klem mellom to som var forelska, nei. Mer en slik kollega-over-bordet-klem, spør du meg. Laaaangt fra hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 3. desember 2008 #613 Del Skrevet 3. desember 2008 La dere merke til da R og H klemte hverandre? Det var ikke en klem mellom to som var forelska, nei. Mer en slik kollega-over-bordet-klem, spør du meg. Laaaangt fra hverandre. I sure did! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 4. desember 2008 #614 Del Skrevet 4. desember 2008 Nå er faktisk programmet lagt opp til at de skal vente til det er valg med å si hva de føler, selv om noen bestemmer seg for å gjøre det tidligere. Jeg oppfattet også Guro som at hun var lei seg da hun snakket med Tore fordi hun likte han veldig godt, og visste at hun måtte såre han. Om det så tok en dag ekstra eller noe før han fikk vite hva hun egentlig følte kan jeg ikke se at det spiller noen større rolle. Frierne er på gården i seks dager tilsammen, det har jo ikke akkurat rukket å etablere seg et alvorlig forhold på den tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silmarill Skrevet 4. desember 2008 #615 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Denne reagerte jeg også på. Ok, da, så var hun ikke sikker, men det kommer jo fram i ettertid at hun blinket seg ut Svein Are helt fra starten. Og hvorfor leke med andres følelser, som Silje sa. På det tidspunktet- altså bare timer før- så må hun jo ha visst selv hvem hun kom til å velge. Nja, ikke helt god, den der. Syns forøvrig at Tore taklet det veldig modent. Hei du, Det var sånn jeg tenkte også, og spesielt nå mtp. at vi nå vet at hun egentlig lenge hadde bestemt seg for Svein Are. Tror nok Guro var/er veldig lettsmigret og utnyttet det på en helt gal måte og såret Tore mer en nødvendig med "falske forhåpninger" Tore har sikkert fått "flust" av frierbrev ;-) Her er jeg helt enig. Hun så han dypt i øynene og sa hun var veldig veldig glad i han. Jeg tror hun ble betatt av alle som sa noe fint til henne, rimelig lettrørt. Jeg syns Tore var en kjempekar! Han vil garantert bli kapret rimelig kjapt. Angående hva du tror over så er det avslørt allerede at det blir bare to par i årets jakten på kjærligheten. Enig, se svar over her! Kn du legge inn en link der det står at det kun er 2 par? (vedder for at det kun er Silje og Gutro som fortsatt holder på gutta) Endret 4. desember 2008 av Silmarill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 4. desember 2008 #616 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg tror ikke det blir noe mellom Ragnhild og Håvard. Silje og Andreas blir nok holden sammen en god stund. Men om det varer er jeg i tvil om. Ola og Astrid blir nok bare venner. Guro og Svain Are er nok det paret som kommer til å holde sammen lengst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 4. desember 2008 #617 Del Skrevet 4. desember 2008 Kn du legge inn en link der det står at det kun er 2 par? (vedder for at det kun er Silje og Gutro som fortsatt holder på gutta) Jeg har søkt og søkt, men tror kanskje de har tatt bort den siden der det sto hvem som er single og ikke, men uansett så har du rett i dine gjetninger. Kom over den siden helt tilfeldig for noen dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 4. desember 2008 #618 Del Skrevet 4. desember 2008 Jeg har søkt og søkt, men tror kanskje de har tatt bort den siden der det sto hvem som er single og ikke, men uansett så har du rett i dine gjetninger. Kom over den siden helt tilfeldig for noen dager siden. Det stod på forsiden av se og hør forrige uke, at tv2 hadde drete seg ut med å avsløre dette mens programmet enda gikk på tv. Litt synd, det tar jo bort litt av spenningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 4. desember 2008 #619 Del Skrevet 4. desember 2008 Da jeg så samtalen til Guro og Tore på daten før valget, tenkte jeg at hun reagerte som hun gjorde (ved å begynne å bli gråtkvalt) fordi hun visste at han hadde følelser for henne, og hun fikk vondt av ham fordi hun hadde bestemt seg for å velge Svein Are. Så ikke forelskelse i måten hun snakket med ham. Hun sa vel bare at hun synes han var en fantastisk mann? Det tror jeg hun mente også, så da var hun jo ærlig... Var akkurat det jeg tenkte også. Det lyste ikke forelskelse av henne, det lyste....lei seg...og det var jo fordi hun syntes jo at Tore var en flott mann, men hun visste at hun måtte såre ham. Men Tore har nok fått nok av tilbud etter dette vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Benthe_* Skrevet 4. desember 2008 #620 Del Skrevet 4. desember 2008 Silje og Andreas blir nok holden sammen en god stund. Men om det varer er jeg i tvil om. Hvordan kan du si det? Det er jo noen som absolutt ingen vet. Og hvor mye er "en god stund"? Betyr det at de kan gifte seg og få barn og så skille seg etter 10 år også kan du si at du hadde rett - de holdt sammen en god stund, men det varte ikke...? Tror både Guro og Silje har like stor sjanse til å lykkes i forholdet de når har fått som enhver annen som har truffet noen og forelsket seg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå