Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ nå fikk eg lyst å være nyforelska:) Kjæresten min kom hjem!!!! sambo er ute og reiser og eg fikk lyst på litt kos og romantikk!!! jaja...får ta en yoghurt istedet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild og Ola er garantert single etter turen..

Svein Are er liksom litt too much; minner meg om Rigmor fra fjorårets sesong. Minus det minnerverdige (forsøket på) kysset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Liv_*

Det eneste paret jeg har virkelig tro på at holder sammen videre er Silje og Andreas. De virker oppriktig forelsket og ser så naturlige ut sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Budapest! Akkurat vært der selv.. Ikke noe å trakte etter spør du meg, men nå reiste ikke jeg med nykjæresten heller da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tippa mye rett på hvem bøndene kom til å velge!

Tror det kan bli langvarige forhold for både Guro og Silje, de er jo så forelska at det lyser ut av øynene på dem. Mellom Ola og Astrid kommer det ikke til å bli noe. Han er overklar for ekteskap og barn, hun er 20 år gammel... Er usikker på Ragnhild og Håvard. Som typer skulle man tro de passa godt til hverandre, men kommunikasjonen dem imellom har føltes kunstig og unaturlig til tider.

Enig! Guro og Silje holder nok sammen med sine gutter men Ola Og Ragnhild er jeg usikre på. Bare vente og se da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ragnhild og Ola er garantert single etter turen..

Svein Are er liksom litt too much; minner meg om Rigmor fra fjorårets sesong. Minus det minnerverdige (forsøket på) kysset!

Ja, det er et eller annet med Svein Are. Han virker ikke helt ekte. Tore virker som en fantastisk fin fyr, synd Guro ikke valgte ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes tvert om at Tore var "altfor mye". Jeg har ikke sett hver eneste episode men han virket på meg som en skikkelig klisje. Svein Are virker som en fyr det er lett å slappe av og ha det gøy sammen med. Var ikke han og Guro fra samme by i tillegg eller tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Stjernedryss
Jeg synes tvert om at Tore var "altfor mye". Jeg har ikke sett hver eneste episode men han virket på meg som en skikkelig klisje. Svein Are virker som en fyr det er lett å slappe av og ha det gøy sammen med. Var ikke han og Guro fra samme by i tillegg eller tar jeg feil?

Enig i det Svein Are virker som en naturlig gutt det er lett å omgås, Tore hadde blitt "too much" for min del, han viste alt for mye følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Tore virker som en fantastisk fyr. Men jeg håpet og trodde på at Svein Are skulle vinne, det virket som om kjemien stemte så perfekt mellom dem, og til syvende og sist var det han hun hadde mest følelser for.

Det er sikkert en haug med jenter som tar kontakt med Tore nå da, så håper han finner seg en bra kjæreste selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det kan bli langvarige forhold for både Guro og Silje, de er jo så forelska at det lyser ut av øynene på dem.

Jeg tror ikke Silje og Andreas får et langvarig forhold. Det er noe som ikke stemmer. Andreas er fortsatt veldig ung. Er han klar for et liv på landet med kone og barn? Jeg tviler på det. Også tror jeg Silje kan bli litt "mye" for han. Hun har en personlighet som tar mye plass. Jeg tror Andreas kommer til å bli sliten av henne og lei av henne.

Når det gjelder Guro og Svein Are er jeg også usikker. Det som gjør meg usikker er Guros flørting med Tore, og det at hun var usikker i sitt valg helt til den dagen hun skulle velge. Når man er nyforelsket er det ikke vanlig å få sterke følelser for flere samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at frierne kun var på gården én uke, så Guros flørting med Tore var ikke noe som pågikk over lang tid. Dessuten er det lenge siden gårdsuka nå, og det at Guro fortsatt er nyforelsket tyder jo på at hun har tatt det rette valget. Synes hun og Svein Are hadde en helt utrolig kjemi, noe som virkelig kom fram gjennom tv-skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...