Ida* Skrevet 23. september 2008 #41 Del Skrevet 23. september 2008 Gleder meg til i kveld! Blir spennede å se hvem som går vidre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 23. september 2008 #42 Del Skrevet 23. september 2008 Gleder meg til ikveld jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 23. september 2008 #43 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg tror Guro, Jens Tore, Ragnhild og Jan. Ikke Nils, for han har fått seg kjæreste. Nils om kjærligheten Før har det jo vært sånn at de med flest brev går videre, men i år har vi laget en liten vri. Jeg så nettopp dette her. Jeg var sikker på at Nils skulle bli fulgt videre på tv, men men.... Jeg gleder meg hvertfall til ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 23. september 2008 #44 Del Skrevet 23. september 2008 unnskyld meg, men skrev ikke samme karen brev til begge de 2 jentene?? Han med lange håret og krøllene?:o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 23. september 2008 #45 Del Skrevet 23. september 2008 unnskyld meg, men skrev ikke samme karen brev til begge de 2 jentene?? Han med lange håret og krøllene?:o Jeg og reagerte på den!! :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 23. september 2008 #46 Del Skrevet 23. september 2008 Han hadde skrevet til alle 3!!!! Herregud :O Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 23. september 2008 #47 Del Skrevet 23. september 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillelille Skrevet 23. september 2008 #48 Del Skrevet 23. september 2008 Han hadde skrevet til alle 3!!!! Herregud :O Stemmer det at han gikk videre hos to av jentene...? Eller så jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 23. september 2008 #49 Del Skrevet 23. september 2008 Han ble jo valgt av to også! Lurer på hvordan de løser det, skal han liksom stå i begge gjengene da de møtes første gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 23. september 2008 #50 Del Skrevet 23. september 2008 Ja det blir spennende å finne ut av. Kanskjehan blir dumpet av begge? Jeg vet ikke om jeg hadde likt å finne ut at jeg var en av tre, og ikke så spesiell likevel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #51 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg fikk ikke sett det. Hvem gikk videre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skade Skrevet 23. september 2008 #52 Del Skrevet 23. september 2008 Ja, jeg også lurer på hva de gjør med han som ble valgt av to... :klø: Men han må jo være desperat da... De er jo litt forskjellige de damene da, syns det er litt rart hvis han virkelig "fallt" for alle tre... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 23. september 2008 #53 Del Skrevet 23. september 2008 (endret) hihi, så at han ene som var på speed date med silje var Thomas Løge fra Sjamørskolen! artig! håper han går videre, husker jeg syntes han var så sjarmerende. Jeg reagerte også på at krølltoppen gikk videre hos to stk Endret 23. september 2008 av fuerza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 23. september 2008 #54 Del Skrevet 23. september 2008 hihi, så at han ene som var på speed date med silje var Thomas Løken fra Sjamørskolen! artig! håper han går videre, husker jeg syntes han var så sjarmerende. Jeg reagerte også på at krølltoppen gikk videre hos to stk Det var han det var ja! Reagerte på at han ene så så kjent ut, tenkte kanskje det var en jeg hadde møtt en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christal Skrevet 23. september 2008 #55 Del Skrevet 23. september 2008 unnskyld meg, men skrev ikke samme karen brev til begge de 2 jentene?? Han med lange håret og krøllene?:o Jeg tenkte at det var jeg som hadde sett feil også at de hadde klippet programmet feil.. For en type ... skrive til alle sammen, skulle vel garantere at han ble med .. hehehe blir spennende å se hvordan de løser dette neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 23. september 2008 #56 Del Skrevet 23. september 2008 Fikk ikke med meg at det var samme person, han med krøllene, hehe....godt at jeg har dere på KG til å forstå saker og ting for meg. Og ja, despo kalles det. Ikke særlig eksklusivt. Hadde aldri i livet plukket ut han, men så hadde jeg heller ikke vist mitt kjærlighetsliv til hele Norge,da. Blir spennende neste gang. Kjenner ei som har svart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 23. september 2008 #57 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg tenkte at det var jeg som hadde sett feil også at de hadde klippet programmet feil.. Trodde jeg også... Men i kuttet av neste program ble det kommentert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2008 #58 Del Skrevet 23. september 2008 Ja det blir spennende å finne ut av. Kanskjehan blir dumpet av begge? Jeg vet ikke om jeg hadde likt å finne ut at jeg var en av tre, og ikke så spesiell likevel Da må jo i så fall guttene føle seg enda mindre spesielle, siden de er en av ti eller noe sånt. Ellers synes jeg at den nye kjæresten til Nils lignet veldig på en av de kvinnelige bøndene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Puselita Skrevet 23. september 2008 #59 Del Skrevet 23. september 2008 Haha! For en ekling! (han med krøllene altså) Han har bestemt seg for at han skal få seg gård ja.. Syntes litt synd på han som kom med "på nåde", han hadde jo bare fått 9 brev. Men staut kar var han da. Gleder meg til neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest antigartner Skrevet 23. september 2008 #60 Del Skrevet 23. september 2008 hihi, så at han ene som var på speed date med silje var Thomas Løge fra Sjamørskolen! artig! håper han går videre, husker jeg syntes han var så sjarmerende. Reagerte på samme måte som Lady Lovelace. Visste jeg hadde sett ham tidligere, og lurte også på om det var en jeg hadde møtt i en eller annen sammenheng. Moro at han ble en av de utvalgte. Han var så søt på Sjarmørskolen. Tror nok han "sjarmøren" med krøllene får problemer med å bli med videre. På slutten av programmet idag, der vi ser glimt fra neste program, ser det ut som jentene får seg en god latter over at de har fått brev fra ham, alle sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå