Gå til innhold

Jakten på kjærligheten

Gjest Trulselinemor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir det utstemming ikveld, mon tro?

Ikveld er det endelig valget! Gleder meg til kveldens episode!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra reklamen på TV2 i dag kan det ikke være noen tvil overhodet om at Guro velger Svein Arve. Det lyser jo av øynene hennes når hun ser på ham! Og veldig tydelig at hun ble svært beklemt da Tore snakket om følelsene sine. Egentlig merkelig at hun ikke har sendt hjem Tore før, ettersom det er ganske tydelig hvem hun har blitt forelsket i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fragment

Nå er det på høy tid at Guro og Sven Are kliner snart. Føler de har sittet og kun sett hverandre i øynene i tre måneder nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det på høy tid at Guro og Sven Are kliner snart. Føler de har sittet og kun sett hverandre i øynene i tre måneder nå.

:ler: Tipper det kommer i dag, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heller ikke i tvil om hvem som blir valgt hos Guro - det må jo være Svein Are!!

Men hos Ola er jeg mer usikker.. Tror han velger Dina, men kan vanskelig se for meg at det blir noe løøøv.. Syns egentlig ingen av de passer helt til han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Stjernedryss

Ikke negativt ment, men jakten på kjærligheten viser jo i hvertfall at det er veldig variabelt hva som blir sett på som atraktivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir litt stressa av svein are jeg. vet ikke helt hva det er men..

Jeg blir også det igrunn. Tror kanskje det er at han er så innmari "fløyelsmyk" til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjernedryss
Hva skjer med Guro nå??? :popcorn:

Spennende, hun er skikkelig på flørtern med begge jo. Er det Tore han andre heter? Hadde blitt kvalm av de klissete frasene hans jeg, litt for romantisk for min del, men ser nesten ut til å at det kan blir han nå da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men Tore var dårlig med ord.. Der tenkte jeg "minuspoeng" :fnise:

Men Håvard og Ragnhild virket jo kjempetrivelige sammen de der i sted. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror Guro velger Svein Are fordi de har jo hatt god kontakt hele tiden.. Tore åpnet seg ikke før litt senere i programmet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...