hjertesukka Skrevet 26. november 2008 #541 Del Skrevet 26. november 2008 Da venter vi bare på Guro, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 26. november 2008 #542 Del Skrevet 26. november 2008 Hvorfor er alle så negative til Ragnhild og Håvard? Det viser jo tydelig at dere dømmer de som er mer korrekte og litt annerledes fra dere selv. Hva er det som er så korrekt med å være stiv og ufølsom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #543 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg håper Ola velger Astrid. Jeg tror ikke han kan få et godt liv med Dina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #544 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg håper Ola velger Astrid. Jeg tror ikke han kan få et godt liv med Dina. Jeg tror det stikk motsatte. Dina og Ola har potensiale til å få et flott liv sammen. Astrid er for lite mentalt voksen for Ola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gul Nonstop Skrevet 26. november 2008 #545 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg holder en knapp på Dina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #546 Del Skrevet 27. november 2008 Hva er det som er så korrekt med å være stiv og ufølsom? da lurer jeg på hva du vet om dette. er det sånn at du kjenner vedkomende kanskje? er dette noe du kjenner til fra førstehåndsinntrykk? da ville det isåfall vært en smule mer forståelig hvorfor du så bastant konstaneter dette. du kan nemlig ikke kjenne folk utifra en tv produksjon. folk er nemlig mer komplekse enn det... (surprise).. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #547 Del Skrevet 27. november 2008 http://www.seher.no/php/art.php?id=795654 Koselig! Jeg tror ikke dette forholdet blir langvarig...men får håpe magefølelsen min tar feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2008 #548 Del Skrevet 27. november 2008 (endret) Forstår ikke hvordan Silje kunne få en gutt som andreas. Endret 30. november 2008 av Kari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #549 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Forstår ikke hvordan Silje kunne få en gutt som andreas. Deg om det. Endret 30. november 2008 av Kari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #550 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Forstår ikke hvordan Silje kunne få en gutt som andreas. Javel! Vi har alle forskjellige meninger, og jeg er uenig med deg. Jeg synes Silje virker som en oppegående og fin jente, og Andreas virker som en koselig gutt. Tror de utfyller hverandre på en fin måte. Endret 30. november 2008 av Kari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 28. november 2008 #551 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Forstår ikke hvordan Silje kunne få en gutt som andreas. Det er ikke alt man skal forstå. Kjærligheten faller like lett på en lort som på en lilje Endret 30. november 2008 av Kari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Irene_* Skrevet 28. november 2008 #552 Del Skrevet 28. november 2008 (endret) Silje er kjempesøt og har en fantastisk positiv utstråling som når meg gjennom tv-ruta. Blir i godt humør av både henne og Andreas. Virker som de begge er mennesker som er vakre både inni og utenpå. Endret 30. november 2008 av Kari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2008 #553 Del Skrevet 28. november 2008 Også jeg har sansen for silje! Pen dame, som virker reflektert og har ben i nesen. Samtidig som hun er hyggelig og omtenksom. Jeg håper ola velger dina, og at guro velger tore (selv om jeg tror hun velger han andre) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2008 #554 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Forstår ikke hvordan Silje kunne få en gutt som andreas. Kanskje er det rasjonelt, eller kanskje er det bare noe uforklarlig der. Uansett bør du bare glede deg på deres vegne. Så lite som vi har sett av dem på tv, kan vi ikke engang si noe om "en gutt som Andreas". Kanskje er han en fantastisk mann, kanskje er han en harrytass som ikke er noe å samle på. Vi vet rett og slett ikke nok. Endret 30. november 2008 av Kari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lissi Skrevet 29. november 2008 #555 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) Silje har pene øyne og en god utstråling. Virker som en skikkelig koselig jente. Endret 30. november 2008 av Kari Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 30. november 2008 #556 Del Skrevet 30. november 2008 Noen som fölger med på den svenske versjonen, Bonde söker fru? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 30. november 2008 #557 Del Skrevet 30. november 2008 Noen som fölger med på den svenske versjonen, Bonde söker fru? Nei, hvilken kanal er det? Har danskene det samme også, mon tro....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 30. november 2008 #558 Del Skrevet 30. november 2008 Går på TV4. Er snart inne i finalen der også nå...de har tre friere igjen. til onsdag skal de velge bort en. Han ene bonden er i tillegg homofil da, så han har igjen 3 menn på gården sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kari Skrevet 30. november 2008 #559 Del Skrevet 30. november 2008 Tråden er ryddet iht KGs regler. Kari, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 2. desember 2008 #560 Del Skrevet 2. desember 2008 Blir det utstemming ikveld, mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå