Gjest Gjest samme som over Skrevet 25. november 2008 #521 Del Skrevet 25. november 2008 ok, nå så jeg... men det var ikke mer opplysninger om hvem som velger hvem. til slutt . . . ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 25. november 2008 #522 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg er sikker på hvem Guro velger, jeg har spilt klippet mange ganger, og genseren er grå, og man kan i tillegg se litt av håret til frieren. Tore har litt pannelugg som stikker framover, mens Svein Are har helt kort foran, så det er definitivt Svein Are som blir valgt. Nei nei det er ikke sikkert i det hele tatt.Sånn som den armen, med mindre Andreas bleker hårene til vanlig Så vi vet faktisk ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 25. november 2008 #523 Del Skrevet 25. november 2008 Og det med tv2 lenken, det er jo bare KJIPT visst det stemmer....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #524 Del Skrevet 26. november 2008 Svein Are hadde grå genser ja... nå har jeg sett på slutten et par ganger til, (utrolig at det går ann å bli så besatt ) og jeg mener fortsatt at den som får dra på tur har på seg grå genser Se & Hør ja... tja, si det. Man skal ikke tro på alt man leser der... Jamen det klippet kan da være fra en annen dag hvor man har skiftet til en annen genser. Kan hende begge gutta eier en grå genser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 26. november 2008 #525 Del Skrevet 26. november 2008 Jamen det klippet kan da være fra en annen dag hvor man har skiftet til en annen genser. Kan hende begge gutta eier en grå genser! Selvfølgelig hadde vært mer avslørende visst genseren hadde rosa og gule striper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 26. november 2008 #526 Del Skrevet 26. november 2008 Koselig å lese i avisen idag at silje og andreas er forelsket!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #527 Del Skrevet 26. november 2008 Jamen det klippet kan da være fra en annen dag hvor man har skiftet til en annen genser. Kan hende begge gutta eier en grå genser! Ja, jeg håper det jeg også men jeg syntes det lille vi får se, ligner på Svein Are. Som for eksempel nesen og håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 26. november 2008 #528 Del Skrevet 26. november 2008 Koselig å lese i avisen idag at silje og andreas er forelsket!! :-) Hvor hvor? jeg og vil lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sus_* Skrevet 26. november 2008 #529 Del Skrevet 26. november 2008 Ragnhild er ei veldig pen og tøff jente MEN at det er mulig å være så korrekt og stiv i en alder av 23! Hun oppfører seg som ei prippen dame på 50..... kanskje det er filmingen som gjør det....håper nesten det for hennes del. I går da hun takka så veldig for flyturen når de satt i sofaen - da var det så jeg nesten hadde lyst til å hoppe inn i tv-skjermen for å løfte beina hennes opp i sofaen og be henne slappe av!! :-) Guro - vel, gremmes litt når de blir såååå blide osv. mot hverandre hu og gutta. Ola - har problemer med å se kjemien mellom han og Dina. Tror Dina kan ble vanvittig sur dersom noe går henne imot. Men hun er nok en flott husmor! Astrid virker litt umoden. Silje - begge frierne var helt topp, men hun valgte rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Migda Skrevet 26. november 2008 #530 Del Skrevet 26. november 2008 Ja, jeg håper det jeg også men jeg syntes det lille vi får se, ligner på Svein Are. Som for eksempel nesen og håret. Jeg mener også helt klart at jeg kjente igjen "lydene" til Svein Are da Guro ba frieren med på tur. Man kan høre en veldig lav, myk "sukking" av glede, og det er akkurat sånn Svein Are høres ut. Tore er ikke så fløyelsmyk. Jeg tror nok Guro får det fint med ham på lang sikt, men det hadde kanskje blitt litt mer action med Tore. Uansett er det bra hun er forelsket! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Migda Skrevet 26. november 2008 #531 Del Skrevet 26. november 2008 Hvor hvor? jeg og vil lese http://www.seher.no/php/art.php?id=795654 Koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Migda Skrevet 26. november 2008 #532 Del Skrevet 26. november 2008 Må le litt av den stadige bustete hårlokken i panna til Håvard, som liksom skal dekke over de høye vikene hans... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise_ Skrevet 26. november 2008 #533 Del Skrevet 26. november 2008 http://www.seher.no/php/art.php?id=795654 Koselig! Ja det var koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stjernedryss Skrevet 26. november 2008 #534 Del Skrevet 26. november 2008 Ragnhild er ei veldig pen og tøff jente MEN at det er mulig å være så korrekt og stiv i en alder av 23! Hun oppfører seg som ei prippen dame på 50..... kanskje det er filmingen som gjør det....håper nesten det for hennes del. I går da hun takka så veldig for flyturen når de satt i sofaen - da var det så jeg nesten hadde lyst til å hoppe inn i tv-skjermen for å løfte beina hennes opp i sofaen og be henne slappe av!! :-) Det må jeg si meg enig i. Jeg må si jeg stusset litt på måten venninnene snakker om fyren. Når jeg diskuterer gutter med venninner er det en helt annen tone. Det var voldsomt til analysering av egenskapene hans, er det ikke mer vanlig at man bare blir tiltrukket og følger følelsene. Om han er tydelig og står for sine egne meninger er jo ikke akkuratt noe vi pleier å sitte å analysere over i hvertfall :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrizzleSizzle Skrevet 26. november 2008 #535 Del Skrevet 26. november 2008 Dritkult! Jaså, så Håvard syntes Ragnhild var en hard nøtt. Lurer på hva slags nikkedukker han er vant til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 26. november 2008 #536 Del Skrevet 26. november 2008 Den der klippinga til TV2 har jeg brent meg på før!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brukernavn Skrevet 26. november 2008 #537 Del Skrevet 26. november 2008 Guud, jeg kjenner det virkelig i magen når jeg ser Guro og Sven Are. Det er det eneste stedet jeg virkelig merker at det er følelser så det holder. Helt enig! Jeg synes det LYSER forelskelse fra dem begge to, og det ser ut som om de virkelig må holde igjen for ikke å kysse hverandre. Hun MÅ da velge ham!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 26. november 2008 #538 Del Skrevet 26. november 2008 Helt enig! Jeg synes det LYSER forelskelse fra dem begge to, og det ser ut som om de virkelig må holde igjen for ikke å kysse hverandre. Hun MÅ da velge ham!? Ja kan ikke skjønne annet. Jeg blir helt stressa når jeg ser dem :-D hehe. Husker hvordan det var i begynnelsen med meg og mannen, og det er nesten så jeg kjenner følelsen selv når jeg ser på de 2 der. Så den der tror jeg er bankers... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #539 Del Skrevet 26. november 2008 Ja, og i dagens se og hør kan du lese om hvem som får kjæreste og hvem som ikke får det. Det er visst tv2 som har brent seg og lagt ut infoen i et slags kjendisleksikon. Utrolig irriterende at de går ut med det i media, det er visst en bølge om dagen at vi får vite hvordan program ender før de er ferdige! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #540 Del Skrevet 26. november 2008 Hvorfor er alle så negative til Ragnhild og Håvard? Det viser jo tydelig at dere dømmer de som er mer korrekte og litt annerledes fra dere selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå