Søtpotita Skrevet 25. november 2008 #501 Del Skrevet 25. november 2008 De hårene på armen var vel lureri det da?? eller så byttet kjæresten til Silje arm med kjæresten til Guro i det klippet. :klø: Limt på for anledninga...Ellers kan det vere at han bleikar dei til vanleg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #502 Del Skrevet 25. november 2008 jeg fikk ikke med meg noenting, ble forstyrret av kjærsten!!! kan noen gi meg en liten update?? Dro Ole Jørgen frivillig? Har Tore gått ut? Har alle bare en frier igjen? Silje sendte hjem Ole Jørgen fordi hun ikke hadde fått noen romantiske følelser for ham. Det virka som han nesten var litt forberedt på det. Silje har fått følelser for Andreas og ville bruke den siste tiden bare på å bli bedre kjent med ham. Tore er fremdeles på gården, men var nesten ikke med i dagens sending, da det ble fokusert mye på Guro og Svein Are. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hegepege Skrevet 25. november 2008 #503 Del Skrevet 25. november 2008 Jo, han som sat attmed ho når ho spurte om han ville vere med på tur hadde lyseblå gensararm... La også merke til det der ja, og jeg mener å huske at det var Tore som hadde den blå genseren når han kom inn. Samtidig så er jo tv2 veeeldig flinke til å klippe da, så vi får spekulere litt :gjeiper: Meeen, hun og Svein Are er jo såsøte sammen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supramundane Skrevet 25. november 2008 #504 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg må si at Silje, og begge hennes friere, virker utrolig sympatiske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 25. november 2008 #505 Del Skrevet 25. november 2008 Hva synes dere om Andreas sin reaksjon da Ole Jørgen ble sendt hjem da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 25. november 2008 #506 Del Skrevet 25. november 2008 Jeg fikk også bare med meg siste halvdel idag, men syns at Ole Jørgen framsto som den mest sympatiske frieren som har blitt hjemsendt. Han takla det utrolig bra. Men hva sa Andreas? Og at det må fallskjermhopping til for å få noen følelser fram, sier jo litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 25. november 2008 #507 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Noen som har sett forsiden på neste Se & Hør: http://www.seher.no/php/art.php?id=407496 Ikke åpne linken om dere ikke vil vite Endret 25. november 2008 av Sun Mei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #508 Del Skrevet 25. november 2008 Hmm... jeg har tv2 sumo, og har nå brukt noen minutter med å spole og pause om og om igjen :-) Jeg syntes den genseren ser veldig grå ut, og den var det Svein Are som hadde på seg. Jeg håpet mest på Tore jeg, selv om begge virker veldig søte og snille. Men man vet jo aldri med tv2... :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 25. november 2008 #509 Del Skrevet 25. november 2008 Hva er det som feiler Ragnhild?? Var dette det mest entusiastiske hun kunne bli? Og "jeg vet det er stygt å si det, men det var dritkult". herregud!!! Holdt på å le meg ihjel da jeg hørte det!!! Når hun snakker hørest det ut som om hun leser et tragisk dikt for radioen på 70-tallet. Og det HELE tiden!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 25. november 2008 #510 Del Skrevet 25. november 2008 Hmm... jeg har tv2 sumo, og har nå brukt noen minutter med å spole og pause om og om igjen :-) Jeg syntes den genseren ser veldig grå ut, og den var det Svein Are som hadde på seg. Jeg håpet mest på Tore jeg, selv om begge virker veldig søte og snille. Men man vet jo aldri med tv2... :-) Ja, hadde Svein Are grå? Men den var vel lyyyseblå??? Så til Se og Hør...nokon som kan tolke dette for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #511 Del Skrevet 25. november 2008 Se her: http://www.side2.no/tv/article2422394.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #512 Del Skrevet 25. november 2008 Svein Are hadde grå genser ja... nå har jeg sett på slutten et par ganger til, (utrolig at det går ann å bli så besatt ) og jeg mener fortsatt at den som får dra på tur har på seg grå genser Se & Hør ja... tja, si det. Man skal ikke tro på alt man leser der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #513 Del Skrevet 25. november 2008 De er forresten fjernet fra kjendisleksikonet til God kveld Norge nå. (Linken som jeg skrev over her.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 25. november 2008 #514 Del Skrevet 25. november 2008 Svein Are hadde grå genser ja... nå har jeg sett på slutten et par ganger til, (utrolig at det går ann å bli så besatt ) og jeg mener fortsatt at den som får dra på tur har på seg grå genser Se & Hør ja... tja, si det. Man skal ikke tro på alt man leser der... Uff, eg hadde håpa på ein litt anna vri...men ein ser eigentleg tydeleg på "hovudpersonane" kva som skjer når det gjeld Guro og darlingen Lurar forresten på om dei har fått beskjed om å ta p seg ein overdel i neeesten lik farge.. Nokon som veit noko som helst omkring korleis det går, pliiiis send meg ein PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #515 Del Skrevet 25. november 2008 Litt spoiler: http://www.tv2underholdning.no/gkn/kjendis...icle2409628.ece http://www.tv2underholdning.no/gkn/kjendis...icle2409626.ece http://www.tv2underholdning.no/gkn/kjendis...icle2409625.ece http://www.tv2underholdning.no/gkn/kjendis...icle2409629.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest78 Skrevet 25. november 2008 #516 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Jeg er sikker på hvem Guro velger, jeg har spilt klippet mange ganger, og genseren er grå, og man kan i tillegg se litt av håret til frieren. Tore har litt pannelugg som stikker framover, mens Svein Are har helt kort foran, så det er definitivt Svein Are som blir valgt. Endret 25. november 2008 av Lady Lovelace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 25. november 2008 #517 Del Skrevet 25. november 2008 (endret) Ups....ingen såg det, vel? Endret 25. november 2008 av Årolilja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #518 Del Skrevet 25. november 2008 Hihi, da vet vi hvem alle velger da - utenom Ola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 25. november 2008 #519 Del Skrevet 25. november 2008 Hihi, da vet vi hvem alle velger da - utenom Ola. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #520 Del Skrevet 25. november 2008 hvem velger de? plase tell!!!! putt heller spoiler på. linkene som ble posta virker ikke (kun Guros... og det vet vi fra før, hun har fått kjæreste, men hvem?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå